Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte garantie bij Centralpoint.nl

Geplaatst door: ellenkr op: 22-12-2010 13:03
Ik heb voor mijn verjaardag een entourage edge gehad. Die hadden mijn kinderen besteld op www.centralpoint.nl dat is aan de eene kant een ereader en de andere kant een tablet en dat kan je dan dichtklappen als een boek. Binnen 2 dagen was het scherm kapot . een deel van het boek bleef erop staan en wat rare lijntjes. Gelijk bellen naar centralpoint en hij moest terug gestuurd worden. Ik moest hem aangetekend en verzekerd versturen en dat zelf betalen. Ik was het daar niet mee eens en toen hadden ze iets met upc geregeld. Na een paar dagen kwam er een mail van centralpoint.nl dat er wat op het scherm was gevallen. De ereader is 2 dagen in gebruik geweest en had hem even weg gelegd (en dichtgeklapt!!!)om op de computer iets te zoeken. het is een product van 500 euro dus ga er echt wel zuinig mee om. Weten jullie hoe het zit met de garantie? Ik vind het te makkelijk om te zeggen dat er iets op gevallen is. Vroeger bij mobiele telefoons noemde ze het altijd waterschade, misschien is dit weer net zoiets. Misschien zijn er wel meer mensen die hetzelfde hebben meegemaakt? Vriendelijke groeten Ellen.
Reactie door read op 22-12-2010 16:37
ellenkr Dat is dus het zoveelste smoesje van de verkoper (en reparateur?). Als je het produkt het laatste halve jaar hebt gekocht, dan moeten zij met harde bewijzen komen en dat kunnen ze uiteraard niet. Verwijs dus naar de wetsartikelen in het BW7 en eis dat het produkt kosteloos gerepareerd wordt danwel wordt vervangen. Pedro.
Reactie door ellenkr op 29-12-2010 13:28
na dit mailtje op de site werden we gebeld en is alles opgelost we hebben een nieuwe gekregen.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor