SIMPEL oude nummer meenemen naar SIMPEL niet zo simpel
Geplaatst door: henhao op: 20-08-2009 10:34
Ben niet blij. Ruim op tijd bij Simpel aangegeven dat ik KPN nummer wil meenemen bij overstap naar Simpel. Einde contract KPN doet mijn KPN-sim het natuurlijk niet meer, maar ik heb nog geen nieuwe simkaart van Simpel. Ik bel dus even en daar weten ze mij doodleuk te vertellen dat ze ook niet weten wat er mis is gegaan, dus WEG oude nummer. Ze kunnen me wel een simkaart met een nieuw nummer leveren, ja dank je de koekoek. Heb verder bedankt voor de eer en ben naar Telfort gegaan; wel iets duurder, maar dat werkt tenminste
Reactie door onbekende gebruiker op 29-08-2009 16:06
[edit-redactie: dubbelpost:
Betreft: onze klantenservice
Geachte klant,
Simpel heeft de afgelopen maanden een enorme groei doorgemaakt. Dit is goed nieuws, maar kent ook een keerzijde. Doordat zich in korte tijd veel nieuwe klanten hebben aangemeld, hebben we alle zeilen moeten bijzetten om de service te bieden die klanten van ons verwachten. Dat is ons in de afgelopen periode niet altijd gelukt. Simpel vindt dit bijzonder vervelend, omdat wij de klachten van onze klanten zeer serieus nemen. Onze excuses hiervoor. Wij zullen er alles aan doen om onze service weer zo snel mogelijk naar het vertrouwde hoge niveau te brengen.
Een eerste stap daarin is het uitbreiden van onze klantenservice. Om er voor te zorgen dat de medewerkers van de klantenservice al onze klanten snel kunnen helpen, hebben we een speciaal e-mailadres aangemaakt. Dat adres vind je onder aan dit bericht. Dit adres kun je gebruiken als je een klacht hebt over je Simpel-abonnement. Als je dit adres gebruikt, zorgen wij ervoor dat je klacht gegarandeerd binnen een week is afgehandeld. (Vanaf de eerst volgende werkdag wordt je klacht in behandeling genomen)
Bedankt voor je begrip.
Simpel
oplossingen@simpel.nlBetreft: onze klantenservice
Geachte klant,
Simpel heeft de afgelopen maanden een enorme groei doorgemaakt. Dit is goed nieuws, maar kent ook een keerzijde. Doordat zich in korte tijd veel nieuwe klanten hebben aangemeld, hebben we alle zeilen moeten bijzetten om de service te bieden die klanten van ons verwachten. Dat is ons in de afgelopen periode niet altijd gelukt. Simpel vindt dit bijzonder vervelend, omdat wij de klachten van onze klanten zeer serieus nemen. Onze excuses hiervoor. Wij zullen er alles aan doen om onze service weer zo snel mogelijk naar het vertrouwde hoge niveau te brengen.
Een eerste stap daarin is het uitbreiden van onze klantenservice. Om er voor te zorgen dat de medewerkers van de klantenservice al onze klanten snel kunnen helpen, hebben we een speciaal e-mailadres aangemaakt. Dat adres vind je onder aan dit bericht. Dit adres kun je gebruiken als je een klacht hebt over je Simpel-abonnement. Als je dit adres gebruikt, zorgen wij ervoor dat je klacht gegarandeerd binnen een week is afgehandeld. (Vanaf de eerst volgende werkdag wordt je klacht in behandeling genomen)
Bedankt voor je begrip.
Simpel
oplossingen@simpel.nlGeachte klant,
In de afgelopen periode heeft Simpel.nl het aantal klantenservice medewerkers verdubbeld. Dat was hard nodig door de snelle groei van de organisatie. Niet iedere klant heeft daarom de service gekregen die je van ons mag verwachten. Dit vinden wij erg vervelend en doen er alles aan om deze situatie te verbeteren.
Dankzij deze uitbreiding kunnen we nu sneller in spelen op je vragen en klachten. Zo worden e-mails nu binnen korte tijd beantwoord en is de bereikbaarheid van het callcenter sterk verbeterd.
We zijn hard bezig om onze website te vernieuwen zodat er nog meer en duidelijker informatie te vinden is. Simpel.nl zet hiernaast een klantenpanel op. Op deze manier kunnen we één-op-één communiceren met klanten en daardoor de klantenservice verder verbeteren op basis van jullie wensen.
We realiseren ons heel goed dat we er nog lang niet zijn. Als je een negatieve ervaring hebt met Simpel willen wij deze graag met je bespreken en oplossen. Daarom hebben we een speciaal e-mailadres aangemaakt. Dat adres vind je onder aan dit bericht. Dit adres kun je gebruiken als je een klacht hebt over je Simpel-abonnement. Als je dit adres gebruikt, zorgen wij ervoor dat je klacht gegarandeerd binnen een week is afgehandeld. (Vanaf de eerst volgende werkdag wordt je klacht in behandeling genomen)
oplossingen@simpel.nl
Klantenservice Simpel
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!