Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte ervaring webshop Koebergen auto's

Geplaatst door: maria16 op: 26-03-2014 16:12
In december 2012 heb ik via de webshop van Koebergen auto's een draagarm voor onze auto gekocht waarop een garantietermijn van 2 jaar zit. Dit werd netjes afgeleverd en door een officiele automonteur op onze auto bevestigd. Afgelopen januari moest onze auto voor de apk keuring en toen bleek dat het rubber van de fuseekogel uitgedroogd en gescheurd was. Hierop contact opgenomen met de eigenaar van de webshop waarbij gezegd werd dat ik de draagarm op moest sturen en dan zou deze ter beoordeling naar de fabrikant gezonden worden. Dit vond ik al vreemd want ik heb met de verkoper te maken en niet met de fabrikant en had dit dan ook gezegd tegen de verkoper,maar dit waren nu eenmaal de regels van het bedrijf dus ik heb de draagarm opgestuurd en elders een nieuwe draagarm aan moeten schaffen omdat het bedrijf ineens niet kon leveren wegens ziekte van de eigenaar. Vorige week kreeg een ik bericht n.a.v. van een mail van mijn kant of er al iets bekend was. In deze mail van Koebergen auto's werd vermeld dat er geen geld terug gegeven werd omdat na onderzoek was gebleken dat het rubber gescheurd was door extreme warmte of een bijtend middel. Beide is niet aan de orde en warm worden kan het daar al helemaal niet. Al met al een hele slechte ervaring met deze webshop want er wordt garantie gegeven,maar als het er echt op aan komt dan heb je ineens geen garantie omdat zij één of andere smoes verzinnen om er onderuit te komen.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!