Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte service Huawei/Dynafix/Dynalogic

Geplaatst door: adri72 op: 06-09-2014 16:02
Ik heb een GSM Huawei G6 gekocht in juli. 29/8'14 deze ter reparatie aangeboden omdat hij niet goed laadde en snel leeg was. Moest hem iedere dag opladen ondanks dat ik alle conecties heb uitgezet. Ik gebruik hem alleen om te bellen. GSM is met de lader en snoer opgezonden omdat dit gevraagd werd. Op 2/9 kreeg ik retour, zonder lader en snoer en nog met dezelfde klacht. Op diverse mails geen reactie behoudens dat zij de lader hebben meegezonden. Na een tel.gesprek met Dynafix, kosten 5 euro zouden zij het nakijken wat er is gebeurt. Dinsdag a.s. ga ik aangifte doen van vermissibng c.q. onrechtmatige toeeigening door Dynafix c.q. Dynalogic. Nooit geen GSM kopen waar de service door hen wordt gedaan.
Reactie door vodafonewebcare op 08-09-2014 08:53
Hoi adri72, Ik begrijp dat je niet tevreden bent over de service wat betreft het repareren van je toestel. Graag wil ik dan ook voor je kijken of wij iets voor je kunnen betekenen. Stuur ons een mail (webcare.nl@vodafone.com) met subject: Kassa | adri72 | Slechte service Huawei/Dynafix/Dynalogic | zaterdag 6 sep 2014, 16:02 Vermeld daarin de volgende gegevens: - naam - mobiele nummer - klantnummer - adres - geboortedatum - de laatste 4-cijfers van je bankrekeningnummer We gaan het voor je nakijken en komen er zo snel mogelijk op terug. Groet, Rowie
Reactie door vodafonewebcare op 08-09-2014 08:54
Hoi adri72, Ik begrijp dat je niet tevreden bent over de service wat betreft het repareren van je toestel. Graag wil ik dan ook voor je kijken of wij iets voor je kunnen betekenen. Stuur ons een mail (webcare.nl@vodafone.com) met subject: Kassa | adri72 | Slechte service Huawei/Dynafix/Dynalogic | zaterdag 6 sep 2014, 16:02 Vermeld daarin de volgende gegevens: - naam - mobiele nummer - klantnummer - adres - geboortedatum - de laatste 4-cijfers van je bankrekeningnummer We gaan het voor je nakijken en komen er zo snel mogelijk op terug. Groet, Rowie 24/7, Web Crew
Reactie door adri72 op 08-09-2014 11:21
Toestel is gekocht bij Bel Company en provider is Hollands Nieuwe. ( Welke is aangeschreven echter zonder reactie) Betaal wel 5 euro per maand voor een GSM die niet gebruikt kan worden. Bij een volgende aankoop let ik er wel op dat bij evt. reparaties het app. NIET naar Dynafix gezonden wordt anders gaat de koop niet door. Ik had een betere ervaring met Pro Assist.
Reactie door adri72 op 08-09-2014 13:03
Antwoord van Hollands Nieuwe. Toestel aangeschaft bij BC/Holl.Nwe. 3x3 smart service is afgesloten bij Huawei. Is geen derde aan te pas gekomen. Wel wil HN elke maand 5 euro incasseren voor een tsl wat zij hebben verkocht via BC. Beste A. Jans, Wat vervelend om te horen dat je ongemak ervaart met de reparatiedienst. Helaas moet je met klachten betreft Dynafix bij je verkooppunt zijn. Omdat je je abonnement hebt afgesloten bij een derde verkooppartij kunnen wij deze klacht niet behandelen. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Het is niet mogelijk om direct op deze email te reageren. Heb je toch nog vragen? Ga dan naar hollandsnieuwe.nl/klantenservice voor het antwoord op de meest gestelde vragen. Je kunt hier je vraag invullen en zo direct het antwoord vinden. Staat jouw vraag er niet bij? Stel dan je vraag via ons webformulier. Met vriendelijke groet, Sensi

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!