Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

service nederlandse energie maatschappij

Geplaatst door: serenity-d op: 01-01-2010 19:57
is de service van de enederlandse energie maatschappij echt zo goed? ik vind van niet. dit is namelijk nog gaande. had in september een rekening gekregen die neit klopte, had gebeld voor herbereking en nieuwe standen doorgegeven.zou geregeld worden. 2 weken later kreeg ik diezelfde rekening weer, belde weer had gevraagd of ze die zouden laten vervallen en de nieuwe zouden sturen. een maand later kreeg ik weer diezelfde rekening, belde weer van hoe zit dat, zei zeiden komt wel goed wordt geregeld. dus niet.. kreeg op 1 januari weer dezelfde rekening en de dreiging van dat ze me de stroom af zouden sluiten, terwijl ik ze duidelijk heb gevraagd om te wachten tot de juiste rekening er is die trouwens in dec zou komen en niet gekomen is. dus nu moet ik weer regelen, ik word er gek van. deze service sucks als ze zeggen. geef uw mening ook
Reactie door read op 01-01-2010 21:28
Dag serenity-d, Voor zover ik weet kennen zij het begrip service niet bij de NEM. Het enige wat zij belangrijk vinden is, het aan de haak slaan van een nationale beroemdheid, om die vervolgens met een misleidende tekst in een tv-commercial te presenteren. Gezien de vele klachten op de diverse konsumentensites, gaat het heel vaak fout met het uitschrijven van rekeningen. Fout in de zin van: altijd in hun voordeel en nooit in het voordeel van de klant. Zit je eenmaal in die mallemolen dan ben je geheid het slachtoffer van de Wet van Murphy. Gaat het fout, dan gaat ook alles fout!!! Het kost jaren en veel grijze haren om bij dit ********bedrijf iets recht te zetten. Sukses en sterkte, ReadAC.
Reactie door read op 02-01-2010 17:48
Dag serenity-d, Gezien het aantal reakties, leeft dit onderwerp niet (meer) onder de consumenten. Mijn advies is: werk niets meer telefonisch af, maar doe alles schriftelijk. Zo bouw je een dossier op, dat je straks nodig hebt als je t.z.t. de GeschillenCommissie hebt ingeschakeld. Sukses en groeten, ReadAC.
Reactie door read op 02-01-2010 17:52
@ Vergeten te vermelden: Geschillencommissie Energie en Water: Wanneer u een meningsverschil heeft met uw leverancier van gas, electriciteit of stadsverwarming en u komt er samen niet uit, dan kunt u de hulp inschakelen van de Geschillencommissie Energie en Water. De energieleverancier moet wel lid zijn van De Energiezaak (Vereniging voor Serviceverlening aan de Energiebranche in Nederland) en bij de Geschillencommissie zijn geregistreerd. https://loket.degeschillencommissie.nl/Web/Site/default.aspx?m=commissie&code=ene Uw klacht indienen bij de Geschillencommissie Energie en Water: Bij de Geschillencommissie kunt u alles zelf doen. Hulp van een advocaat of een andere rechtshulpverlener is dus niet nodig. Via de website van de Geschillencommissie Energie en Water dient u direct digitaal uw geschil (meningsverschil) in. Kosten behandeling van uw klacht Het klachtengeld bedraagt € 25,-. Naast de kosten die direct te maken hebben met de procedure, zoals portokosten en reiskosten voor het bijwonen van de zitting, betaalt u geen andere kosten. Wordt u (deels) in het gelijk gesteld, dan moet de energieleverancier (een deel van) van het klachtengeld vergoeden. Schakelt u rechtshulp in, dan komen de kosten daarvan voor eigen rekening. Contactgegevens: Geschillencommissie Energie en Water Postbus 90600 2509 LP Den Haag Telefoon: 070 - 310 53 10 Fax: 070 - 365 88 14 Pedro.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor