Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

spam van moneyou

Geplaatst door: fedder1 op: 19-10-2012 19:33
moneyf***you Ik heb jaren geleden een spaarrekening gehad die ieder kwartaal minder rente uitkeerde. Ik krijg ieder kwartaal een ongewilde mail. Ik heb me al 3 keer afgemeld. Nu krijg ik dit als antwoord. Beste A.C. Fedder, Hartelijk dank voor de e-mail. Omdat MoneYou het belangrijk vindt om open en transparant met klanten te communiceren over rentewijzigingen op de MoneYou (Kwartaal) Spaarrekening, sluiten we geen klanten uit voor deze mailing. Ook niet klanten die zich hebben afgemeld. Klanten die zich hebben afgemeld voor mailings sluiten we wel uit voor commerciële boodschappen zoals bijvoorbeeld de nieuwsbrief. Wanneer hier nog vragen over zijn, verzoeken we vriendelijk om via dit bericht te antwoorden. Heb je andere vragen? Op onze website vind je een onderdeel 'kunnen wij je helpen' daar kan je een vraag stellen. Mocht je daar je antwoord niet kunnen vinden, stuur dan een e-mail naar klantenservice@moneyou.nl of neem contact op met onze klantenservice via 0800 - 666 3993 (kosteloos). We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. Met vriendelijke groet, MoneYou Klantenservice Mijn vraag hoe krijg ik deze spam definitief uit mijn inbox?
Reactie door valerius-2 op 19-10-2012 20:13
Gewoon afmelden, meestal staat er onder in de mail een regeltje hoe je dat doen moet. Dat is wel een gewoonte, misschien wel verplicht. Anders sruur u hem retour met de mededeling niet meer gewenst. Als dat niet gelijk werkt dan gewoon die zelfde mail op de zelfde manier achter elkaar blijven doen. Zo ben ik verschilde spam kwijt geraakt.
Reactie door valerius-2 op 19-10-2012 20:16
U kan hem ook in de ongewenste mail toesturen. Bij outlook stat het in de linker rij waar u ook kan wissellen van map. Anders met de linker muisknop op de mail kliken dan komr een menu waar bij u de afzenderals onge wenst mail benoemen.
Reactie door fedder1 op 19-10-2012 20:33
ik heb m in de ongewenste mails gezet. moneyf***you heeft mij in de mail aangegeven: Omdat MoneYou het belangrijk vindt om open en transparant met klanten te communiceren sluiten we geen klanten uit voor deze mailing. Ook niet klanten die zich hebben afgemeld. Daarmee zeggen ze. Je wordt nooit meer uit het systeem gehaald ook al heb je al heeeel lang geeen rekening meer bij ons. Ik heb bij ze geeist dat ze me uit hun bestand halen... ze doen het niet. Daarom heb ik het nu ook aangekaart bij de opta en bij het webwinkelkeurmerk. kww.
Reactie door valerius-2 op 19-10-2012 22:22
Quote: fedder1 schreef op vrijdag 19 okt 2012, 20:33: ik heb m in de ongewenste mails gezet. moneyf***you heeft mij in de mail aangegeven: Omdat MoneYou het belangrijk vindt om open en transparant met klanten te communiceren sluiten we geen klanten uit voor deze mailing. Ook niet klanten die zich hebben afgemeld. Daarmee zeggen ze. Je wordt nooit meer uit het systeem gehaald ook al heb je al heeeel lang geeen rekening meer bij ons. Ik heb bij ze geeist dat ze me uit hun bestand halen... ze doen het niet. Daarom heb ik het nu ook aangekaart bij de opta en bij het webwinkelkeurmerk. kww.einde Quote DAt is de weg die u moet gaan als ze blijven volhouden.
Reactie door fedder1 op 19-10-2012 23:38
Moneyou leugenaars? Moneyou "geen gedoe" is de leus. Mooi niet. Het is Moneyou "suf gedoe" of "illegaal gedoe" of "klantonvriendelijk gedoe" Je kunt je niet unsuscriben van die sukkelige kwartaalberichten. Zelfs hun klanten "service" is het daar mee eens en zegt dat ze er niets aan kunnen doen. Ik kan me voorstellen dat ze staatssteun nodig hebben met zulk een illegaal gedrag. Moneyou niet aan beginnen want je zit er de rest van je leven aan vast.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!