slechte service Telfort toestellease / smartcare (oplichting)
Geplaatst door: sdzuyd op: 05-03-2013 08:45
Ik heb bij telfort mijn contract verlengd en met toestel lease een nieuwe samsung galaxy s3 uitgekozen (ongeveer 65 euro per maand daar zou je een goede service voor mogen verwachten)
30-12-2012 contract verlengt en nieuwe telefoon mee gekregen (14-02-2012 zou het nieuwe abonnement ingaan)
Vanaf het begin bleek het toestel niet goed te werken scherm blijft zwart enkelt je hoort wel geluidjes en dergelijke na enkele minuten komt het scherm te voorschijn dat is duidelijk niet zoals het zo moeten dus binnen 8 dagen terug gegaan naar de winkel daar konden ze me niet helpen en verwezen me door naar de klanten service
14-01-2013 klanten service gebeld en afspraak gemaakt met smartcare om hem te laten ophalen en repareren
15-01-2013 telefoon opgehaald
29-01-2013 telefoon was gereed
31-01-2013 telefoon terug gehad reeds na enkele minuten geconstateerd dat de telefoon nog steeds dezelfde gebreken heeft op het reparatie report lijken er wat onderdelen vervangen te zijn maar helaas zonder effect aangezien telefoon nog steeds kapot is met hetzelfde effect
Zelfde dag klacht ingediend dat mijn vertrouwen in telfort kwijt was en eigenlijk het liefst mijn contract zou willen laten ontbinden aangezien ik geen zin in al die rompslomp heb en gewoon een goed werkende galaxy SIII wil hebben 07 + 08-02-2013 reacties gehad per mail dat het contract ontbinden niet mogelijk is en dat ik contact moest opnemen met smarcare om hem ter reparatie aan te bieden vervolgens geen reacties meer gehad en ook geen bevredigende oplossing
20-02-2013 dus toch maar een nieuwe afspraak gemaakt met smartcare om hem ter reparatie aan te bieden
21-02-2013 telefoon opgehaald
26-02-2013 telefoon gereed
28-02-2013 telefoon terug gehad (WEDEROM ZELFDE DEFECT na enkele minuten geconstateerd)
28-02-2013 wederom klacht ingediend bij klanten service waarop ik iemand aan de lijn kreeg die me vroeg of ik niet gewoon online de klacht in kon dienen waarop ik in woede ontstak want ik wil gewoon een goed werkende samsung galaxy SIII of mijn contract ontbinden en niet constant van het kastje naar de muur gestuurd te worden door Telfort en Smartcare vervolgens haak erop gegooid
Inmiddels word ik van het kastje naar de muur gestuurd zonder ook maar enige oplossingen betalingen van mijn kant verlopen wel netjes zoals afgesproken
01-03-2013 wederom klantenservice gebeld om mijn klacht in te dienen maar tot op de dag van vandaag nog geen reactie ontvan
30-12-2012 nieuwe telefoon gehad het is vandaag 05-03-2013 en al die tijd zit ik met kapotte telefoon dat is toch niet meer normaal zeker als je binnen enkele dagen constateert dat de telefoon kapot is behoor je gewoon een nieuwe te krijgen toch ?
Hieronder een linkje op youtube zoals ik de telefoon de 2e keer heb terug gekregen met zoals je kunt zien een telefoon die niet functioneert zoals die zou moeten
http://www.youtube.com/watch?v=eNYrNHGm6NA
Reactie door telfortwbcr op 05-03-2013 14:58
@sdzuyd,
Laat ik voorop stellen dat ik begrijp dat je niet blij bent met de gang van zaken. Mijn oprechte excuses voor ongemak dat hierdoor ontstaan is.
Je geeft aan dat je vandaag een nieuw toestel hebt ontvangen, werkt deze wel naar behoren?
Graag ontvang ik jouw naw-gegevens en 06-nummer via het Telfort forum. Na ontvangst kijk ik graag voor je na wat ik hierin voor jou kan betekenen.
Denise
Telfort forum
Reactie door sdzuyd op 05-03-2013 15:03
nee ik heb nog steeds geen nieuw toestel ik zit nog steeds op antwoordt van de kant van telfort te wachten vanaf 30 december 2012 zit ik inmiddels zonder een werkende samsung galaxy s3
mijn abbonnements kosten zijn behoorlijk omhoog gegaan met toestellease maar de service behoorlijk naar beneden
Reactie door sdzuyd op 07-03-2013 15:17
Update Telfort Soap
07-03-2012 reactie gehad van de klantenservice van telfort hieronder de reactie:
Wij hebben u zojuist geprobeerd te bellen, helaas zonder resultaat.
Wij belden u om onze oprechte excuses aan te bieden voor het ongemak wat u heeft ervaren met betrekking tot uw Lease toestel in combinatie met uw Telfort abonnement.
Volgens onze administratie is het toestel inmiddels gerepareerd retour en weer in gebruik genomen. Wij gaan er dan ook vanuit dat hiermee het probleem is verholpen. Vanwege het ongemak dat u ervaren heeft zullen wij een bedrag van €30,00 vergoeden op uw volgende factuur.
Ik heb mijn toestel 30-12-2012 nieuw in de winkel bij Telfort gehaald vanaf het begin was het toestel DEFECT 2 keer laten reparen 2 keer DEFECT retour gekregen (zie filmpje youtube)
en nu sturen ze mij dus een bericht dat volgens hun adminstratie het toestel gerepareerd is dit is onjuist ik heb tot op de dag van vandaag 07-03-2013 nog steeds een DEFECT toestel en neem dus geen genoegen met de 30 euro die telfort mij bied ik wil een goed werkende nieuwe samsung galaxy s3 maar nog liever wil ik eigen mijn contract ontbinden bij deze amateur zaak Telfort
blijkbaar wordt ik niet serieus genomen en wordt er niet goed geluisterd en gelezen door Telfort en wil mijn een klant met 30 euro naar huis sturen met een kapot samsung galaxy s3
Reactie door sdzuyd op 07-03-2013 15:23
Update Telfort Soap
07-03-2013
wederom reactie klanten service zie hieronder:
Wij hebben uw klacht nogmaals met spoed doorgezet naar Smartcare. Zij nemen deze zo snel mogelijk in behandeling en voorzien u van een terugkoppeling.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
en we zijn weer terug bij af en komen weer in de wachtkamer terecht kunnen we nog spreken van een orginsatie bij Telfort?
Reactie door gumpy op 25-06-2013 17:08
Geachte sdzuyd,
Welkom bij de grote groep mensen die ontevreden zijn over Telfort.
Volgens mij (tenminste bij mijn Telfort abonnement) mag je je contract ontbinden maar moet dit binnen 2 weken. Aangezien jou contract nog niet is ingegaan tegen de tijd dat je al klachten had vind ik dit maar wederom weer een rare actie van Telfort. Ik ben zelf ook uiterst ontevreden over Telfort. Mijn toestel (Samsung Galaxy Note) moet nu voor de 5e keer opgestuurd worden waarvan nu de 4e keer voor dezelfde problemen. De eerste keer was mijn beeldscherm stuk, maar sindsdien word mijn toestel alsmaar erger gesloopt door smartcare. Beetje apart aangezien je je toestel laat repareren om je problemen te verhelpen in plaats van te verergeren. Het is helemaal leuk aangezien ik de vorige keer met de klantenservice van Telfort belde mij beloofd werd dat na de 3e keer dezelfde fouten hebben gehad ik een nieuw toestel zou krijgen. Wederom dus loze belofte van Telfort. Als je dan wat op internet zet doen ze alsof ze je gaan helpen en dan komen ze met 20 of 30 euro vergoeding maar wat het probleem niet oplost.
Mijn vriendin had de samsung s3 bij hi aangeschaft. Denk dat het dus gewoon aan de S3 ligt want de problemen die jij beschrijft heeft mijn vriendin ook gehad. Eerst 1x opgestuurd en het was niet verholpen. Bij de tweede keer opsturen gebeld met hi. Ze zou al gelijk een nieuw toestel krijgen. Ze was zo afgeknapt op samsung dat ze gevraagd heeft om der abonnement om te zetten naar de iphone 5. Ook dit was geen probleem dan zou ze alleen wel iets meer dan 10 euro per maand meer gaan betalen omdat de toestellease van de iphone duurder was dan de samsung s3. Perfecte service perfecte oplossing. Mijn vriendin zit al 3 jaar bij Hi en ik ga daar zeker ook naar overstappen. Telfort heeft gewoon totaal geen service en alleen maar slechte dingen.
Hoop dat jou probleem misschien toch eindelijk op een normale manier opgelost word. Smartcare is 1 en al drama. Als je op internet kijkt kom je niets anders dan slechte reacties tegen en snap niet dat al die providers daar een contract mee afsluiten.
Reactie door gumpy op 25-06-2013 17:15
Vergeet ik trouwens te vermelden dit is mijn probleem met telfort
http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/waarom-geen-telfort/?vHash=c749c73j&cHash=a702c2c967f2baeede732180cc3161b3
Reactie door telfortwbcr op 26-06-2013 10:14
@gumpy,
Ik heb zojuist een reactie geplaatst in jouw topic:
http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/waarom-geen-telfort/?vHash=c749c73j&cHash=a702c2c967f2baeede732180cc3161b3
Denise
Reactie door htc gebruiker op 25-01-2014 13:44
Mijn HTC one X gaat nu voor de 4e keer terug naar smartcare met camera problemen wat ze daar doen weet ik niet, probleem is dat ik weer 2 weken moet wachten, dus 4x 2 weken geen gebruik van mijn HTC one X.
Onderstaande link is met de htc camera genomen
http://postimg.org/image/jfagqcyqd/
Ze vertellen wel dat je een gelijk waardig mobiel voor terug krijgt?
De meningen verschillen er over. Mijn HTC one X. is Android 4.3
Je krijgt in bruikleen een Samsung Galaxy Mini 2: is Android 2.3
Als dit gelijk waardig is hahaha
Over 4 maanden loopt mijn contract af en stap lekker over
Reactie door telfortwbcr op 27-01-2014 11:29
@htc gebruiker,
Erg vervelend dat het defect nog steeds niet is verholpen. Ik kijk graag voor je na wat er precies aan de hand is en hoe dit op een passende wijze opgelost kan worden.
Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres sturen via een privébericht op het Telfort forum? Na ontvangst ga ik voor je aan de slag.
Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan.
Denise
Telfort forum
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!