Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

slechte klantenservice tele2

Geplaatst door: ljschneider op: 07-03-2013 18:56
Ik ben altijd zeer tevreden geweest over tele2 mobiel en heb zelfs familie en vrienden altijd aangeraden om tele2 te nemen. Dus vorig jaar dacht ik van ik zal mijn abonnement eens verlengen met een leuke telefoon. Ik kreeg mijn telefoon binnen met de zegel waarop staat dat als hij verbroken is dat je de telefoon niet moet accepteren. Ik gebeld met tele2 en er was niks aan de hand ik mocht hem gewoon gebruiken. Na de eerste update van mijn telefoon werd hij warm, liep vast en sloeg t beeldscherm soms op tilt. Ik met tele2 gebeld en ik moest maar contact opnemen met samsung. naar samsung gebeld en ik moest naar een servicecenter van samsung. daar kreeg ik te horen dat samsung de software voor de telefoon niet vrijgeef en dat alleen de fabriek het kon oplossen. Ik gebeld met tele2 en ik moest mijn telefoon maar naar de tele2 servicecenter sturen. ik uitgelegd wat dhr van samsung mij had verteld en dat dat niet zou helpen. Ik het nog een maand geprobeerd met mijn telefoon. maar het werd zo erg dat ik weer belde met tele2. weer t verhaal uitgelegd maar niet opsturen naar samsung we maken t zelf wel. ik kreeg een vriendelijke dame van het tele2servicecenter aan de lijn en die “let op” DIE DACHT dat ze t konden maken. Telefoon opgestuurd netjes batterij eruit klepje open in het doosje gedaan. alle papieren wie in die mail staan erbij gedaan. krijg ik een paar dagen later een zakje binnen. met daarin mijn telefoon met de batterij erin en klepje dichtgeklikt en een leuk briefje dat niet alle papieren erbij zaten. Ik gebeld . kreeg te horen welke papieren erbij moesten en jahoor het was precies wat erbij zat. ik kijk in mijn mobiel is er ook met mijn instellingen gespeeld. weer gebeld. o wat vervelend. we bellen u terug. 2 maanden gewacht geen telefoon. In december mijn rechtbijstand gebeld en die hebben een brief gestuurd. na 2 maanden geen bericht heeft de advocaat gebeld en die werd afgewimpeld met dat hij mijn gegevens moest geven. ik heb daarop zelf gebeld en raad eens. Ze hadden geen brief ontvangen. Weer gemaild met mijn advocaat en een dag later werd ik teruggebeld door tele2. JAhoor de brief van de advocaat was gevonden. Ze zouden weer terugbellen. Kreeg mijn advocaat een telefoontje dat ik nooit mijn telefoon had opgestuurd en dat het mijn schuld was. Dus dit prachtige bedrijf maakte me ook nog eens uit voor leugenaar. maar de oplossing ik mag mijn telefoon weer naar de TELE2servicenter sturen. dat ik al een jaar 65 euro betaal voor een telefoon die t niet doe vergeten ze even. En nu nog zegt samsung WIJ GEVEN DE SOFTWARE NIET VRIJ. zucht ik had een hoge pet op van tele2 maar ik ben het helemaal zat nu Mensen ik ben al 5 jaar trouwe klant bij tele2 heb 1 van de duurste abbonnementen die ze hebben en ze laten me gewoon in de **** zakken. tele2 een echte afrader
Reactie door tele2webcare op 08-03-2013 09:47
Beste Ijschneider, Vervelend dat er onduidelijkheden zijn over het repareren van je toestel en dat de communicatie hierover niet optimaal is verlopen. Ik kan mij voorstellen dat dit lastig is. Kun je aangeven wat er nu precies afgesproken is over het toestel en of er bepaalde afspraken zijn gemaakt om tot een oplossing te komen? Ik hoor het graag van je en help je graag verder! Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2
Reactie door ljschneider op 08-03-2013 18:15
Quote: tele2webcare schreef op vrijdag 8 mrt 2013, 09:47: Beste Ijschneider, Vervelend dat er onduidelijkheden zijn over het repareren van je toestel en dat de communicatie hierover niet optimaal is verlopen. Ik kan mij voorstellen dat dit lastig is. Kun je aangeven wat er nu precies afgesproken is over het toestel en of er bepaalde afspraken zijn gemaakt om tot een oplossing te komen? Ik hoor het graag van je en help je graag verder! Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2einde Quote Beste Dannielle. Nadat mijn telefoon teruggestuurd was door jullie servicecentrum. heb ik niks geen oplossing meer gehad tot ik een advocaat ingeschakeld had. en nu na een jaar en vele kosten van mijn kant uit zeggen ze dat ik heb op mag sturen naar het tele2 servicecentrum. let op naar hetzelfde center die hem al eens teruggestuurd heeft. En dan buiten het hele telefoongebeuren om ben ik als trouwe klant een jaar lang erg schoftelijk behandeld. dat kreeg ik als dank omdat ik mijn abonnement heb verlengd. ik had toch wel verwacht dat mensen die vertrouwen houden in tele2 toch wel als klant behandeld zouden worden en niet op deze manier.
Reactie door tele2webcare op 09-03-2013 15:51
Beste Ijschneider, ik begrijp dat het inderdaad een ontzettend vervelende situatie is. Is de telefoon ook daadwerkelijk opnieuw opgestuurd naar het service center? Wil het probleem graag zo snel mogelijk oplossen. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2
Reactie door ljschneider op 11-03-2013 13:13
Quote: tele2webcare schreef op zaterdag 9 mrt 2013, 15:51: Beste Ijschneider, ik begrijp dat het inderdaad een ontzettend vervelende situatie is. Is de telefoon ook daadwerkelijk opnieuw opgestuurd naar het service center? Wil het probleem graag zo snel mogelijk oplossen. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2einde Quote Beste Danielle, ik heb de eerste keer 15 euro betaald om mijn telefoon op te sturen. naar jullie service center. zij hebben hem niet kunnen maken. moet ik nu weer 15 euro pakket kosten betalen naar het zelfde center wat hem weer niet kan maken? Als u echt wil helpen neem dan echt contact met mij op in plaats van die standaardzinnen uit dat klanten afschrik handboekje die alle telecom medewerkers van tele2 hebben liggen. Ik heb in mijn 100x bellen al die zinnen al eens gehoord. Punt blijft jullie klantenservice is VERSCHRIKKELIJK alleen maar geld innen en geen enkele vorm van hulp. en ik ben niet de enige. Ik krijg steeds meer e-mails van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt. Nogmaals als u echt wil helpen stuur mij dan prive een e-mail Groet LJ Schneider
Reactie door tele2webcare op 12-03-2013 10:24
Beste LJ Schneider, Bedankt voor je reactie. Ik vind het vervelend dat er nog onduidelijkheid is over de reparatie en dat je niet tevreden bent over de service. Ik wil dit graag verder voor je uitzoeken en kijken wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij jouw postcode, huisnummer en klantnummer kunnen sturen naar danielle@tele2.com o.v.v. Lj Schneider / Kassa Vara? Ik ontvang de gegevens graag van je. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2
Reactie door tele2webcare op 13-03-2013 13:46
Beste Ijschneider, Bedankt voor het sturen van je gegevens! Ik ga uitzoeken wat ik voor je kan doen en kom hier zo snel mogelijk op terug. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2
Reactie door tele2webcare op 10-04-2013 12:02
Beste Ijschneider, Ik heb van mijn collega vernomen dat er telefonisch contact met je is opgenomen en dat jullie er samen uit zijn gekomen naar aanleiding van de problemen met je toestel. Laat je het me weten als je nog vragen hebt naar aanleiding van het telefonisch contact? Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2
Reactie door ljschneider op 09-06-2013 23:50
uiteindelijk ben ik er dankzij deze site toch uit gekomen met tele2. Groetjes

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor