Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Siebel juweliers

Geplaatst door: meira op: 22-11-2010 15:53
Er is geen specifieke categorie voor sieraden, dus plaats ik het maar hier. Nu de feestdagen aanbreken wordt de consument doodgegooid met allerlei lokkertjes die eigenlijk nep blijken te zijn. Zo kreeg ik een uitnodiging voor een Ladies night in Intratuin. Ik kreeg een folder van Siebel juweliers. Toch een prima naam op dit gebied. Er staat een zilveren armband in met trollbeads van Pandora. De armband met 1 bedel kost 59 euro. Je kon het online kopen. Ik kijk op de website. De armband stond er niet op. Ik bel het telefoonnummer dat op de website staat. Blijkt het een nummer te zijn die voor collega filialen bestemd is volgens het bandje. Ik stuur een mailtje en bel ook het dichtsbijzijnde Siebel filiaal. De bedrijfsleider vertelt dat ze de armband met bedel helemaal niet hebben, maar dat het misschien nog wel komt. De volgende dag krijg ik antwoord op de mail. De armband wordt niet verkocht, maar ik moest eens zelf langskomen in de winkel. Nu is het Siebel filiaal bij mij in de buurt gelegen pal tegenover de duurste Juwelier van de stad die WEL de Pandora trollbeads en armbanden verkoopt. Zou dat er iets mee te maken hebben?? Ik voel mij als consument door Siebel misleid. Ze prijzen iets aan dat ze niet hebben, en pretenderen wel het te kunnen leveren en verkopen. Ik vind dit consumentenmisleiding.
Reactie door grootvader op 22-11-2010 17:11
Zie mijn opmerking in dubbelpost ingevoerd. De Vrije Vogel
Reactie door freya op 22-11-2010 18:59
zie: *[u: klik[/u: *

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor