Slechte service Citroen dealer Motorhuis Den Haag
Geplaatst door: morphine op: 06-06-2012 14:57
Goedendag allemaal,
Ik heb sinds een korte periode een Citroën gekocht uit 2006 en hier wilde ik graag mijn iPhone op aansluiten.
Na lang gezocht te hebben op internet heb ik een iPhone kabeltje gekocht en achterin de radio geprikt. Nu zou alleen de officiele dealer deze ingang nog moeten activeren. Diverse mensen op internet hebben dit bij de dealer geregeld voor zeer lage of zelfs geen kosten.
Met dit verhaal ben ik naar de officiële Citroën dealer Motorhuis in Den Haag gegaan. Zij konden me vooraf géén prijs of tijd vertellen dus ben ik maar gaan wachten daar.
Na een uur werd ik weer geroepen met de mededeling dat het ze niet gelukt is. Ze waren 25 minuten bezig geweest en of ik dit even wilde betalen (€42,-). Ik ging in verweer want ik vind het onzin dat je moet betalen voor iets wat niet gelukt is + stel je voor dat ze waren 2 uur bezig waren geweest.. moest ik dan €160,- betalen?? Ik gaf aan dat het maar de vraag is of zij het niet weten (onkunde), of het aan mijn auto ligt wilde ik de helft betalen. Maar dat accepteerde men niet. Ze gaven aan dat ze meer moeten onderzoeken en dan die tijd/kosten met de €42,- in mindering wilde brengen.. Daar ging ik dus niet mee akkoord omdat ze er dan misschien nog 3 uur mee bezig zijn??
Lang verhaal kort.. ik MOEST betalen voor niks, en anders gingen ze de politie bellen.. ik heb maar betaald en ben weg gegaan.
Toen de BOVAG gebeld met dit verhaal en zei gaven aan dat het niet duidelijk was of het onkunde van de dealer of aan mijn auto ligt. Zij gaven aan als een andere dealer het wel snel kan oplossen ik een verhaal had..
Nou dat is dus gebeurd... ik ben naar de Civer (citroen specialist) geweest in Den Haag vandaag en deze beste man zag in een paar minuten dat het niet ging lukken ivm het feit dat het een afwijkend radio model is. Hij had wel een andere oplossing die wat duurder was en zodoende ben ik hiermee akkoord gegaan.
Wat vinden jullie? Ik ga nu in bemiddeling met de BOVAG..
Reactie door ew op 06-06-2012 15:26
Vervelend dat u hier tegen op bent gelopen. Is toch zonde geld als u er uiteindelijk niets voor terug krijgt.
Wat uw vraag betreft geeft u aan het einde van uw reactie zelf al het antwoord.Nu in bemiddeling gaan met de Bovag. Deze hebben zelf aangegeven deze weg te bewandelen.
Laat u weten wat de uitkomst is geworden.
Reactie door morphine op 06-06-2012 15:30
Ja klopt, ik ben nu met een brief voor Bovag bemiddeld bezig. Maar wilde het ook even hier kwijt, want ik vind dit een zeer onprofessionele behandeling van een officiële dealer.
Reactie door motorhuis op 06-06-2012 16:38
Beste morphine.
Vervelend deze ervaring bij ons.
Ik wil u graag helpen. Kunt u via onze website contact opnemen ?
Reactie door morphine op 06-06-2012 19:02
Nou de uitwerking van een dergelijk probleem kan soms snel opgelost zijn. Na contact met het motorhuis via dit forum (zie hierboven) ben ik door een zeer aardige meneer gebeld die het probleem inzagen en mij mede deelde dat ik mij geld zou terug krijgen.
Dit had natuurlijk nooit zover hoeven komen.. Maar het is tenminste opgelost!
Reactie door ew op 07-06-2012 07:36
Goed dat u de afloop laat weten. Bedankt.
Wel jammer dat bedrijven vaak pas in een tweede instantie tot bezin komen.
Reactie door avinash op 30-03-2013 23:41
Hi,
Ik ben 14maart geweest daar voor een Apk-Keuring heb totaal 700EURO moeten betalen.
Niet normaal .... Maar goed APK is gekeurd en een dag later brand er een motor lampje..
Bel ik op om te vragen voor als ik langs mag komen en of jullie ernaar willen kijken.. Krijg een antwd: JA Natuurlijk maar dat kost 35 EURO en een DIAGANOSE kost 100Euro of meer..
Pardon ik heb daar voor het laast een APK KEURING gedaan HEB AL 700 EURO betaald..
Maar goed ik heb het tegen al me vrienden gezegd en op FB geplaats dat je daar niet meer moet gaan want je word nog slecht geholpen! ben nog gebeld door een Medewerker. en ZO VRIENDELIJK was hij ook NIET!
NOOIT meer Naar Binkhorst HET MOTORHUIS voor mij!
Gr Avinash
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!