Slechte service ProAssist
Geplaatst door: erwintop op: 06-03-2013 10:51
Geachte heer Van Schaik,
De informatie met betrekking tot het wachten op onderdelen of het vervangen van een toestel, zijn slechts voorbeelden van redenen waardoor een reparatie langer zou kunnen duren. Dit betekent echter niet dat dit het geval is in uw situatie.
Zoals aangegeven heeft u bij uw verzekering recht op een leentoestel wat een voicetoestel of een smartphone kan zijn. Aangezien dit van de voorraad afhankelijk is, kunnen wij u op voorhand niet aangeven wat voor type leentoestel u geleverd zal worden. Met het leveren van een leentoestel hebben wij ons dan ook aan de voorwaarden gehouden.
Wij kunnen enkel uw toestel weer ophalen en opnieuw opsturen naar het gelicenseerd reparatiecentrum zoals aangegeven in de eerdere e-mail.
Wij begrijpen dat dit alles zeer vervelend voor u is, maar kunnen op dit moment niets anders voor u betekenen dan wat aangegeven is in de e-mailcorrespondentie.
Vertrouwend erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet, Kind Regards, Mit freundlichen Grüssen
Katy
Team klachtsupport
ProAssist Nederland Verzekeringen B.V.
fotos
http://www.proassist.nl/handtekening/proassist_short.bmp
Lingewei 1
4004 LK Tiel
The Netherlands
www.proassist.eu
T. +31 (0)344 63 63 63
F. +31 (0)344 63 63 64
E. klachtsupport@proassist.nl
Disclaimer
The contents of this e-mail and any attachments may be confidential and are exclusively intended for the addressee(s).
If this e-mail is not intended for you, please return the message and subsequently delete it. No rights can be derived from employees' personal opinions.
Van: erwin van schaik [[edit redactie - contactgegevens verwijderd: :
Verzonden: woensdag 20 februari 2013 11:28
Aan: Klachtsupport
Onderwerp: RE: KA Reparatie samsung S3: Erwin van Schaik 16332673
Beste Katy,
Ik snap dat het een gemiddelde reparatie tijd is! het kan korter zijn maar ook langer duren.
Maar als ik met jullie contact heb op mijn toestel aan te melden voor reparatie en aangeef waar de schade uit en het duidelijk is er wat vervangen moet worden zouden jullie mij hierop moeten wijzen!
Dan schrijft u dat het gelicenceerde reparatiecentrum op onderdelen dient te wachten als er iets vervangen moet worden. Dan hadden jullie mij hierop kunnen wijzen want een scherm is een onderdeel wat vaak kapot gaat en hadden jullie mij hierop moeten wijzen en niet zeggen dat het wordt doorgestuurd en daar naar wordt gekeken terwijl u nu schrijft dat het dan langer kan duren en de medewerker die ik aan de telefoon had hier geen informatie over kon/mocht geven!
Overigens vind ik het vreemd dat een gelicenceerd reparatiecentrum op onderdelen moet wachten??? Ik mag hopen dat je display schermen en het glas wat op de camera zit wel op voorraad heb als gelicenceerd repartiecentrum.
Over het leentoestel ga ik verder niet op in, volgens mij hebben jullie alleen toestellen van het budget merk huawai aangezien ik die 2 keer ontvangen heb in de tijd dat ik mijn toestel werd gerepareerd die zo overmatig waren gebruikt dat letters op de knopjes versleten waren en dat het frontje niet goed bleef zitten. Dus berichten versturen was ook niet bepaald eenvoudig.
Dus als het de bedoeling is dat klanten fatsoenlijk kunnen bellen en SMS-en controleer hier de toestellen dan eens in de zoveel tijd op in plaats ze weer uit te leveren en klanten die hier gebruiksongemak aan ervaren.
Hoe nu verder. Als u mijn standpunt begrijpt snapt u wel dat ik niet nog een keer mijn toestel uit handen ge
Reactie door ej4ever op 19-03-2013 07:33
natuurlijk zijn displays over het algemeen gewoon (snel) beschikbaar voor een gelicenceerd reparatie bedrijf maar pro-assist gebruikt een eigen reparatie bedrijf waarvan niet bekend is of die licenties hebben. je leest wel meer klachten op internet over reparaties van pro-assist waarin namaak onderdelen worden gebruikt.
over de leen telefoon heeft pro-assist juridisch gelijk want nergens staat in hun voorwaarden wat de kwaliteit van het leen toestel moet zijn. moreel juist is het natuurlijk niet en je bent niet de eerste die hier over klaagt. kijk ook maar eens op klacht.nl
Reactie door bink01 op 19-03-2013 14:45
ik ken iemand die daar werkt. er is gewoon geen geld om reparaties te betalen of goeie leen telefoons te kopen. telefonistes van pro assist hebben de opdracht om met smoesjes de klant stil te houden.
Reactie door freya op 19-03-2013 15:52
Hallo erwintop,
Weet je wel dat je op een openbaar forum zit? Niet zo verstandig dus om al die privégegevens hier te posten.....
De redactie is inmiddels gewaarschuwd om het te verwijderen.....
m.vr.gr. Freya
Reactie door freya op 19-03-2013 15:55
Oeps....ik zie dat de relevante informatie al is verwijderd....
Freya
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!