Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

sns meer ergenis

Geplaatst door: tiger51 op: 06-10-2011 17:58
op 26 sept 2011 emailt sns dat er binnen 5 werkdagen 25k terug gestrort wordt, het is nu6 okt 2011 en nog steeds geen geld terug, wel een reminder dat ik naar de balie van hun moet komen. ze lokken met internet en kappen bomen om de rekekning overzichten te versturen. sns leef in de tijd van papierloos andere banken gaan je allang voor open een klim rekening en krijg het meeste op een 2de rekening zonder rente kort om sns werft nieuwe klanten met valse belofte en maakt misbruik van hun machtspositie wie heeft nog meer van dit soort merkwaardige ervaringen?
Reactie door snsbank webcare op 07-10-2011 09:57
Beste tiger51, Wat vervelend dat het bedrag nog niet is teruggestort op je rekening. We kijken graag na wat de precieze reden hiervan is. Als je je rekeningnummer naar webcare@sns.nl stuurt, helpen we je graag verder. SNS Bank verstuurt alleen nog papieren rekeningafschriften naar klanten die geen internetbankieren hebben. Klanten met internetbankieren ontvangen geen papieren afschriften en kunnen hun rekeningen inzien via Mijn SNS. Als je SNS Klimrente 5 jaar aanvraagt, krijg je automatisch een SNS Keuzespaarrekening. De SNS Keuzespaarrekening gebruik je om geld op te storten of op te nemen. SNS Keuzespaarrekening wordt geopend omdat er slechts één storting mag worden gedaan op de SNS Klimrente. Vaak komt het voor dat het totaalbedrag vanuit verschillende rekeningen wordt gestort. Zodra het aangevraagde bedrag voor SNS Klimrente op de SNS Keuzespaarrekening staat, wordt het bedrag automatisch doorgezet naar de SNS Klimrente. De SNS Keuzespaarrekening is een rekening met rente, de actuele rentestand is 2,6% (rentewijzigingen voorbehouden). De rente van SNS Klimrente wordt jaarlijks op de SNS Keuzespaarrekening gestort. Met vriendelijke groet, Mariella SNS Bank Webcare
Reactie door deinert op 07-10-2011 19:05
Bij SNS ben ik gillend weggerend. Ik ontving een brief van de marketing manager dat mijn salaris niet hoog genoeg was, hij was niet blij met me. 3 maanden later stuurde hij mij exact de zelfde brief, alleen nu zonder briefpapier. Verder werd alles duurder, opnemen en storten via de balie kon niet meer. Plots stapte (begrijpelijk) al het personeel van mijn filiaal op, het nieuwe personeel was dus maar even vergeten dat ik al >20 jaar klant was. Alle emailadressen werkten dus ineens ook niet meer, automatisch doorsturen of even inloogen onder het oude account was blijkbaar te moeilijk. Zo kan ik uuuuuren doorgaan. Nee hoor, voor mij nooooooit meer SNS!!! Ik ben zeer tevreden over de Rabobank die WEL blij met mij is als klant!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor