Slechte ervaring met Gemar Parket
Geplaatst door: robert2013 op: 15-09-2013 17:27
Op 11 december 2012 heeft Gemar bij mij de vloer geschuurd en geolied. Afgesproken was om de vloer wit te olien. Zaterdag 15 december heb ik Gemar gebeld dat ik een klacht had over strepen op de vloer. Gemar reageerde erg klantonvriendelijk. Gemar zei dat ik maar foto's moest sturen, want langskomen om het met eigen ogen te beoordelen wilde Gemar niet. Ik heb ook foto's van de vloer opgestuurd. Tevens gaf Gemar aan dat de strepen niets bijzonders waren en zouden verdwijnen nadat ik het behandeld had met Gemar High Energy Spray (product dat Gemar erbij geleverd had). Daarmee moest ik van Gemar na 3 weken de vloer behandelen. Dat heb ik gedaan. Maar helaas wilde dit niet baten. De vloer zag er nog steeds niet mooi uit. Nu heb ik een lichtere vloer die deels donker is en deels met vlekken. Ik belde Gemar wederom op. Rob Brouwers van Gemar snauwde me af dat het allemaal onzin was. Ook nu stuurde ik weer foto's op, want Gemar gaf weer aan (net zoals de eerste keer) dat ze niet wilden komen kijken. Ik heb toen, nadat ik de foto's gestuurd heb, maandenlang geen reactie van Gemar ontvangen. Gemar had wel tijdens het telefoongesprek aangegeven dat de vloer wel bij zou trekken. Daarom heb ik het een aantal maanden aangekeken, maar het werd niet beter; de vloer blijft lelijk. Op 14 juni 2013 heb ik daarom wederom contact opgenomen (nu via mail). Uit de reactie van Gemar blijkt dat men een aanvullend product wil verkopen waardoor het euvel zou verdwijnen. Dat is voor mij echter een onacceptabel aanbod: gemar wil geld vragen om de vloer te herstellen waarbij zij de oorzaak zijn van het moeten herstellen. Zij hebben immers een ondeugdelijk product geleverd.
Ik kom graag in contact met andere mensen die ook zo'n slecht product geleverd gekregen hebben door Gemar.
Reactie door wendy-claire op 16-09-2013 02:06
Mosterd na de maaltijd na ruim 9 maanden! Als het kalf verdronken is, dan dempt(e) men de put!
Reactie door zoekster op 16-09-2013 10:01
En waarom heb je na 14 juni dan niet meteen actie ondernomen? Nu is het alweer 3 maanden verder. Onbegrijpelijk laks.
Maar goed, als het echt zo slecht is als jij zegt, (kan ik ook niet beoordelen) dan zou ik een brief/mail sturen naar Gemar waar in je ze een laatste kans geeft op het kosteloos herstellen van de vloer. Als ik het zo lees moet hij opnieuw geschuurd en geolied. Je stelt een termijn waarbinnen dit moet gebeuren, doen ze dat niet dan (schrijf je) laat je het door een ander doen en het voorgaande werk van Gemar beoordelen (een schriftelijke beoordeling) en dan zul je de kosten op ze gaan verhalen.
En dat je daar als het moet juridische hulp voor zult inschakelen. Dateer brief/mail en dateer de brief.
Dan maar weer zien hoe ze reageren.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!