SNS bank niet voor ondernemers ?
Geplaatst door: scroogy op: 19-10-2010 18:44
Bij de SNS bank kun je alleen nog met een speciaal formulier via TNT post contant geld op je eigen rekening storten. Verwerkingstijd 4 dagen. Kosten € 12 waarvan de bank € 2,25 terug betaald.
Bijna elke ondernemer/onderneming heeft met contant geld van doen. Wat vind u van deze "service"?
Reactie door marcel75 op 19-10-2010 19:14
Dit en het feit dat de SNS nog lang geen landelijke dekking heeft, is voor mij reden geweest om bij de Rabobank ook een rekening te openen. Die slaapt veel en wordt af en toe abrupt wakker geschud door een storting in contanten, maar het werkt wel.
Reactie door read op 19-10-2010 19:48
scroogy
Advies: het wordt echt tijd dat je een andere bank zoekt.
ReadAC.
Reactie door snsbank webcare op 22-10-2010 09:29
Beste Scroogy,
Het gebruik van de sealbag service is niet bestemd voor zakelijke klanten. Zakelijke klanten die contant geld willen storten kunnen dat via Brink's Nederland doen, die het geld dan bij de klant komen ophalen. Bijkomend voordeel hiervan is dat een eigenaar van een bedrijf of een medewerker niet meer met grot bedragen over straat hoeft. En dat is wel zo veilig. Meer informatie over de Brink's service is hier te vinden: http://www.brinks.nl/sns-klanten.aspx
Reactie door rgvandrenth op 14-12-2010 10:00
SNS sluit zonder bericht 2 filialen en stuurt achteraf daarover een brief dat ze gaan sluiten terwijl ze al drie maanden waren gesloten !
Verwacht wordt dat 25 km gereden gaat worden zodat ik mijn eenmans zaak een paar uur moet sluiten.
Contant geld kan niet meer gestort worden, want dat is niet meer van deze tijd volgens SNS.
Daar is reeds geen behoefte meer aan voor de ondernemers is hun verklaring. Natuurlijk is dit helemaal van de zotte. De optie om met de Brinks je geld bij SNS je geld af te laten leveren klinkt misschien leuk, maar kost je elke keer € 35,=.
Tevens hoor ik om mij heen ook gezinnen die het erg vervelend vinden omdat de kinderen dan wat gespaard hebben (verjaardagen e.d., want ja SNS dit wordt door de visite nog niet overgemaakt via internetbankieren). De kinderen vinden dit helemaal geweldig om dit ZELF weg te brengen. En niet dat papa dit wegsluist via internetbankieren.
Om maar niet te speken over de oude mensen die niet meer zelf hun centjes kunnen halen en brengen. Ja, ze afschepen met ingewikkelde formulieren daar heb ik al legio verhalen over gehoord. Schande.
Met mijn eigen moeder maak ik het nu ook mee.
Ze is 82 en heeft sinds 2005 geen bankafschrift meer ontvangen van een spaarrekening. We dachten daar een afschrift van op te vragen.
Nee, dit moest ook via allerlei ingewikkelde formulieren via internet. Storing op de site. Moeilijk Moeilijk. We moesten er maar een internetbankieren-rekening van maken dan kon ze het nakijken op internet....
Moet ik nog doorgaan ?
Reactie door deborahlars op 14-12-2010 14:01
Om die reden heeft mijn oma al haar spaargeld overlaten schrijven naar haar betaalrekening (andere bank) en bij een andere bank weer een spaarrekening geopend
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!