Slechte behandeling klantenservice T-mobile
Geplaatst door: casperenfuzzy op: 11-01-2013 13:43
Ik dacht dat er weer wat meer klant’vriendelijk’ gedrag bij bedrijven kwam, helaas is mijn ervaring met T-mobile een bewijs van het tegendeel.
In dec 2012 heb ik een nieuwe sim kaart aangevraagd en erbij verteld dat deze niet naar het factuuradres, van mijn werkgever, moest maar naar het adres van de contactpersoon, nl. van mij.
Tot 2 x toe is de sim kaart naar het verkeerde adres (mijn werkgever) gestuurd. Deze heeft hem toen naar mij gestuurd.
Gisteren kreeg ík de factuur van mijn telefoonrekening i.p.v. mijn werkgever zoals gebruikelijk.
Ik dacht dat even op te lossen, maar niets is minder waar. Ik ben niet meer de contactpersoon en kan niets oplossen, omdat ik niet als eigenaar van het bedrijf ingeschreven sta bij de KvK.
1) Ik was wél de contactpersoon.
2) Hoe kan ik wél een rekening krijgen als ik niet in de KvK sta ingeschreven.
3) Hoe kan er in december iets veranderd zijn, als niemand daar om gevraagd heeft.
Dat de fout bij T-mobile is gemaakt werd ontkent, want zij kunnen niets veranderen. Hoe er dan toch veranderingen in de computer waren wist de medewerker niet. Een meerdere kreeg ik niet te spreken en eigenlijk kwam het erop neer, dat ik het maar uit moest zoeken.
Zoveel arrogantie en onwil heb ik nog niet eerder meegemaakt en ik ben hierover zo kwaad dat ik het met iedereen wil delen.
Reactie door ew op 11-01-2013 15:53
Ik kan de frustratie over TM volledig begrijpen. Ik ben ook jaren de dupe geweest van de werkwijze,arrogantie,etc.etc.
Ik ben nu gelukkig al weer ruim twee jaar van TM af. De dag voor de rechtzitting kochten ze mij af en gaven ze vergoedingen.
Ik zal nog de dagen prijzen dat T-Mobile omver valt..
Helaas moet ik nog steeds lezen dat er totaal niet is veranderd..
Reactie door T-MobileWebcare op 23-01-2013 10:10
@casperenfuzzy
Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over onze service. Ik wil graag voor je nakijken wat de oorzaak van deze wijziging is. Ik heb echter wel je persoonlijke gegevens daarbij nodig.
Wil je je vraag stellen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en voor je nakijken wat er aan de hand is. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare
T-Mobile Forum
Reactie door ew op 23-01-2013 10:42
Quote: T-MobileWebcare schreef op woensdag 23 jan 2013, 10:10:
Met vriendelijke groet,
Harvey
T-Mobile Webcare
einde Quote
Heyyy,bekende naam.
Let op de datum van TS en de reactie van TM.
Reactie door pino123 op 23-01-2013 11:10
Ja en? Wat is je punt?
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!