Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Spoorwegwinkel

Geplaatst door: stokkel op: 19-11-2012 15:12
Ben al 2 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen van het Spoorwegwinkel. Hier onder het mail verkeer (alleen van mijn kant van hun krijg je geen reactie en telefonisch kunnen ze je niet helpen). Beste Spoordeelwinkel, Op za. 22 sept. Jl heb ik een bestelling gedaan voor 2 kaartjes met ordernummer 1240876. Deze heb ik toen niet ontvangen via de mail. Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik dacht dat ik dit via de post kreeg omdat je treinkaartjes koopt bij jullie. Nu kwam ik er de 25ste achter dat ik dit via de mail moet krijgen en zelf moest uitprinten. Probleem was nu dat ik de 26ste de kaartjes nodig had voor een dagje Den Haag. Ik heb jullie toen gebeld maar jullie waren toen al gesloten en heb ik de NS zelf gebeld. Ik kreeg toen als antwoord of ik een bevestiging’s mail had gehad en ik zei nee. NS zei dat ze dan ook niks kunnen doen en ik kreeg advies om opnieuw een bestelling te doen bij jullie op de site. Dit heb ik dus gedaan en heb toen wel een mail van jullie binnen gehad en deze heb ik dus verwerkt en uitgeprint en moet die kaarten ben ik dus naar Den Haag gegaan. Nu heb ik jullie toen een mail gestuurd met de vraag over de eerste bestelling die ik niet had ontvangen en die ik dus nu ook niet meer nodig hebt. Ik vroeg in de mail of jullie me het geld wilde terug storten. Dit was op dinsdagavond om 18.33 Ik kreeg toen een mail terug van Emilie op woensdagmorgen om 11u. met verontschuldiging en dat ze opnieuw worden gestuurd. Ja daar heb ik dus niks aan als ik al naar Den Haag ben die dag. (ga veder nooit met de trein) dus heb een die avond een mail terug gestuurd met de vraag of jullie het bedrag willen terug storten en dat ik niks meer aan die kaarten had. Op 1 oktober heb ik nogmaals een mail gestuurd met de vraag dat ik nog niks had gehoord van de vorige mail van 26 sept. Op 3 oktober kreeg ik weer eens antwoord van jullie met de vraag wat mijn ordernummer was. Op 4 oktober heb ik een mail terug gestuurd met daarin de orde nummer en mijn copy van mijn afschrift van de bank als bewijs. Toen ben ik zelf op vakantie geweest. Nu 19 oktober heb ik maar eens telefonische contact opgenomen met jullie en alles uitgelegd. Ik kreeg toen als altwoord dat ik eerder had moeten reageren en nu krijg ik me geld niet terug en u stuurt me gewoon opnieuw de kaarten waar ik niks aan hebt. Ik heb alles uitgelegd en dat ik zeker wel gereageerd hebt op dit alles. Ik zou graag toch mijn geld terug willen ontvangen het gaat wel om 64 euro en ik ga zelf eigenlijk nooit met de trein. Ik hoop met spoed iets van jullie te horen. Michel Stokkel

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor