SNS bank blundert door foute inlog waarschuwing
Geplaatst door: boneka op: 04-07-2013 22:23
Ik heb het toch al niet met deze bank en na alle ellende met de SNS bank komt dit er ook nog bij. Wil ik inloggen krijg ik het volgende belachelijke in beeld:
Je gebruikt een verouderde versie van Internet Explorer. Hierdoor kun je Mijn SNS niet optimaal gebruiken. Upgrade daarom naar Internet Explorer 8 of hoger.
Ik gebruik ik weet niet hoe lang al IE 10. Probeert de SNS bank zo geld te plukken bij diefstal? Dadelijk word ik gehackt en zeggen ze dat ik de boel niet goed heb beveiligd.
Zeer kwalijke zaak SNS bank! :evil:
Reactie door hutch op 05-07-2013 07:33
Als u al langer problemen (letterlijk en figuurlijk) heeft met de SNS-bank..... waarom stapt u dan niet over naar een andere bank?
Reactie door boneka op 05-07-2013 08:42
Quote: hutch schreef op vrijdag 5 jul 2013, 07:33: Als u al langer problemen (letterlijk en figuurlijk) heeft met de SNS-bank..... waarom stapt u dan niet over naar een andere bank?einde Quote
Vervelende is dat je je banknummer en pincode niet kunt meenemen.
Reactie door pino123 op 05-07-2013 11:14
Quote: boneka schreef op vrijdag 5 jul 2013, 08:42: Quote: hutch schreef op vrijdag 5 jul 2013, 07:33: Als u al langer problemen (letterlijk en figuurlijk) heeft met de SNS-bank..... waarom stapt u dan niet over naar een andere bank?einde Quote
Vervelende is dat je je banknummer en pincode niet kunt meenemen.einde Quote
Banknummer wel hoor.
Reactie door snsbank webcare op 05-07-2013 14:35
Hallo Boneka,
We begrijpen dat deze verkeerde lay-out erg vervelend is.
De melding dat de browser verouderd is, wordt getoond wanneer je Internet Explorer versie 7 gebruikt of wanneer je de compatibiliteitsweergave aan hebt staan. De compatibiliteitsweergave is in staat om zeer verouderde websites op een aangepaste manier weer te geven. De kans is groot dat je deze functie zelden tot nooit gebruikt maar toch aan hebt staan. De melding wordt dan hierdoor veroorzaakt.
Compatibiliteitsweergave uitschakelen
• Klik op het kleine rechthoekige (blauwe) icoontje in / aan de rechterkant van de groene adresbalk.
of
• Ga naar je Menubalk boven aan in beeld of toets de ‘Alt’ knop in op je toetsenbord (links van de spatiebalk)
• Kies voor Extra
• Klik op ‘Compatibiliteitsweergave’
Mocht de weergave na deze aanpassing nog niet juist zijn, ontvangen we graag je gegevens om uit te zoeken wat er aan de hand is. Deze kun je sturen naar webcare@sns.nl.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Marnix
SNS Bank Webcare
Reactie door boneka op 05-07-2013 15:07
Quote: snsbank webcare schreef op vrijdag 5 jul 2013, 14:35: Hallo Boneka,
We begrijpen dat deze verkeerde lay-out erg vervelend is.
De melding dat de browser verouderd is, wordt getoond wanneer je Internet Explorer versie 7 gebruikt of wanneer je de compatibiliteitsweergave aan hebt staan. De compatibiliteitsweergave is in staat om zeer verouderde websites op een aangepaste manier weer te geven. De kans is groot dat je deze functie zelden tot nooit gebruikt maar toch aan hebt staan. De melding wordt dan hierdoor veroorzaakt.
Compatibiliteitsweergave uitschakelen
• Klik op het kleine rechthoekige (blauwe) icoontje in / aan de rechterkant van de groene adresbalk.
of
• Ga naar je Menubalk boven aan in beeld of toets de ‘Alt’ knop in op je toetsenbord (links van de spatiebalk)
• Kies voor Extra
• Klik op ‘Compatibiliteitsweergave’
Mocht de weergave na deze aanpassing nog niet juist zijn, ontvangen we graag je gegevens om uit te zoeken wat er aan de hand is. Deze kun je sturen naar webcare@sns.nl.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Marnix
SNS Bank Webcareeinde Quote
Zojuist de SNS bank gebeld, en daar kennen ze de storing sinds 3 juli jl. Ze zijn bezig met een mail voor alle SNS klanten. Dan is het toch wel opmerkelijk dat u met deze mail komt.
Reactie door tijger1 op 05-07-2013 20:56
@pino123
Sinds wanneer kan men zijn bankrekeningnummer meenemen? Dat is groot nieuws.
Reactie door diumenge op 05-07-2013 21:20
Ja pino, vertel ons daar eens meer over.
Reactie door boneka op 06-07-2013 08:52
Zover ik weet kun je helemaal geen bankrekeningnummer meenemen gezien elke bank een eigen IBANnummer heeft die aan het begin van je banknummer staat.
Reactie door tot15karakters op 07-07-2013 09:13
Naast Internet Explorer kun je ook overwegen eens te proberen;
Firefox.
Opera.
Chroom
Chromium
Ja, en zo zijn er nog enkele maar die werken wel zonder foutmeldingen en instellingen aanpassen.
Het probleem is dat IE het meeste gebruikt is dus ook het eerste gehackt word en daardoor onveiliger is dan minder gebruikte.
Daarom zal het onbekende Opera minder gevaarlijk zijn dan Firefox, die als 2e erg veel gebruikers telde.
En Google, ja het zijn USA en die mogen meekijken zeggen sommige....
Reactie door boneka op 08-07-2013 20:33
SNS bank gaat lekker door met verwarrende mails. Lees en huiver. Het is nu ineens ook hoger dan IE8 en nog steeds kan ik het makkelijk zelf oplossen. En o ja wat de medewerker mij vorige week berichtte klopt totaal niet. Er is geen fout ontdekt. Nou hoe paradoxaal kun je zijn als je deze brief leest en je bankaccount opent bij de SNS bank.....niet te filmen!!!
Bij ons is niet bekend dat er een e-mail wordt verstuurd naar alle klanten. We hebben de kwestie voorgelegd aan de afdeling IT en er is geen verstoring bekend. Wel is bekend dat er een verkeerde weergave kan ontstaan in versies van Internet Explorer 8 en hoger. Dus niet alleen bij verouderde versies. Dit is te verhelpen door een instelling aan te passen. De uitleg hebben we dan ook geplaatst op trosrader.nl en kassa.vara.nl.
Onderstaand nogmaals de oplossing die we hebben gekregen van onze afdeling IT. Mocht Mijn SNS na het wijzigen van deze instelling nog steeds verkeerd worden weergegeven, dan ontvangen we graag je gegevens en als het mogelijk is een printscreen van de melding. Dit kunnen we dan voorleggen aan de afdeling IT.
Instelling:
De melding dat je browser verouderd is, wordt getoond wanneer je Internet Explorer versie 7 gebruikt of wanneer je de compatibiliteitsweergave aan hebt staan. De compatibiliteitsweergave is in staat om zeer verouderde websites op een aangepaste manier weer te geven. De kans is groot dat je deze functie zelden tot nooit gebruikt maar toch aan hebt staan. De melding wordt dan hierdoor veroorzaakt.
Compatibiliteitsweergave uitschakelen
• Klik op het kleine rechthoekige (blauwe) icoontje in / aan de rechterkant van de groene adresbalk.
of
• Ga naar je Menubalk boven aan in beeld of toets de ‘Alt’ knop in op je toetsenbord (links van de spatiebalk)
• Kies voor Extra
• Klik op ‘Compatibiliteitsweergave’
Het probleem zou hiermee verholpen moeten zijn.
Onze website wordt steeds verbeterd en werkt optimaal voor browsers als Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari en Internet Explorer voor versie 8 of hoger.
Maak je gebruik van een bedrijfsnetwerk dan is het ook mogelijk dat uw IT-afdeling de weergave standaard op IE 7 heeft ingesteld. Mogelijk kunnen zij deze aanpassen.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
SNS Bank
Als je deze mail goed leest dan hebben ze het nu over IE8 en hoger. Log je in dan staat er deze tekst:
Je gebruikt een verouderde versie van Internet Explorer. Hierdoor kun je Mijn SNS niet optimaal gebruiken. Upgrade daarom naar Internet Explorer 8 of hoger.
Ze begrijpen er zelf de ballen niet van te te filmen!!
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!