Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

slechte service Woonboulevard Poortvliet

Geplaatst door: patrick2012 op: 10-12-2012 22:35
Helaas hierbij een negatieve recensie over Woonboulevard Poortvliet. In oktober is er een nieuwe kinderkamer geleverd, het is nu december en de kamer is nog steeds niet 100%. De communicatie is een chaos, zie hieronder alle contactmomenten via brieven en e-mails. Zelfs op dezelfde dagen werden verschillende planningen gecommuniceerd ! Nog belangrijker, het herstel van mankementen gaat iedere keer fout. Fouten kunnen uiteraard gebeuren, maar in ons geval is het een opeenstapeling van fouten geworden. Men is nu 3 keer langsgeweest, een 4e keer zien we niet zitten. We hebben GEEN VERTROUWEN meer in Woonboulevard Poortvliet. Voortgang bestelling, levering, servicebezoeken 25-08-2012 aanschaf kinderkamer (vermoedelijke levertermijn 8 weken) 10-09-2012 brief uitloop levertijdbevestiging.. vermoedelijke levering week 45 10-09-2012 e-mail levertijd- orderbevestiging.. vermoedelijke levering week 42 10-09-2012 brief uitloop levertijdbevestiging (commode).. vermoedelijke levering week 45 10-09-2012 e-mail levertijd- orderbevestiging (commode) .. vermoedelijke levering week 43 15-10-2012 levering kinderkamer manco deurscharnieren ! dus deuren linnenkast niet gemonteerd buro beschadigd ! linnenkast beschadigd ! 15-10-2012 factuur kinderkamer 15-10-2012 factuur commode 17-10-2012 brief service afspraak 31-10-2012 herstel buro 19-10-2012 brief verwachte levering onderdeel linnenkast (week 48) 24-10-2012 e-mail service verwachte levering onderdeel buro (week 50) 25-10-2012 brief service afspraak 06-11-2012 herstel linnenkast 08-11-2012 servicebezoek 1 (montage deuren linnenkast) probleem ; manco deurgrepen.. gevolg ; demontage 1 deurgreep van commode lade en montage op linnenkast om zodoende de linnenkast half te kunnen openen 08-11-2012 e-mail bestelling onderdeel linnenkast.. levertijd onbekend 09-11-2012 e-mail excuses manco handgrepen.. levertijd niet bekend.. 12-11-2012 e-mail verwachte levering onderdeel linnenkast (week 48) 21-11-2012 brief service afspraak 05-12-2012 herstel beschadiging linnenkast 21-11-2012 brief service afspraak 05-12-2012 herstel beschadiging buro 05-12-2012 servicebezoek 2 (herstel buro en linnenkast) probleem ; onjuist onderdeel linnenkast meegenomen ! resultaat ; linnenkast nog steeds niet hersteld Op 05-12 hebben we per e-mail een klacht ingediend bij de directie en de service afdeling. Vandaag, 10-12 is hier nog niet op gereageerd. Wel ontvingen we weer van iemand anders een mailtje over een servicebezoek... Helaas hebben wij te goeder trouw het volledige bedrag betaald bij aflevering van de kinderkamer (€ 2250). Deze 'service' van Woonboulevard Poortvliet is onacceptabel ! Vandaar deze recensie op internet. Een gewaarschuwd mens .... Mocht WBP deze klacht alsnog netjes afhandelen, dan zullen wij uiteraard hiervan een melding maken op deze site.
Reactie door valerius-2 op 10-12-2012 23:19
Zo te lezen van berichten lijk het mij dat zij geen vakmensen hebben die het op kunnen lossen. Zij doen toch op u reactie's iemand te sturen maar geen mensen die het op kunnen lossen.Gewoon vol blijven houden, het is wel niet leuk maar als u niet de gelegenheid geeft om het te doen staat u met lege handen.
Reactie door patrick2012 op 10-12-2012 23:32
*** Woonboulevard Poortvliet *** De monteurs die iedere keer komen kunnen er niets aan doen. Die krijgen ook maar opdracht om te komen. Zoals ook gemeld kan er uiteraard altijd iets fout gaan. Dat kan ook een 2e keer. Maar niet keer op keer waardoor het een opeenstapeling gaat worden. Organisatorisch gaat het volgens mij gewoon fout. Dat blijkt ook wel uit de vele brieven en e-mails die men verstuurd. Er is totaal géén overzicht over de vele servicebezoeken die gedaan moeten worden. Woonboulevard Poortvliet had dit probleem serieus moeten nemen, moeten stoppen met het versturen van de brieven & e-mails en in één keer alles 100% goed moeten oplossen. Het meest kwalijke is dat men niet reageert op een klacht. Een grotere fout kan men als bedrijf niet maken ! Als er gewoon een reactie was gekomen op mijn klacht had dit uiteraard nu ook niet op internet gestaan. Maar goed, Woonboulevard Poortvliet heeft alsnog een kans om deze klacht naar tevredenheid op te lossen.
Reactie door hermen bouman op 12-12-2012 19:19
Beste heer Patrick Via een e-mail ben ik gewezen op dit forum. Helaas kan ik niet anders dan erkennen dan dat u volledig gelijk heeft. Ondanks al onze goede bedoelingen is uw service nog steeds niet opgelost. Dat u geen reactie op uw laatste mail heeft ontvangen is een grote fout mijnerzijds. Ik had dit beter moeten begeleiden. Mijn welgemeend excuus voor de hele gang van zaken! Via onze servicemanager heb ik begrepen dat er inmiddels contact is geweest en de legplank vrijdag wordt geleverd. Daarnaast is er een financiële compensatie afgesproken. Heeft u nog vragen of opmerkingen aarzelt u dan niet om contact op te nemen. Hermen Bouman Woonboulevard Poortvliet Hermen@wbpoortvliet.nl [edit-redactie:
Reactie door valerius-2 op 12-12-2012 21:25
Quote: hermen bouman schreef op woensdag 12 dec 2012, 19:19: Beste heer Patrick Via een e-mail ben ik gewezen op dit forum. Helaas kan ik niet anders dan erkennen dan dat u volledig gelijk heeft. Ondanks al onze goede bedoelingen is uw service nog steeds niet opgelost. Dat u geen reactie op uw laatste mail heeft ontvangen is een grote fout mijnerzijds. Ik had dit beter moeten begeleiden. Mijn welgemeend excuus voor de hele gang van zaken! Via onze servicemanager heb ik begrepen dat er inmiddels contact is geweest en de legplank vrijdag wordt geleverd. Daarnaast is er een financiële compensatie afgesproken. Heeft u nog vragen of opmerkingen aarzelt u dan niet om contact op te nemen. Hermen Bouman Woonboulevard Poortvliet Hermen@wbpoortvliet.nl [edit-redactie: einde Quote Graag een reactie van TS of alles nu is opgelost?
Reactie door patrick2012 op 14-12-2012 18:01
Hallo. Gisteren avond heeft de directie van Woonboulevard Poortvliet telefonisch contact opgenomen om excuses aan te bieden en te benadrukken dat dit zeker niet de normale gang van zaken is. Vandaag heeft men het laatste onderdeel vervangen en is de afgesproken financiële compensatie op onze bankrekening gestort. Het is uiteraard jammer dat het op deze manier is gegaan, maar het goed oplossen van een klacht is het allerbelangrijkste. Woonboulevard Poortvliet heeft deze klacht nu snel, direct en persoonlijk afgewikkeld. Dus bij deze bedankt !
Reactie door valerius-2 op 14-12-2012 19:10
Quote: patrick2012 schreef op vrijdag 14 dec 2012, 18:01: Hallo. Gisteren avond heeft de directie van Woonboulevard Poortvliet telefonisch contact opgenomen om excuses aan te bieden en te benadrukken dat dit zeker niet de normale gang van zaken is. Vandaag heeft men het laatste onderdeel vervangen en is de afgesproken financiële compensatie op onze bankrekening gestort. Het is uiteraard jammer dat het op deze manier is gegaan, maar het goed oplossen van een klacht is het allerbelangrijkste. Woonboulevard Poortvliet heeft deze klacht nu snel, direct en persoonlijk afgewikkeld. Dus bij deze bedankt !einde Quote Fijn dat het toch nog naar u genoegen is opgelost. En bedankt voor het terug melden.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!