Service V&D
Geplaatst door: hmuisje op: 09-02-2013 19:23
Wie heeft er ervaring met (slechte) service van de V&D?
Ik heb kleding gekocht in de uitverkoop. Mooie kans om nog even iets voordelig aan te kunnen schaffen. Echter, ik reken alles af en ontvang diezelfde dag nog twee mails dat grotendeels de bestelde artikelen niet kunnen worden geleverd. Ik heb betaald! Het excuus was dat het komt omdat het systeem het niet kan verwerken. Ja zo lust ik er ook nog een paar. Kuist een goed computersysteem kan dit direct bijhouden. Er klopt gewoon iets niets aan het systeem. Nu moet ik ook nog eens lang wachten op teruggave van mijn geld. De bestellingen worden overigens ook altijd erg laat geleverd. Dit is dan de schuld van selectvracht volgens V&D. Nee eigen verantwoordelijkheid kent deze organisatie niet. Jammer...
Angela
Reactie door valerius-2 op 09-02-2013 20:00
Als u het geld maar terug krijgt en daar staat een termijn voor.Ik dacht 21 dagen (werkdagen?)
Reactie door stacey op 09-02-2013 21:01
Geen slechte ervaring mee.
Kan wel eens iets uitverkocht raken als er een run op uitverkoop is.
En selectvracht levert niet uit op maandag dus dat kan de vertraging zijn als je vrijdag of zaterdag besteld.
En dat je op geld terug moet wachten bij vooruitbetalingen, is algemeen bekend en staat ook in de voorwaarden, wil je dat niet dan moet je niet bestellen bij een webshop die alleen die keuze bied kiezen of gewoon naar de winkel gaan.
Reactie door tijger1 op 09-02-2013 21:18
En als u dan al o tevreden bent over V & D waarom koopt u er dan nog?
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!