Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Service UPC top

Geplaatst door: denvem op: 05-01-2013 21:59
Ik wilde toch even kwijt dat ik de service van UPC top vind. Ze hebben uit het verleden zeker een slechte naam en dragen dat nog steeds met zich mee. En natuurlijk komen er ook nu negatieve ervaringen voor. Maar in vergelijking met vroeger zijn ze er zo enorm op vooruit gegaan. Ik heb in de afgelopen drie weken 6-10 keer aan de telefoon gehangen waarbij elk gesprek een half uur duurde. Twee keer zonder problemen een monteur langs geweest. Ben niet aan het lijntje gehouden met de standaard opmerking: het zijn uw kabels. Zelf dacht ik dat het mijn tv was, maar toch dachten ze dat de problemen aan hun kant lagen. Ze wilde elke keer graag iemand sturen op hun kosten. Ze legde alles goed uit en beantwoorden al mijn vragen ook al stelde ik ze meerdere keer in een gesprek. Over het algemeen gaf elke medewerker dezelfde antwoorden en conclusie. Ik noem dat nog een service. En nee ik ben geen medewerker van UPC :-) Personen die problemen hebben ligt het waarschijnlijk in de manier waarop ze UPC benaderen. Wanneer beide partijen zich behulpzaam tonen is er niets aan de hand.
Reactie door valerius-2 op 05-01-2013 22:28
Het mag maar zolang er meer sleche berichten zijn dan goede, is er best nog veel aan te verbetere, 1 zwaluw maakt nog geen zomer.
Reactie door denvem op 05-01-2013 22:36
Quote: valerius-2 schreef op zaterdag 5 jan 2013, 22:28: Het mag maar zolang er meer sleche berichten zijn dan goede, is er best nog veel aan te verbetere, 1 zwaluw maakt nog geen zomer.einde Quote Heeft u zich wel eens afgevraagd hoeveel UPC klanten er zijn en wie degene zijn die hun stem laten horen? Je hoort alleen de mensen die klagen. Hoe groot is deze groep? Toch raar dat mensen negatieve ervaringen hebben, terwijl ik ze blauw heb gebeld en geen enkele keer een negatieve ervaringen heb gehad. Zelfs over vergoedingen deden ze niet moeilijk. En er zijn altijd dingen die verbeterd kunnen worden. Heb je ooit een klantenservice meegemaakt die helemaal perfect is. Ik in ieder geval niet. Maar ik heb er een aantal gehad de laatste tijd en daar steekt UPC er ver boven uit. Kritiek is makkelijk te geven, maar laten we ook eens de goede dingen benoemen.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!