Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

slechte service Renova bmw

Geplaatst door: sjakie53 op: 22-10-2014 00:48
Wie heeft er ook klachten over BMW Dealer Renova. Ik heb daar in mei 2014 nw auto van gekregen en daar waren hoop problemen mee hij is zelfs naar BMW Nederland geweest hiervoor. Maar zij negeren mijn probleem en bellen niet meer terug .
Reactie door tijger1 op 22-10-2014 09:04
Dan zelf maar eens bellen.
Reactie door sjakie53 op 22-10-2014 09:24
Goedemorgen, Dat is al meerdere keren gedaan in het begin. Op mijn mail werd niet gereageerd. Bmw Nederland heeft aan dealer gevraagd mij te bellen dit werd wel toegezegd maar werd later met vaag excuus aan Bmw Nederland niet gedaan. Wij praten hier over nw auto die bij aflevering al niet klopte en de eerste 3 weken alleen maar in de garage heeft gestaan . En elke keer werd verteld hij is nu in orde terwijl hij dat niet was. Dan is het wel zo netjes als je het probleem blijft volgen ipv ontkennen.
Reactie door bergseroel op 04-02-2015 11:33
U heeft een half jaar geleden een nieuwe auto gekocht waar u problemen mee hebt en ze helpen u niet? Ik zou eens op http://www.bmw.nl/nl/content/service/diensten-en-garantie/garantie.html#garantiebepalingen kijken of uw klachten binnen de garantie van BMW vallen en ze dan schriftelijk in gebreke stellen. Mijn ervaringen met BMW Nederland als tussenpersoon tussen consument en dealer zijn ronduit slecht, vaak krijg je niet eens een reactie. Ik zou het dus gewoon rechtstreeks met de dealer kortsluiten.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor