Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte ervaringen met verzekeruzelf.nl

Geplaatst door: rond71 op: 05-12-2011 16:06
Wij hebben al een 3tal slechte ervaringen met deze aanbieder. Ze zijn dan misschien de goedkoopste maar niet de klantvreindelijkste: 1. Schade scooter wordt niet vergoed omdat de aanrichter niet zou reageren, dit geloofde ik in eerste instantie, maar na de andere gevallen is dat geloof weg. 2. Met het opgeven van de nieuwe auto voor een verzekering vragen ze naar het aantal schadevrije jaren. De hele tijd zijn we bij hun verzekerd geweest, maar ze zouden niet kunnen terugkijken hoeveel schadevrije jaren wij hebben en moeten we dus meer betalen. Op mails wordt niet gereageerd en telefoontjes blijven onbeantwoord. 3. Aangereden door een Poolse busschaufeur, de schade is gerepareerd, maar na een paar maanden een brief dat de schade niet vergoed zou worden en onze noclaim omhoog gaat. Alle informatie was keurig netjes afgegeven door de Poolse chauffeur die ervan baalde dat het gebeurd was. Helemaal dus geen vertrouwen meer in Verzeker uzelf met deze leugens.
Reactie door m@rky op 05-12-2011 16:47
Geachte, Graag vernemen wij van u uw klantgegevens zodat wij voor u het e.e.a. kunnen nakijken. Met vriendelijke groet, Klantenservice verzekeruzelf.nl
Reactie door m@rky op 06-12-2011 13:01
U kunt uw reactie sturen naar: klantenservice@verzekeruzelf.nl Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groet, klantenservice verzekeruzelf.nl
Reactie door van leyden op 06-12-2011 23:04
Stelling. Alleen bedrijven die er een sport van maken om consumenten te belazeren hebben een damage-control dienst. Dat is goedkoper. Tegenover die ene die klaagt op een forum staan duizenden klanten die gedupeerd zijn of worden. Eigenlijk zijn het criminelen met een bedrijf als dekmantel. Zo ook verzekeruzelf! Want hoe gaat dat? De klant probeert al tijden tevergeefs contact op te nemen met het bedrijf via email/ Bedrijf reageert niet, totdat de klant gaat klagen op een forum. Dan kan er opeens WEL alles, bang als ze zijn voor reputatie schade, want voor je het weet staat negatief bekend op Google. Je kan mij niet wijsmaken dat verzekeruzelf niet eerder op de hoogte was van de problemen van TS. Daar hebben ze dus niks aan gedaan, met financiele schade voor TS tot gevolg.
Reactie door cooler op 07-12-2011 10:46
Beste van Leyden, Door uw reactie voel ik mij als oprichter en directeur van Verzekeruzelf.nl persoonlijk aangesproken. Helemaal omdat dit beeld totaal niet overeenkomt met de onderzoeken die wij zelf doen maar die bijvoorbeeld ook Independer doet onder onze klanten. Hier worden wij gemiddeld beoordeeld met een 8 voor onze dienstverlening. Ik vind het jammer dat we op de grote hoop worden gegooid. Natuurlijk gaat er wel eens iets fout. Wij worden in dat geval graag in de gelegenheid gesteld om die fout te herstellen en dat is ook precies de reden dat wij reageren op deze berichten op internet. Als directeur van Verzekeruzelf.nl nodig ik u persoonlijk uit om een kijkje te komen nemen bij ons bedrijf. Zo kunt u zelf ervaren op welke manier wij klantgericht werken. U kunt met eigen ogen zien dat hier geen criminelen werkzaam zijn en waarom wij niet in het door u geschetste rijtje thuis horen. U kunt mij persoonlijk bereiken via f.cooler@verzekeruzelf.nl. Met hartelijke groet, Frank Cooler
Reactie door mastag op 07-12-2011 11:19
Beste van Leyden, Ik heb sinds een ruim jaar twee auto's verzekerd bij verzekeruzelf. 1 hele nieuwe en 1 van drie jaar oud. Met de drie jaar oude reed ik op de 2e dag dat ik hem had schade. Dit heb ik per mail gemeld en binnen een paar dagen was mijn auto voorzien van en nieuwe deur en was alle schade netjes verholpen. Ook had ik een leenauto. Daarnaast heb ik nu in dit jaar al 2 maal een voorruit met verwarming moeten laten vervangen, eigen risico slechts 67,50 . Kortom ik ben heel tevreden. Oh ja twee auto's all risc verzekerd samen nieuwaarde 60.000 euro en betaal slechts 78 euro per maand, daar kan geen ander tegenop. Mastag Die niet hier werkt maar wel heel tevreden is.
Reactie door kleintjuhh87 op 18-07-2012 09:54
Hier ook slechte ervaringen met verzekeruzelf. In april is er ingebroken in onze kelder ik was daarbij ook nog eens hoog zwanger.. Er is echt heel veel gestolen al ons gereedschap onze zomerkleding lag daar opgeslagen en nog veel meer. De fietsen hebben ze gelukkig laten staan. Wij hebben maar 30% van het schadebedrag uitgekeerd gekregen omdat wij geen bonnen konden aantonen. Logisch toch? wij bewaren alleen bonnen van grote aankopen. Belachelijk waar ben je dan voor verzekerd? Achteraf bleek er nog meer gestolen te zijn maar daar kom je pas achter als je het weer tevoorschijn wilt halen. Nu is ons badmeubel beschadigd door dat ik een fohn uit mijn handen hebt laten vallen dus ik dacht dat kan wel worden verhaald want ik hoor vaak om mij heen dat mensen de kleinste dingen opgeven. Ik dqcht ook waarom niet als je met een sigarettenpeuk iets beschadigd bij een ander wordt het ook vergoed. Maar nee mijn gebeurtenis komt niet in hun lijst voor dus ik krijg niks uitgekeerd.. Dit is hun reactie.. Er is helaas geen dekking voor de schade aan uw badmeubel. De inboedel  is verzekerd tegen een aantal met name genoemde gebeurtenissen. Het laten vallen van een fohn waardoor schade ontstond, wordt niet genoemd in de voorwaarden. Wij kunnen de schade daarom niet verder in behandeling nemen. Het spijt me u niet beter te kunnen berichten. Nou waar ben ik dan voor verzekerd.. Ik hou me hart vast want als me huis afbrand weet ik ook niet waar ik aan toe ben. Ik ben mijn vertrouwen echt kwijt en ik begrijp nu hun lage tarief! Dus niet doen ga niet in zee met verzekeruzelf! Alles moet per mail ook als je het niet eens bent met het uitgekeerde bedrag verschrikkelijk allemaal!
Reactie door emcede op 19-07-2012 00:39
Quote: kleintjuhh87 schreef op woensdag 18 jul 2012, 09:54: Alles moet per mail ook als je het niet eens bent met het uitgekeerde bedrag verschrikkelijk allemaal!einde Quote Duh! Daar kies je toch zeker zelf voor!! Citaat website verzekeruzelf.nl: Quote: : Verzekeruzelf.nl maakt bewust geen gebruik van een callcenter of telefoonnummer. Dit doen wij om keuzemenu's en lange wachttijden te voorkomen. Het basisidee achter Verzekeruzelf.nl is dat u zelf de regie voert over uw eigen verzekeringen. Onze missie? Mensen helpen zelfverzekerd te worden! Alle communicatie loopt via e-mail of de site. Dat scheelt flink in de kosten. Verzekeruzelf.nl kan daardoor een lagere premie bieden met een betere dekking.einde Quote Als je dat niet wilt moet je naar een tussenpersoon gaan die je het verschil kan uitleggen tussen de extra uitgebreide dekking die jij hebt en de 'alle onheilen-dekking' waar je wellicht behoefte aan hebt!
Reactie door valerius-2 op 19-07-2012 17:40
Quote: kleintjuhh87 schreef op woensdag 18 jul 2012, 09:54: Hier ook slechte ervaringen met verzekeruzelf. In april is er ingebroken in onze kelder ik was daarbij ook nog eens hoog zwanger.. Er is echt heel veel gestolen al ons gereedschap onze zomerkleding lag daar opgeslagen en nog veel meer. De fietsen hebben ze gelukkig laten staan. Wij hebben maar 30% van het schadebedrag uitgekeerd gekregen omdat wij geen bonnen konden aantonen. Logisch toch? wij bewaren alleen bonnen van grote aankopen. Belachelijk waar ben je dan voor verzekerd? Achteraf bleek er nog meer gestolen te zijn maar daar kom je pas achter als je het weer tevoorschijn wilt halen. Nu is ons badmeubel beschadigd door dat ik een fohn uit mijn handen hebt laten vallen dus ik dacht dat kan wel worden verhaald want ik hoor vaak om mij heen dat mensen de kleinste dingen opgeven. Ik dqcht ook waarom niet als je met een sigarettenpeuk iets beschadigd bij een ander wordt het ook vergoed. Maar nee mijn gebeurtenis komt niet in hun lijst voor dus ik krijg niks uitgekeerd.. Dit is hun reactie.. Er is helaas geen dekking voor de schade aan uw badmeubel. De inboedel  is verzekerd tegen een aantal met name genoemde gebeurtenissen. Het laten vallen van een fohn waardoor schade ontstond, wordt niet genoemd in de voorwaarden. Wij kunnen de schade daarom niet verder in behandeling nemen. Het spijt me u niet beter te kunnen berichten. Nou waar ben ik dan voor verzekerd.. Ik hou me hart vast want als me huis afbrand weet ik ook niet waar ik aan toe ben. Ik ben mijn vertrouwen echt kwijt en ik begrijp nu hun lage tarief! Dus niet doen ga niet in zee met verzekeruzelf! Alles moet per mail ook als je het niet eens bent met het uitgekeerde bedrag verschrikkelijk allemaal!einde Quote Is inu vezekering opgenomen schade door eigen schuld, zo ja dan zullen ze moeten betalen.
Reactie door timfelix op 19-07-2012 21:15
Ik vind het toch jammer dat een bedrijf hierdoor een slechte naam krijgt. De startpost is incompleet qua informatie over wat er allemaal gebeurd is en waarom er niet vergoed is en de post van kleintjuhh87 slaat nergens op. Natuurlijk kan je niet opeens allerlei dingen gaan claimen waarvan je geen bewijs hebt dat je ze ooit gehad hebt. Ik wil in principe ook wel mijn gestolen Rolex van 5 ton opgeven als gestolen, ik kan alleen niet bewijzen dat ik er ooit één gehad heb. Ik wil ook wel een baksteen in mijn bad gooien en daarmee een nieuw bad claimen. Als je bij een ander wat beschadigt kun je dat verhalen op je WAP-verzekering, maar natuurlijk kan je daarop niet je eigen schade verhalen. Lijkt me logisch bij een aansprakelijkheidsverzekering. Probeer eerst eens te lezen wat je precies afsluit en klaag pas als er écht iets fout is gegaan door de schuld van het bedrijf. Ik wil de heer Cooler mijn complimenten maken voor de reactie op de startpost. Zo zou elk bedrijf moeten reageren.
Reactie door jackpot op 07-01-2013 12:25
Quote: rond71 schreef op maandag 5 dec 2011, 16:06: Wij hebben al een 3tal slechte ervaringen met deze aanbieder. Ze zijn dan misschien de goedkoopste maar niet de klantvreindelijkste: 1. Schade scooter wordt niet vergoed omdat de aanrichter niet zou reageren, dit geloofde ik in eerste instantie, maar na de andere gevallen is dat geloof weg. 2. Met het opgeven van de nieuwe auto voor een verzekering vragen ze naar het aantal schadevrije jaren. De hele tijd zijn we bij hun verzekerd geweest, maar ze zouden niet kunnen terugkijken hoeveel schadevrije jaren wij hebben en moeten we dus meer betalen. Op mails wordt niet gereageerd en telefoontjes blijven onbeantwoord. 3. Aangereden door een Poolse busschaufeur, de schade is gerepareerd, maar na een paar maanden een brief dat de schade niet vergoed zou worden en onze noclaim omhoog gaat. Alle informatie was keurig netjes afgegeven door de Poolse chauffeur die ervan baalde dat het gebeurd was. Helemaal dus geen vertrouwen meer in Verzeker uzelf met deze leugens. einde Quote @ punt 2, bij mij precies hetzelfde, eerst kunnen ze het niet vinden in het systeem, daarna kan ik een formulier overleggen met mijn schadevrije jaren, dan kunnen ze het ineens wel vinden, stuur je een email hoor je niets, mag je bijdokken en dat geld schrijven ze zomaar af van je rekening. Gewoon waardeloos, gratis advies : MIJDEN DEZE CLUB !
Reactie door cooler op 07-01-2013 14:01
Mijn naam is Frank Cooler. Ik ben oprichter en directeur bij Verzekeruzelf.nl. Natuurlijk gaat er ook bij ons wel eens iets fout. Wij worden in dat geval graag in de gelegenheid gesteld om die fout te herstellen en dat is ook precies de reden dat wij reageren op deze berichten op internet. Als u een klacht heeft dan kunt u mij persoonlijk mailen en dan graag met uw klant gegevens. Met anonieme reacties kunnen wij weinig doen. Mijn e-mailadres is: f.cooler@verzekeruzelf.nl
Reactie door dwarsligger op 07-01-2013 17:49
Er geldt ook een ondergrens qua leeftijd. Waar die precies ligt, is mij niet duidelijk, maar mijn zoon van 21 jaar kan in ieder geval niet bij deze verzekeraar terecht. Hij krijgt de melding dat hij, gezien zijn leeftijd, niet in aanmerking kan komen voor een verzekering bij verzekeruzelf.nl. Dit is nergens terug te vinden bij het aanmelden; dat komt pas tevoorschijn als het formulier is ingevuld. Eerst dacht hij nog dat hij ipv 1991 per ongeluk 1891 had ingevuld, maar dat is niet het geval....:)
Reactie door 94zkpl op 09-01-2013 21:52
@punt 2 nogmaals. Ik heb EXAKT dezelfde ervaringen ook op EXAkT dezelfde datum!. Verzekering afgesloten paar maanden geleden, opeens geldt de no claim niet meer, wordt de premie meteen verhoogd en ook direkt van je rekening afgeschreven. Ik had zelf binnen 1 minuut een bewijsstuk van mijn vorige verzekeraar dat ik inmiddels 20 schadevrije heb opgebouwd. Direkt doorgestuurd met leesbevestiging,naar vezekerjezelf, zelfs die is nooit beantwoord Telefonisch contact is alhelemalonmogelijk, er is enkel een postbus. Natuurlijk heb ik de verzekering per direkt beeindigd ,de nieuwe termijn meteen terug laten boeken en meteen elders een verzekering afgesloten. Verzkerjezelf? ik NOOIT meer Jackpot, tip voor jou,.De verzekering kun je direkt beeindigen aangzien verzekerjezelf eenzijdig de polisvoorwaarden verandert. Direkt opzeggen dus, niet betalen en elders afsluiten En , oh ja cooler, check mijn avator , anoniem ben ik dus niet voor jou. .
Reactie door briancs op 10-07-2013 09:12
Hier exact hetzelfde verhaal, ik maak een berekening op hun site, kom ik voor mijn auto op € 22,- (ongeveer) dus afsluiten, Motor er ook meteen naartoe, vervolgens mails over schadevrije jaren dat ze die niet op kunnen vragen....... zelf maar gedaan dus, op de mail gezet dus dan ga j er vanuit dat het goed moet komen.......... NIET dus, verzekering kost nu € 46,- omdat de no-claim die ik op mijn motorfiets heb niet kan gebruiken op mijn autoverzekering. Mail naar verzekeruzelf. Nou moet ik (als klant) gaan bewijzen dat ik op die € 22,- euro uit kom dmv print-screen. Enige oplossing: inloggen op verzeruzelf.nl> naar je verzekering gaan> op beëindig klikken.... Ga nu naar een verzekering waar ik notabene € 19,- (incl belasting) betaal. www.verzeruzelf.nl ? Voor mij niet weer.
Reactie door jboer1305 op 08-01-2014 20:44
Ik heb ook een slechte ervaring met verzeker uzelf. Ik heb al mijn verzekeringen onder gebracht bij verzeker u zelf . Ik heb waterschade aan de houten vloer gehad in mijn woning zowel aan de voorzijde als aan de achterzijden. De voorzijden door een lekkende verwarming en is onder de vloer gedruppeld langs de verwarmingsbuis. Aan de achterzijde door een lekkende koppeling welke door een aannemer is vervangen. Er was een schade expert geweest na 2 weken na melding. en daarna hoorde ik niks meer daarna uiteindelijk telefonisch contact gehad en kreeg de melding dat ik zelf achter me schade rapport aan moest van de ingehuurde dienst door verzeker uzelf. Die gebeld maar rapport was na 3 weken nog niet klaar. Toen werd spontaan me dossier gesloten (Er waren per ongeluk door verzeker u zelf 2 schade dossiers geopend) toen ik belde werd er zeer geïrriteerd gereageerd en werd dossier weer geopend. Na 1 week weer gebeld en toen moest ik weer opnieuw me verhaal vertellen en werd weer gezegd mevrouw ik snap u niet !!!! Zelf maar weer de ingehuurde schade expert gebeld en deze had overlegd met verzeker u zelf om nl nog iemand nog een keer te laten kijken...hierop blijkt verzeker uzelf gemeld te hebben doe maar niet.. Toen werd ik gebeld door verzeker u zelf met de melding dat ik over een paar dagen iets zou horen,maar dat de planken niet bewogen hebben zoals ze hadden moeten bewegen bij waterschade.... ??????? Ik heb zelfs foto s laten toevoegen met duidelijk een waterplek in een vloer van de uitbouw. Nu moet ik bewijzen dat het water onder de vloer is gekomen terwijl ik daar een foto van heb opgestuurd en nog is het niet voldoende.. Alsof ik over de planken heen geplast zou hebben... Voel me dan ook genaaid en was niet eens lekker. Vandaag ga ik dan maar op zoek naar contra expert want dit is te schandalig voor woorden... Met vriendelijke groet Jacqueline
Reactie door van leyden op 08-01-2014 21:42
Ze vervuilen ook zelf de recensies! Bijna allemaal zeer positieve reacties, geloof er geen sikkepit van, tientallen reacties op 1 dag, allemaal halleluja verhalen, zelfs van diegenen die nog nooit geclaimd hebben. Dat voor zo n klein kudt verzekeringsbedrijfje. Volkomen ongeloofwaardig, de meesten consumenten klimmen pas in de pen bij problemen. Boeven zijn het, blijf er van weg mensen, dit zaakje stinkt.
Reactie door verzekeruzelf op 09-01-2014 09:39
Goedemorgen Jacqueline, U geeft aan dat de schade is veroorzaakt door een lekkende verwarming. De schade expert die bij u langs is geweest, heeft dit niet kunnen bevestigen. Op dit moment is dus nog niet bekend waardoor de schade wel is veroorzaakt. Daardoor kunnen wij de schade nog niet vergoeden. Gisteren is afgesproken dat wij, op onze kosten, een tweede expert naar uw schade laten kijken om uit te zoeken of deze onder de dekking valt. Met vriendelijke groet, Verzekeruzelf.nl
Reactie door verzekeruzelf op 09-01-2014 09:46
Beste van Leyden, Wij hebben u al een keer uitgenodigd om bij ons te komen kijken. Daar heeft u toen niet op gereageerd. Bij deze nodigen we u graag nog een keer uit om een kijkje te nemen in ons bedrijf. Dan kunt u met eigen ogen zien dat hier geen boeven werken. Met vriendelijke groet, Verzekeruzelf.nl
Reactie door van leyden op 09-01-2014 11:57
Wahaha, lachen met jullie, alsof je kan zien wie een boef is. Feit is dat jullie trollen en zelf de recensies schrijven, die natuurlijk allemaal heel positief zijn. Daarom beveel ik verzekeruzelf NIET aan, een bedrijf wat trolt is op geen enkele manier te vertrouwen.
Reactie door verzekeruzelf op 09-01-2014 15:53
Beste van Leyden, Wij vragen onze klanten ons maandelijks te beoordelen. Deze beoordelingen worden op een eerlijke manier via Kiyoh verzameld. Kiyoh doet er zoveel mogelijk aan om de betrouwbaarheid van beoordelingen te garanderen en misbruik te voorkomen. Zo is het bijvoorbeeld niet mogelijk om negatieve beoordelingen te verwijderen. Op de website van Kiyoh wordt uitgelegd wat zij er nog meer aan doen om valse beoordelingen zoveel mogelijk te voorkomen. Deze informatie vindt u hier: https://www.kiyoh.nl/over-kiyoh.html. Met vriendelijke groet, Verzekeruzelf.nl
Reactie door van leyden op 09-01-2014 16:32
Ja ja neem je moeder in de maling, de zogenaamde positieve recensies staan vaak lijnrecht tegenover de klagers. Die ik dus wel geloof. Verzekeruzelf werkt met trollen, daar blijf ik bij. Dacht je dat ik achtelijk was ofzo, haal ze er zo uit. Hoe? Dat is het geheim van de smid, verklap niks, doe ook niet geheimzinnig, maar ga jullie niet wijzer maken. Wat een ander doet, moet hij zelf weten, maar ik zal nooit klant worden van zo n bedrijf. BTW besteed liever je aandacht aan je teleurgestelde klanten dan aan mij. Dan gaan ze misschien ook gelijk mooie recensies typen, zodra de polis is afgesloten.... Toedeledoki.
Reactie door tijger1 op 16-01-2014 16:49
Misschien kunt u uw verhaal nog eens neerzetten met punten, komma's, hoofdletters en alinea's? Dit is zo'n brij van woorden achter elkaar. Daar is niet door te komen.
Reactie door verzekeruzelf op 17-01-2014 11:11
Beste meneer Hamden, We hebben uw verhaal aandachtig gelezen en zijn volop bezig met de schadebehandeling. Zoals u weet is er een schade expert ingeschakeld. De expert komt volgende week bij u langs. Ook hebben we het politierapport nodig van uw aangifte. Dit rapport hebben we op 6 januari 2014 opgevraagd, maar helaas nog niet ontvangen. Zodra we de informatie van de expert en het politierapport hebben, weten we welke schade onder de dekking van uw verzekering valt. Met vriendelijke groet, Verzekeruzelf.nl
Reactie door bryan hamden op 17-01-2014 11:55
Quote: verzekeruzelf schreef op vrijdag 17 jan 2014, 11:11: Beste meneer Hamden, We hebben uw verhaal aandachtig gelezen en zijn volop bezig met de schadebehandeling. Zoals u weet is er een schade expert ingeschakeld. De expert komt volgende week bij u langs. Ook hebben we het politierapport nodig van uw aangifte. Dit rapport hebben we op 6 januari 2014 opgevraagd, maar helaas nog niet ontvangen. Zodra we de informatie van de expert en het politierapport hebben, weten we welke schade onder de dekking van uw verzekering valt. Met vriendelijke groet, Verzekeruzelf.nleinde Quote
Reactie door bryan hamden op 17-01-2014 12:00
Quote: verzekeruzelf schreef op vrijdag 17 jan 2014, 11:11: Beste meneer Hamden, We hebben uw verhaal aandachtig gelezen en zijn volop bezig met de schadebehandeling. Zoals u weet is er een schade expert ingeschakeld. De expert komt volgende week bij u langs. Ook hebben we het politierapport nodig van uw aangifte. Dit rapport hebben we op 6 januari 2014 opgevraagd, maar helaas nog niet ontvangen. Zodra we de informatie van de expert en het politierapport hebben, weten we welke schade onder de dekking van uw verzekering valt. Met vriendelijke groet, Verzekeruzelf.nleinde Quote ik heb jullie wel degelijk wel de politie rapport verstuurd op 15 januari 2014 12:54 ik ben hier ook gewoon moe van en zoals ik hier lees heeft u al genoeg mensen genaaid en zal je dat waarschijnlijk ook gewoon met mij willen doen
Reactie door verzekeruzelf op 17-01-2014 14:09
Beste meneer Hamden, U heeft gelijk. We hebben het politierapport ontvangen. Volgende week komt de schade expert bij u langs. De expert stuurt ons dan het rapport van uw schade. Op basis daarvan behandelen we uw schade verder. Met vriendelijke groet, Verzekeruzelf.nl
Reactie door bryan hamden op 16-01-2014 16:43
Goedemiddag allemaal Ik ben in wanhoop ook maar dingen gaan opzoeken .al weken bezig met verzeker u zelf ik ben als de dood dat ze mij ook nu niet gaan vergoeden aangezien het hun ook geen ene moer interesseer . er is tussen oud op nieuw en 2 dagen erna bij mij ingebroken ze hebben de helft van me inboedel meegenomen het ergste wat ze hebben meegenomen van alles is me reserve sleutels van alles inclusief me motor reserve sleutels toen ik constateerde dat er bij was ingebroken heb ik gelijk de politie gebeld en de buren gevraagd als ze iets hebben gezien en dan kom ik tot me grootste ergernis ik moest me verzekering op de hoogte stellen op dat moment zit je vol adrenaline en als je dan tot de conclusie kom dat je ze helemaal niet kan bellen om te vragen wat je eigenlijk moet doen in het geval dat er wat gebeurd .dus zoeken in me polis ben ik maar in wanhoop nationale nederlanden gaan bellen omdat zij daar een volmacht hebben lopen zij waren wel vriendelijk en hebben in ieder geval me voordeur sloten vervangen .heb de schade formulier op de site ingevuld en kreeg daarna een nummer waarmee ik contact kon opnemen 3 dagen later belde ik weer om te vragen hoe ze het wilde afhandelen aangezien ik bijna alles kwijt ben behalve me upc box en me televisie op me slaapkamer en me motor en auto bankstel salon tafel oho ja en me bed :p en ze zei ja is vervelend neem maar contact op met een bedrijf die de schade gaat opnemen wij geven u het nummer om een afspraak te maken ??????? maar ja dacht kan ook iets positief zijn dan duurt het misschien geen week voordat zij contact met mij opnemen dus ik belde zelf en tot mij verbazing kon er pas iemand komen na 3 en een halve week bedrijf had het veel te druk kan gebeuren maar ik kon en wilde daar niet op wachten dus belde terug naar verzeker u zelf (Intrasurance)en legde het probleem uit dat ik met kinderen ook zit en die willen gewoon met hun nintendo spelen of op hun telekids tablet of tv willen kunnen kijken wat ze nu niet kunnen vervolgens vertelde ze me dit [edit redactie - naam verwijderd: ja vind het vervelend maar ja er is nu eenmaal veel storm schade en die mensen gaan voor omdat hun schade door de storm alleen maar kan oplopen en bij jou al alles weg is dus ja ! nou nu weet ik wat er bedoeld word met dat me bek openvalt van verbazing .vervolgens dacht ik ok laat me beleeft blijven en vragen kan er niet een andere expertise bureau worden ingeschakeld ? en ze zei nee je moet gewoon wachten meer kan ik niet voor je doen .vervolgens moest ik een week later me motor ophalen en weer naar huis brengen toen ik de motor in de bus had geladen gingen gelijk alle belletjes rinkelen bij mij en dacht een ding shit !!! ze hebben me motor sloten sleutels van het contact de reserve sleutel en me sloten dus ja hoor weer bellen vervolgens kreeg ik een jonge man aan de telefoon die het in mijn ogen niet eens wist waar hij het over had .hij zij mij ja ja het klopt nou meneer dan stel ik u voor om effe nieuwe sloten te halen want zonder goed gekeurd art4 slot is je motor niet gedekt mocht er iets gebeuren is het nalatigheid en dat word niet verzekerd .waarop ik antwoordde misschien begrijp je me niet of verkeerd me motor sleutels zijn weg heel me huis is bijna leeg gehaald inclusief geld ik heb 50 euro nog om heel de maand mee te doen en 2 kinderen die moeten eten hoe the f.... moet ik dan nieuwe sloten gaan kopen .plus motor sloten zijn niet goedkoop volgens mij iets van 500 euro dacht ik toen zei hij me dood leuk nou ja dan is hij gewoon niet verzekerd .nou gods zij dank bestaan er nog ouders dus ik vroeg me moeder als ik geld van haar kon lenen en legde haar de situatie uit en zij dit kunnen ze niet maken ik zei maar ja voorlopig trek ik aan het kortte eind en zo doende belde ik hier in de buurt een motor zaak en vroeg wat een slot zou moeten kosten legde de man uit wat er was gebeurd hij zij ho ho zo makkelijk gaat het niet nieuwe sloten kosten 3duizend zoveel plus loonkosten nou dacht val van me stoel.dus ik belde de verzekering weer en legde opnieuw het probleem uit en hij zij nou dan gaan we het op je motor verzekering verhalen op dat moment had ik zo iets het interesseert me niet waar je het op verhaald ik wil gewoon dat me sloten worden vervangen kreeg een melding. dus belde terug wat de status nu is vervolgens moest ced in capelle langskomen om de schade op te nemen ? de diefstal schade van me motor nou ik met ced bellen om hun ervan te overtuigen dat me motor niet is gestolen .en zei vroegen me weer om contact op te nemen met verzeker u zelf vervolgens kreeg ik weer een sjagerijnige [edit redactie - naam verwijderd: was zoals andere vorige gesprekken weer blij om me stem te horen aan de telefoon en zij nee ik heb niet gezegd dat je motor gestolen was is een misverstand wij nemen weer contact met hun op .vervolgens kreeg ik volgende dag een brief met dat ik me sloten en sleutel en bonnen van me motor en kentekenbewijs moest opsturen naar ced capelle .dus ik neem contact weer met hun op en vervolgens zeggen ze mij nee je zou gisteren nog terug bellen en Ik kom zei toen zij gingen je terug bellen (is dus niet gebeurd)en legde uit dat me motor niet gestolen is en dat er in me woning is ingebroken en dat ik het zonde van hun en mij tijd vind dat ze langskomen om te kijken naar een gestolen motor in me woonkamer die er gewoon staat .en ik zei dat ze had gezegd dat zij had gezegd dat zij dat helemaal niet zo had gestuurd en die zij heel overtuigend ik heb het hier zwart op wit en pakte het formulier en zei me precies wat er op stond en ze zei ook dat ze de zaak zouden sluiten .en dat ik de brief als niet verzonden moest beschouwden .vervolgens nam ik weer contact op en kreeg vervolgens weer de jonge man aan de telefoon.en die effe iemand erbij zou halen en overleggen hoe of wat en belde deltaloyd ik dacht eindelijk ze gaan wat voor me betekenen .en toen kreeg ik op 14 januari deze mail Geachte mevrouw/heer Hamden, Zoals telefonisch besproken heb ik deze zaak besproken met Delta Lloyd. Er wordt maximaal € 500,00 betaald voor het vervangen van het contactslot. Graag ontvangen wij de politie aangifte. U kunt de politie aangifte mailen, of naar onderstaand adres sturen. Met deze e-mail informeerde ik u over de behandeling van de schade. Bent u benieuwd naar de stand van zaken? Raadpleeg geregeld uw digitale dossier op onze site. Als u nog vragen hebt, kunt u een e-mail sturen naar schadebehandeling@intrasurance.nl, onder vermelding van ons kenmerk. U kunt ons ook telefonisch bereiken op telefoonnummer (073) 615 45 46. Met vriendelijke groet Intrasurance BV nou me bloed begon te koken en belde weer terug en kreeg me grote vriendin weer aan de telefoon en zei dit is totaal onacceptabel als zei iemand weet die dat dat voor het bedrag gaat maken dan mag zij mij dat adress sturen ik was zo woest ik zei ik mag misschien niet al te hoog opgeleid zijn maar als me sleutels uit me woning worden gestolen valt het onder me inboedel en niet op me motor verzekering kunt u mij misschien het nummer van delta loyd geven nee dat heeft verder geen zin wij zijn ge volmacht en wij bepalen zelf wat we uitkeren dit is maximaal wat we uit keren en tja voor de rest kwam het op neer succes verder dus vroeg haar kan je em de polisvoorwaarde toe sturen aangezien mijn rechtsbijstand verzekering dat vraagt nou heel gedoe moest ze zelf maar downloaden en was te veel moeite maar uiteindelijk had ik na een half uur de polis van me motor verzekering inboedel en me opstal verzekering gehad .ooh er was ook zogenaamd nog iemand langgeweest van nationale nederlanden ???? en die belde me ik kom over een half uur in andere woorden moest maar naar huis gaan kwam hij aan zegt hij ik kom voor de inbraak hij kijkt en zegt mij ja is vervelend en geeft me een hand en loopt weer weg tja heb ik lekker ook veel aan gehad maar ja iemand raad wat ik kan gaan doen ????
Reactie door bryan hamden op 03-02-2014 11:54
di contact gehad met de exper van brandvaria hij had het rapport na zijn zeggen do verstuurd vrijdag blijk het nog steeds in behandeling te zijn heb toen contact gehad met intrasurance zij hebben het nog niet ontvangen!! dus vandaag weer gebeld nou ze hebben het nog steeds niet binnen en ze gaan niet elke dag kijken als een dossier binnen is ik moest maar geduld hebben . nou ik raad iedereen maar aan om hier niet te verzekeren zijn stelletje oplichter eerste klas van mij part mag je het geld steken waar de zon niet schijnt .ik ben er klaar mee om aan het lijntje te worden gehouden mij geduld is op succes met je ...bedrijf
Reactie door van leyden op 03-02-2014 12:45
Let op! Ze schrijven zelf hun eigen recensies, die natuurlijk allemaal positief zijn. Echte trollen zijn het. Crimineel bedrijf dus, ze willen alleen maar incasseren. U bent gewaarschuwd.
Reactie door bryan hamden op 03-02-2014 14:27
is toch belachelijk hij zei me gewoon ik ga niet elke dag kijken als je dossier binnen is terwijl alles digitaal gaat de exper heeft me zelf gebeld dat hij het afgerond had en opgestuurd dus ja dan loop een van de twee te liegen . en de exper heeft in mijn oog geen reden om te liegen ik ben gewoon moe om aan het lijntje gehouden te worden zelfs als ik vraag om een vooruitbetaling te doen omdat we al een maand verder zijn kunnen ze niet .is gewoon te belachelijk en triest voor woorden
Reactie door van leyden op 03-02-2014 15:49
Quote: bryan hamden schreef op maandag 3 feb 2014, 14:27: is toch belachelijk hij zei me gewoon ik ga niet elke dag kijken als je dossier binnen is terwijl alles digitaal gaat de exper heeft me zelf gebeld dat hij het afgerond had en opgestuurd dus ja dan loop een van de twee te liegen . en de exper heeft in mijn oog geen reden om te liegen ik ben gewoon moe om aan het lijntje gehouden te worden zelfs als ik vraag om een vooruitbetaling te doen omdat we al een maand verder zijn kunnen ze niet .is gewoon te belachelijk en triest voor woorden einde Quote Wil er wel een wedje omdoen wie er liegt. Het loont wel om naar kassa te schrijven, je krijgt onmiddellijk gelijk, de rest niet natuurlijk, want ze kunnen niet elke dag de dossiers bekijken... Typisch een gevalletje damage-control. Heel eng bedrijfje met een zooitje trollen in dienst, want voor vervalste recensies hebben ze wel tijd.
Reactie door van leyden op 03-02-2014 15:54
Verzeker u zelf tegen verzekeruzelf. Neem een advocaat of schakel uw rechtsbijstandsverzekering in bij claimen.
Reactie door bryan hamden op 03-02-2014 16:33
Quote: van leyden schreef op maandag 3 feb 2014, 15:49: Quote: bryan hamden schreef op maandag 3 feb 2014, 14:27: is toch belachelijk hij zei me gewoon ik ga niet elke dag kijken als je dossier binnen is terwijl alles digitaal gaat de exper heeft me zelf gebeld dat hij het afgerond had en opgestuurd dus ja dan loop een van de twee te liegen . en de exper heeft in mijn oog geen reden om te liegen ik ben gewoon moe om aan het lijntje gehouden te worden zelfs als ik vraag om een vooruitbetaling te doen omdat we al een maand verder zijn kunnen ze niet .is gewoon te belachelijk en triest voor woorden einde Quote Wil er wel een wedje omdoen wie er liegt. Het loont wel om naar kassa te schrijven, je krijgt onmiddellijk gelijk, de rest niet natuurlijk, want ze kunnen niet elke dag de dossiers bekijken... Typisch een gevalletje damage-control. Heel eng bedrijfje met een zooitje trollen in dienst, want voor vervalste recensies hebben ze wel tijd. einde Quote klopt maar als je al een maand later een exper stuur dan vind ik het wel zo schappelijk om na een maand het gelijk af te handelen .vind dat wel zo netjes het is niet dat ze een ding uit me huis heeft gestolen .maar bijna heel me inboedel .als ze me tv van zolder ook hadden meegenomen had ik niet eens een tv
Reactie door bryan hamden op 05-02-2014 15:49
nou ik zal jullie weer even een update geven .tot verbazing viel me bek vandaag weer open . ik had zoals eerder vermeld de exper gesproken en die heeft me verteld dat de schade waar hj het op schatte 12duizend nog wat was en als ik daar mee akkoord ging en dit is de mail die ik vandaag heb gehad van verzeker u zelf Van: ClaimProblems@verzekeruzelf.nl Datum: 5 februari 2014 15:03:05 CET Aan: hamden@hotmail.nl Onderwerp: Een schade uitkering is toegewezen [Nr: 192720: De schade-uitkering op uw Extra uitgebreide Inboedelverzekering is toegewezen De door u gemelde schade (onder schade referentienummer 232095) is toegewezen. De schade-expert heeft het schadebedrag vastgesteld op 6074,00 Euro; met een eventueel eigen risico is reeds rekening gehouden. Het schadebedrag wordt overgemaakt op het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is. In ‘Mijn dossier’ onder ‘Mijn schades’ kunt u alle informatie over deze schade en de afhandeling daarvan vinden. Ook vindt u daar de naam en contactgegevens van de schadebehandelaar. Als u nog vragen en/of opmerkingen over deze schade heeft, kunt u contact opnemen met uw behandelaar. Heeft u nog vragen? Mail dan naar schadebehandeling@intrasurance.nl. Met hartelijke groet namens een zelfverzekerd team, Angelique klein Holkenborg-Klijn Verzekeruzelf.nl Postbus 5009 5201 GA 's-Hertogenbosch info@verzekeruzelf.nl KvK: 171.41.806 WFT nr.: 12011741 > Verzekeruzelf.nl spaart het milieu en uw portemonnee door digitaal en papierloos te werken. Dit bericht is automatisch gegenereerd en kunt u niet gebruiken om mee te beantwoorden. dus heb ze gemaild en gevraagd waarom ze moeten liegen en de expert zijn naam moest misbruiken maar ja waarschijnlijk gaan ze daar op niet reageren . ik ga toch maar me rechtsbijstand bellen om te kijken wat ik aan verzekeruzelf kan doen want dit is te misselijk voor woorden
Reactie door bryan hamden op 05-02-2014 15:55
Op basis van het expertiserapport wordt de aangetoonde schade vergoed: accessoires € 820,-, audio / computer € 5000,00 maximum volgens de polis, lijfsieraden € 479,00, onder aftrek van een eigen risico van € 225,00. Overige schade is niet aangetoond.
Reactie door servantes op 13-02-2014 17:21
Hier nog een slechte ervaring met verzekeruzelf.nl. Ik heb proberen op te zeggen en meerdere mailtjes moeten sturen omdat ik het wachtwoord en gebruikersnaam niet had. Kreeg ik leuk een reactie met mijn nieuwe gebruikersnaam, ik tik mijn gebruikersnaam en klik wachtwoord vergeten. Krijg ik netjes een mail een wachtwoord ( blijkt gewoon mijn gebruikersnaam te zijn) Dit probleem voorgelegd aan verzekeruzelf en kreeg een mail dat ik het nog moest proberen. Kreeg alweer een mail waarin mijn gebruikersnaam stond , weer geprobeerd in te loggen met wachtwoord vergeten afijn dit cirkeltje heb ik 3 keer doorlopen totdat ik het beu was. Ik heb ze een mail gestuurd vanuit het mailadres die bij hun bekend is onder mijn account dat ik de verzekering wilde opzeggen. Na 4 weken probeerden ze een nieuwe termijn te incasseren, ik daarop weer gemaild en ze zeiden na onnodig veel mailtjes over en weer voordat ze het doorhadden wat ik bedoelde dat ik de verzekering niet per mail kon opzeggen. UIteindelijk niks meer van hun vernomen. Ik heb de mail als bewijs en we zullen zien wie er aan het langste eind trekt. NIET MEE IN ZEE GAAN.........
Reactie door bryan hamden op 13-02-2014 21:09
maak niet uit ze kunnen niet incasseren al twee weken niet ook niet uitbetalen wnt ze hebben problemen met het iban nummer volgens hun heeft hun it afdeling een update gedaan waardoor niks meer werk dus zei als ik et was een it afdeling die zonder een rollbackplan werkt een nieuwe update plaats die niet werk zou ik ze allemaal naar huis sturen zeker als het al twee weken duurt . maar ja ook positieve dingen moeten worden gemeld ank valks is toch wel top !!!oei oei
Reactie door verzekeruzelf op 17-02-2014 09:02
Beste Servantes, Wat vervelend dat het niet lukt met inloggen en het beëindigen van uw verzekering. Kunt u een mail sturen naar klantenservice@verzekeruzelf.nl met uw gegevens? Dan lossen we het probleem graag met u op. Met vriendelijke groet, Verzekeruzelf.nl
Reactie door miss op 04-03-2014 16:16
In januari 2014 is er ingebroken in mijn auto. Schade gemeld en tot op heden geen enkele reactie van Verzekeruzelf. Heb vele mailtjes gezonden met verzoek om mij te laten weten wat de status is van de schade behandeling. Maar krijg geen enkele reactie. Niet van CED schadeclaim, niet van Intrasurance, niet van Verzekeruzelf. En dan zpuden ze een goeie klanten beoordeling hebben......geloof er niks van. Bij schade geven ze niet thuis.
Reactie door verzekeruzelf op 04-03-2014 16:39
Beste Miss, Wat vervelend dat u nog geen reactie heeft. Als u inlogt in uw digitaal dossier op Verzekeruzelf.nl, dan kunt u zelf de status van uw schade bekijken. U kunt ook uw schade referentienummer achterlaten op dit forum. Dan laten we u zsm weten wat de status van uw schadebehandeling is. Vriendelijke groet, Verzekeruzelf.nl
Reactie door miss op 04-03-2014 17:02
Het schade nummer is193442. In mijn dossier staat alleen de melding verder geen status van behandeling. Ben benieuwd of er nu wel een reactie volgt
Reactie door verzekeruzelf op 05-03-2014 10:47
Beste Miss, We hebben zojuist contact met u gehad. Als u nog vragen heeft, kunt u natuurlijk altijd mailen naar klantenservice@verzekeruzelf.nl. Met vriendelijke groet, Verzekeruzelf.nl
Reactie door cubapete op 22-04-2014 10:40
Helaas heb ook ik slechte ervaringen met Verzekeruzelf, Ze zijn goedkoop, maar als je beroep op ze doet dan verschuilen ze zich achter hun "onbereikbaarheid" en de afwijzing van een claim krijg je per mail binnen. Na lekkage in onze douche moesten we een rapportje met foto's opsturen en op basis van een enkele foto wordt vanachter het bureau al een eindconclusie getrokken voor alle bouwkundige problemen, met als resultaat een afwijzing. Na aandringen is er uiteindelijk toch een schade expert komen kijken, welke geen oorzaak kon vaststellen en daarop is er een gespecialiseerd bedrijf komen kijken. Deze stelde vast dat de gehele constructie van de douche verzakt was en vermoedde condens vorming achter de douche wanden, maar kon dit niet met zekerheid vaststellen. Door de verzakking en instabiliteit van de wanden is er naderhand ook zichtbare schade opgetreden, de wandtegeltjes laten los. De eindconclusie van verzekeruzelf na het hele circus van experts etc is nu : De oorzaak is een lekke voeg/kit en dit vergoedden wij niet, terwijl dit mij door 2 experts is verzekerd dat dit niet de oorzaak is. Ook bij het vragen om een kopie van het schade expertise rapport geven ze geen thuis. Blijkbaar mag je wel jaren betalen, maar als je een keer schade hebt dan zijn ze niet thuis. Erg klantonvriendelijk!! Ik raad iedereen aan om maar eens goed na te denken alvorens met deze partij in zee te gaan.
Reactie door verzekeruzelf op 22-04-2014 11:52
Beste Cubapete, Er is een schade expert bij u langs geweest om de schadeoorzaak te achterhalen. Door de expert is, op onze kosten, een lekdetectie bedrijf ingeschakeld om de exacte oorzaak van de waterschade vast te stellen. Volgens de expert is de waterschade veroorzaakt door lekkende kitnaden, en gescheurd en poreus tegelwerk. U heeft gelijk dat het verzakken van de douchebak en het scheuren van het tegelwerk waarschijnlijk een constructiefout is. Helaas zijn constructiefouten, lekkende kitnaden en poreus voegwerk uitgesloten van de dekking op de opstalverzekering. Daardoor kunnen wij de schade niet vergoeden. Met vriendelijke groet, Verzekeruzelf.nl
Reactie door jboer1305 op 22-04-2014 12:01
hi cubapete, ik had idd hetzelfde.... foto's opgestuurd van de lekkage waarbij duidelijk te zien is dat het gaat om een lekkage. Plek is te zien voordat vloer is opgebroken...Maar dan wordt er gezegd ja u heeft waterschade maar toon maar aan dat het zo is gekomen zoals u heeft verteld foto's zijn hierbij niet voldoende!!!. daarnaast had ik een waterschade bij de ingang. dat was schade2 ... schade expert van verzeker uzelf had gezegd de 5m2 van deze schade kan ik wel toekennen maar de andere niet... Ik heb zelf voor schade 1 de aannemer uiteindelijk aansprakelijk gesteld. en die schade expert zegt; je eigen verzekering hoort dit gewoon te vergoeden dit is waterschade door lekkende leiding en behoord bij je eigen verzekering. Nou mooi dus niet heb nu een schadepost van een paar duizend euro en verzeker uzelf houd lekker alles zelf. je wordt gewoon opgelicht... en dan stuurt verzeker uzelf een mooi bericht dat we moeten stemmen voor een een of andere award!!!! geloof dat ze niet helemaal snappen. Ik ben nu bezig met de consumentenbond om hier een officiele klacht van te maken en mogelijk kan tros kassa ook iets doen met al deze klachten. een koude douche is op zo'n mist op zijn plaatst, want waterschade is niet hun tak van sport. groet, jacq
Reactie door lammertc op 26-06-2014 17:14
Fietsen gekocht, gesurft naar verzekering en uitgekomen bij verzekeruzelf Toen begon de ellende Ik heb 2x alle gegevens ingevuld en tweemaal een bevestiging gekregen De volgende dag éénmaal een aankondiging gekregen dat mijn verzekering in behandeling was Ik gelijk een bericht sturen dat ik TWEE verzekeringen had Bericht terug dat ik er maar één had #$%@#$% En dat met een lagere school simpel antwoord Ik heb dus gelijk een mail terug gestuurd dat men de beide verzekeringen kon beëindigen!! Men wil dit niet doen omdat dit via de "eigen pagina moet" Stelletje bureaucraten, zelf een polis kwijtraken en ik moet het op een ingewikkelde manier opzeggen. KIJK UIT EN GA NIET MET DEZE AMATEURS IN ZEE Ik laat het wel op me afkomen, twee dagen mogen ze berekenen!!!!!!
Reactie door verzekeruzelf op 27-06-2014 09:42
Beste Lammertc, U heeft inderdaad gelijk dat er iets fout is gegaan in ons systeem. Daardoor is één van uw verzekeringen niet goed doorgekomen. We vinden het erg vervelend dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Maar we willen u bedanken voor het melden van dit probleem. We gaan dit zo snel mogelijk oplossen. Uw verzekering is inmiddels beëindigd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Verzekeruzelf.nl
Reactie door lammertc op 27-06-2014 15:58
En op dezelfde dag dat deze reactie komt, komt er ook een mail waarom ik de incasso heb geblokkeerd......... (zucht)
Reactie door lammertc op 14-07-2014 05:40
Hoe kunnen mensen discommuniceren Ondanks de toezegging dat verzekering is vervallen, en ondanks dat ik de betaling had geweigerd slaagt verzekeruzelf er toch in om de premie voor deze verzekering af te laten schrijven via de ING. ING negeert dus mijn weigering!!! Verzekeruzelf negeert dus zijn eigen toezeggingen Inning heb ik dus gestorneerd! Deze 3.50 euro zal verzekeruzelf uiteindelijk heel wat meer kosten aan handelingskosten Stelletje prutsers!!!!!!
Reactie door verzekeruzelf op 14-07-2014 13:40
Beste Lammertc, Wat vervelend dat het niet goed is gegaan met de incasso. Zoals gezegd is uw fietsverzekering beëindigd. Ook zal er vanaf nu geen premie meer geïncasseerd worden, en ontvangt u geen automatische mails meer van ons. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Verzekeruzelf.nl
Reactie door van leyden op 14-07-2014 19:59
Kan je je ook verzekeren tegen een slechte administratie?
Reactie door lammertc op 14-07-2014 21:11
Haha Ja bij "verzekeruzelf"
Reactie door soussi73 op 26-08-2014 08:59
Dag, ook wij zijn verzekerd bij VerzekerUzelf. Recentelijk een inbraak moeten ondervinden. Alle apparatuur in huis gestolen en wat cash en daarbij een tweetal ramen geforceerd waardoor schade is ontstaan. Zoals iedereen zich kan voorstellen is het feit dat er bij je is ingebroken, dat er een vreemde bij je binnen is geweest nog erger dan dat er spullen zijn gestolen. VerzekerUzelf op de hoogte gebracht en na anderhalve week kwam de expert op bezoek. Niet al te snel, maar efficiënt en vakkundig was hij wel. Goed, dan denk je ... nu gaat het snel? Inderdaad, binnen een week ontvangen wij zijn rapportage voor akkoord zodat een en ander met de verzekeraar kan worden kortgesloten. En dan begint de stilte .... Nu bijna drie maanden sinds de inbraak nog steeds geen uitkering of duidelijkheid. Elke reactie van de verzekeraar is slechts nadat wij contact zoeken en om een update vragen. Eerst is het de schuld van de schade-expert die niet reageert naar de verzekeraars. Dan is de vertraging te wijten aan "onze onderverzekering" ... Een nieuwe afspraak moet worden gemaakt zodat de expert wederom langs kan komen .... (en uiteraard op een lager uitkeringsbedrag kan komen) afspraak moet worden ingepland. Maar ook dan gebeurd er niets. Niets vanuit VerzekerUzelf! Geen enkel initiatief. Goedkoop is duurkoop! Een maar al te ware uitdrukking.
Reactie door verzekeruzelf op 02-09-2014 15:55
Beste Soussie73, Wat ontzettend vervelend dat er bij u is ingebroken. We begrijpen dat dit erg onprettig voor u is, helemaal aangezien u nog geen duidelijkheid heeft over de verzekering. Op dit moment hebben wij nog geen volledig rapport ontvangen van uw schade. Daarom gaan wij deze per direct telefonisch opvragen. Zodra wij het rapport hebben ontvangen, zullen wij deze met voorrang behandelen. Heeft u in de tussentijd nog vragen? Stuur dan gerust een mail naar klantenservice@verzekeruzelf.nl.  Met vriendelijke groet, Verzekeruzelf.nl
Reactie door van leyden op 03-09-2014 14:57
Quote: verzekeruzelf schreef op dinsdag 2 sep 2014, 15:55: Beste Soussie73, Wat ontzettend vervelend dat er bij u is ingebroken. We begrijpen dat dit erg onprettig voor u is, helemaal aangezien u nog geen duidelijkheid heeft over de verzekering. Op dit moment hebben wij nog geen volledig rapport ontvangen van uw schade. Daarom gaan wij deze per direct telefonisch opvragen. Zodra wij het rapport hebben ontvangen, zullen wij deze met voorrang behandelen. Heeft u in de tussentijd nog vragen? Stuur dan gerust een mail naar klantenservice@verzekeruzelf.nl.  Met vriendelijke groet, Verzekeruzelf.nleinde Quote Dat zeggen jullie zeker tegen iedereen die op een forum verschijnt. 4 pagina s smoezen begint wel heel ongeloofwaardig te worden en dat van een flutbedrijgje van niks. Persoonlijk geloof ik dat ze na claims een radiostilte in acht nemen. Behalve dan de klagers op het forum, die krijgen gelijk "voorrang" Ja ja, maak dat de kat wijs. Ben blij dat ik geen klant van jullie ben, Wat een rotbedrijf.
Reactie door van leyden op 03-09-2014 15:04
Bijzonder irrtitant dat de bedrijfstrol hier alles binnen de kortste keren recht zit te breien, maar dat klanten wekenlang moeten wachten op elke handeling die verricht moet worden na een claim. Grenst aan oplichting, mag lijden dat die toko snel failliet gaat, ze verdienen niet beter. Of dat nut heeft,... ach dat soort "ondernemers" heeft zo weer een nieuwe naam en dan beginnen die spelletjes weer opnieuw. U bent gewaarschuwd, zegt het voort.
Reactie door brigschuts op 05-09-2014 11:29
Sinds maanden een probleem met verzekeruzelf, autoverzekering. Na 1 schade van 20 schadevrije jaren naar 7, terwijl dit niet in de polisvoorwaarden staat. Er staat wel van trede 21 naar trede 16. Ik ging er dus uit dat ik 5 schadevrije jaren kwijt zou zijn, dus van 20 naar 15. Dus door 1 schade 13 zuurverdiende schadevrije jaren kwijt! Communicatie beroerd en geen enkele bereidheid tot overleg over een oplossing, terwijl ik mijn verzekering toch al opgezegd heb, en zij er dus financieel niets van merken. Kijk uit dus als je met deze verzekering in zee gaat, de voorwaarden zijn onduidelijk!
Reactie door tijger1 op 05-09-2014 11:41
@brigschuts Maar als u daar gebleven was, had u dezelfde premie betaald. En weet u nu bij uw nieuwe verzekeraar wat er gebeurd met de schadevrije jaren na een schade?
Reactie door verzekeruzelf op 05-09-2014 16:51
Beste brigschuts, Wat vervelend dat u het zo heeft ervaren. In onze voorwaarden en op https://verzekeruzelf.nl/schadevrije-jaren proberen wij zoveel mogelijk informatie te geven. Ook vindt u daar de Bedrijfsregelingtabel. Daarin kunt u vinden hoeveel schadevrije jaren u overhoudt na een schade. Helaas kunnen we u op basis van "brigschuts" niet terugvinden in ons systeem. Maar als u een mail stuurt naar klantenservice@verzekeruzelf.nl, kijken we het graag voor u na. Met vriendelijke groet, Verzekeruzelf.nl
Reactie door brigschuts op 05-09-2014 19:17
ik heb hier uitgebreid contact over gehad met de klantenservice, juíst omdat er in de voorwaarden nergens iets terug te vinden is over terugval van schadevrije jaren. Alleen de Bonus Malus tabel, waar ik dus van 21 terug zou gaan naar 16, en niet van 20 naar 7 of (na enige discussie) 9. Van de klantenservice geen enkel begrip dat ik het vreemd vind dat ik na 1 schade gigantisch kelder in schadevrije jaren. Zoals eerder tegen de klantenservice gezegd, had ik de schade niet laten repareren als ik dit van te voren had geweten. Waarom staat hier niets over in de Polisvoorwaarden?
Reactie door tijger1 op 05-09-2014 20:10
@brigschuts U stond dus blijkbaar op trede 20 van de Bonus/malus ladder, maar dat wil nog niet zeggen dat u 20 schadevrije jaren had. Bij haast geen een verzekeraar begint een automobilist zonder schadevrije jaren op trede 0. Meestal krijgt u een aantal treden cadeau, maar dat zijn natuurlijk geen echte schadevrije jaren.
Reactie door van leyden op 07-09-2014 00:43
Quote: verzekeruzelf schreef op vrijdag 5 sep 2014, 16:51: Beste brigschuts, Wat vervelend dat u het zo heeft ervaren. In onze voorwaarden en op https://verzekeruzelf.nl/schadevrije-jaren proberen wij zoveel mogelijk in

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor