Simyo kan niet rekenen.
Geplaatst door: ultrafox69 op: 29-03-2013 14:33
Ik kreeg deze week de laatste rekening van Simyo en ik dacht meteen dit klopt niet.
Ik heb nog nooit buiten mijn bundel gebeld dus ik meteen naar hun website.
Ik vraag mijn gegevens op over die maand en wat blijkt ik zat NIET buiten mijn bundel.
Ook een berekening op hun methode.
Elk gesprek afronden naar boven naar de eerste volle minuut.
Zelfs dan kom ik op maximaal 93 minuten gesprekstijd.
Mijn abonnement is 100 minuten dus ook al kwam er erg kort in de buurt van mijn max ik ging er NIET overheen.
Dus ik maar bellen met Simyo.
Na bijna 10 minuten krijg ik dan eindelijk iemand aan de lijn.
Die kon mijn dus niet helpen en ik moet een mailtje sturen naar Simyo met daarin mijn klacht.
Dus ik op zoek naar hun Email adres.
ONVINDBAAR.
Dus nu is mijn enige methode of weer bellen en geen antwoord krijgen OF alles op social media gooien waar ook slecht op word gereageerd. (lees niet)
En daarmee dus al mijn privé info ONLINE gooi wat is dus faliekant weiger.
Dus Simyo leer rekenen en stuur mij een nieuwe rekening want deze is teruggeboekt door mijn bank want ik betaal NIET voor jullie reken domheid.
Reactie door _connie_ op 29-03-2013 15:52
Wanneer je naar de site gaat van Simyo,daarna naar klantenservice en dan bij het kopje "stel je vraag" dan kan je daar op e-mail drukken...en dus zo een mail versturen...
Reactie door freya op 29-03-2013 16:52
Quote: ultrafox69 schreef op vrijdag 29 mrt 2013, 14:33: ....
Dus Simyo leer rekenen en stuur mij een nieuwe rekening want deze is teruggeboekt door mijn bank want ik betaal NIET voor jullie reken domheid.einde Quote
Zonder overleg een betaling terugboeken is alleen niet erg verstandig. Binnenkort kun je dus een rekening met bijkomende incassokosten verwachten.....
Freya
Reactie door ultrafox69 op 29-03-2013 18:20
@_connie_ helaas daar krijg je GEEN email adres maar word je doorgeleid naar social media en hun telefoon nummer waar ik al een haf uur mee heb zitten bellen.
En om een kopie van mijn factuur op facebook of twitter te zetten gaat mij 23 bruggen te ver.
@freya Laat die incasso maar komen ik betaal die rekening absoluut niet.
Als de rekening klopte dan betaal ik gewoon maar als zelfs de helpdesk al te kennen geeft dat het niet echt klopt maar niets kan/mag doen dan moet je als consument wel zo doen.
Reactie door _connie_ op 29-03-2013 18:52
Je krijgt geen e-mailadres nee,maar je kunt wel je vraag verzenden naar hun!
Je wordt niet doorgeleid je krijgt een pop-up te zien waarin je je vraag kunt stellen,staat uw andwoord er niet bij?
Neem contact met ons op!
Reactie door ultrafox69 op 29-03-2013 19:30
@_connie_ En dat was dan hun helpdesk op nummer 1200 waar ik dus geen antwoord kreeg.
Maar een heus email adres krijg je niet gevonden op hun site.
Reactie door _connie_ op 29-03-2013 21:05
Nee bij neem contact met ons op schrijf je je vraag en die verzend je.
Het is dus een contactformulier.
Reactie door zoekster op 29-03-2013 22:52
Heb je dit al geprobeerd?
KLIKKLIK
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!