"Service" van Feenstra
Geplaatst door: lampie69 op: 11-09-2012 01:50
Na eind januari al een week met een kapotte ketel in de kou te hebben gezetten hebben we weer een storing aan onze daalderop ketel en verbazen ons over de slechte service van Feenstra.
Het begint al met het bellen van de servicelijn. Regelmatig wordt na een minuut of 7 de verbinding verbroken. Als je eindelijk contact hebt kan men niet aangeven wanneer het gemaakt wordt. Je moet maar thuis blijven en afwachten. Een telefoontje van de monteur kan alleen 10 minuten vooraf, er kort als je net in de supermarkt bent oid. Je moet dus maar thuis blijven.
Vandaag werd er na 26 uur gebeld, wij geven aan over een half uur thuis te kunnen zijn waarop gemeld wordt dat dit prima is. Ruim voor afgesproken tijd thuis aangekomen treffen wij een briefje op de mat dat we een nieuwe afspraak moeten maken. De monteur is ook telefonisch niet meer bereikbaar.
De service desk meldt dat we voor overmorgen een afspraak kunnen inplannen. Op de vraag waarom er een afspraak met de monteur is gemaakt over het tijdstip waarop wij thuis zijn wil men niet beantwoorden.
Het water blijft koud...
Al met al is het al de 2e keer dat er geen monteur binnen de contract tijd van max. 24 uur na melding de ketel repareert. Daarnaast is de service desk erg stug en kan er alleen een afspraak voor een ochtend of middag worden gemaakt waarbij je continu thuis moet zijn.
Een zeer slechte service van Feenstra. Zit helaas vanuit de bouwer / garantie nog 1 jaar aan Feenstra vast en zal daarna eindelijk een bedrijf kunnen selecteren die wel service verleent. Ik had toch meer verwacht van een dochter van Nuon.
Reactie door vagcom op 11-09-2012 09:23
Quote: lampie69: en verbazen ons over de slechte service van Feenstraeinde Quote
Heb gezien dat Feenstra inmiddels een bord aan de deur heeft hangen.
''om klachten over service te voorkomen geven wij vanaf heden geen service meer''
Reactie door richard35 op 15-02-2013 11:44
Vanmorgen voor de zoveelste keer in korte tijd de CV ketel uitgevallen. Eerst zelf geprobeerd deze aan de praat te krijgen wat niet lukte. Om 10.30 uur naar Feenstra gebeld voor de melding van de reparatie. Er zou iemand terugbellen voor een reparatie afspraak maar nog steeds geen belletje. Heel vervelend dat je ze zelf steeds maar moet bellen(10 eurocent per minuut!! )
Zomers is dat niet erg maar nu laten ze je letterlijk in de kou zitten.
Reactie door valerius-2 op 15-02-2013 17:56
Als u even nadenkt dan weet u gewoon dat 100% afspraken in deze branche haast niet kunnen. Men kan toch niet voor elke klant een monteur hebben klaar staan. Men zal in doort zaken daar toch echt rekening mee moeten houden. Maar afspraken maken ja daar kan men wel wat aan doen. Daar is dus dit bedrijf niet zo goed in de planning, daar kan heel wat aan verbetert worden.Om geen loze beloften te oen.
Reactie door tijger1 op 15-02-2013 18:57
Tik boven in het zoekvak FEENSTRA in en gruwel.
Reactie door richard35 op 19-02-2013 00:37
Nu wil ik toch wel even een lans breken voor de monteurs van Feenstra.
Afgelopen zondag de storingsdienst gebeld van Feenstra omdat de cv ketel 5 keer per dag bijgevuld moest worden en de kachel het niet deed.
Binnen een half uur stond er een monteur voor de deur die het probleem constateerde en direct een loodgieter mailde met het probleem.
Vandaag keurig op tijd een monteur van Feenstra heel beleefd en deze verstond zijn vak ook goed en heel beleefd.
Deze heeft keurig een paar nieuwe verwarmingsbuizen aangelegd omdat de oude zo verroest waren dat deze door waren lekken.
Alleen de cv ketel kreeg hij niet aan de praat door een defect onderdeel. Maar deze belde een collega die nog geen kwartier op de stoep stond om deze ketel te repareren.
Een bedrijf kan misschien slecht zijn maar zijn personeel niets meer dan lof
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!