Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Shell kortingsactie bij Philips

Geplaatst door: gerts op: 28-12-2012 16:52
Shell lanceert een kortingsactie voor o.a. Philips producten. Onze interesse ging uit naar de Intuita Cappuccino Silver. Diverse keren geprobeerd om te bestellen, helaas telkens de melding dat deze niet voorradig was. Na gebeld te hebben met Philips (20 min. wachttijd) kreeg ik te horen dat ze er 85 hadden gehad, maar dat er begin januari meer beschikbaar komen. Gewoon even in de gaten houden. Om het wachten te beperken toch maar uitgeweken naar de duurdere versie, de Saeco Intelia Latte & melkopschuimer. En ja hoor, hij werd al na enkele dagen geleverd. Na opening van de doos bleek dat deze al geopend was geweest, tevens vertoonde de machine gebruikerssporen en zat overal koffie. Gebeld met Philips (28 min. wachttijd). Dat was waarschijnlijk een testautomaat, van elke container testen ze enkele automaten. Nou in dit geval was er niet echt netjes mee ongegaan en gevraagd om deze om te ruilen. Helaas, u kunt deze weer bestellen op de website als deze weer leverbaar is. Dat wordt dan 11 januari. Hoezo, jullie sturen toch een nieuwe. Nee, dat is niet mogelijk. Maar ik heb met korting besteld. U krijgt van ons een dossiernummer en belt u even met Philips als u deze besteld heeft (gezien de wachttijd zit ik hier niet op te wachten). Wat doen we met de gebruikte machine. Wij sturen u een mail en dan kunt u met de vervoerder overleggen wanneer hij deze kan ophalen. Ook hier moeten we zelf actie ondernemen. De actie eindigt op 31 januari 2013, zouden wij nog op tijd een bestelling kunnen plaatsen, of toch maar op zoek naar een goed alternatief. Bellen met Shell had ook geen zin, die verwijst naar Philips. Een wachtlijst is ook niet mogelijk, zelfs niet als er eentje geretourneerd moet worden. Philips, Let's make things better, jullie service misschien ?
Reactie door eve58 op 05-02-2013 09:18
Ik heb met Philips exact dezelfde zeer slechte ervaringen (Sense & Simplicity??? not!), al was het niet via Shell aktie. Ik heb een espressomachine gekocht van bijna 1.000 euro die na 11 maanden (okt. 2012) kapot was. Bij de aanschaf kreeg ik '3 jaar collect & return', dus als het apparaat kapot gaat komt Philips het direct ophalen (not) en na reparatie weer terugbrengen. Ik heb gebeld met de Customer 'Service' (not) van Philips en daar heeft zich een mail- en telefoonwisseling ontsponnen van 4 maanden. Zij weigeren om een tel.nr. te geven van iemand die je rechtstreeks kunt bellen, dezelfde klacht was in 3 verschillende dossiertjes gezet, niemand had overzicht, steeds moet je het hele verhaal opnieuw vertellen. Op 7 januari werd het apparaat eindelijk opgehaald, 2 weken geleden kreeg ik het terug: Nog steeds kapot: Koude koffie, geen schuim op melk, exact hetzelfde als die mevrouw in de Vara's belbus dus. Ik heb gemailed, gebeld, maar krijg steeds te horen dat ze een achterstand hebben in de mailbeantwoording, dat het erg druk is bij de Customer 'service' (not) en heb nog steeds geen antwoord op mijn melding dat het apparaat nog steeds kapot is. Ik heb nu uit arren moede een ander apparaat gekocht (289 euro en de cappuccino is VEEL lekkerder, van DeLonghi) omdat koffie het enige is dat ik drink dus het apparaat is heel belangrijk. Toen ik een berichtenbombardement op Twitter begon werd ik binnen 10 min. gebeld door iemand van Philips met vermelding van 06 nummer (toen kon het ineens wel, een tel.nr. geven). Ik heb niet opgenomen omdat ik TE kwaad was en ik al 3 mails heb gestuurd waarop nog geen reactie was ontvangen. Dat de klantenservice overbelast is en achterstand heeft, begrijp ik dus wel. Van het eens zo grote en mooie Philips, bekend om zijn uitstekende service, is niets meer over. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Collect & Return van Philips is een wassen neus, voor mij NOOIT meer Philips!!

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!