Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Service Beterbed teleurstellend

Geplaatst door: jacobw op: 29-07-2011 14:24
Bij beterbed een half-hoogslaper (Flex-world model Moon) gekocht en in mijn enthousiasme ook een bijbehorende glijbaan van 100 euro. Helaas blijkt de slaapkamer net te klein hiervoor en heb ik deze in de verpakking laten zitten. Nu was ik van plan om nog een bedbodem en matras te kopen en hoopte op enige coulance van beterbed, rondom het teruggavebeleid. Helaas was het antwoord behoorlijk bot: Ik moet u helaas teleurstellen... Ik snap dat ze tot niks verplicht zijn, maar een beetje klantvriendelijker had dit toch wel opgelost kunnen worden. Op de vraag of een klacht indienen zin had, was het antwoord: Nee, u komt weer bij mij uit. Of is dit een te hoge of onterechte verwachting? Ik ben wel benieuwd wat anderen hiervan denken.. En of iemand nog een glijbaan nodig heeft. ;)
Reactie door tdehond op 29-07-2011 14:48
Zijn er verkoopvoorwaarden achterop de factuur te vinden? In de algemene voorwaarden staat meestal hoe het retourbeleid van een zaak is. Dit geval moedigt m.i. niet aan om er weer een aankoop te doen. Misschien kunt u de glijbaan nog op Marktplaats verkopen.
Reactie door grootvader op 29-07-2011 15:09
Waarom vermijd men niet die zaken die zo schreeuwerig reclame maken? Tetteretet , Mediamarkt,ik ben toch niet gek?, Carpetland, nu alleen deze zaterdag 40% korting!! (en die laatste schreeuwt dit elke week!) Zucht. De Vrije Vogel
Reactie door tdehond op 29-07-2011 15:58
Quote: grootvader schreef op vrijdag 29 jul 2011, 15:09: Waarom vermijd men niet die zaken die zo schreeuwerig reclame maken? Tetteretet , Mediamarkt,ik ben toch niet gek?, Carpetland, nu alleen deze zaterdag 40% korting!! (en die laatste schreeuwt dit elke week!) Zucht. Ha ha ha! Omdat de slogan zo goed in het gehoor en dus geheugen blijft zitten. Ik ben ooit bij zo'n bedrijf weggegaan zonder iets te kopen omdat de verkoopvoorwaarden van het bedrijf ongunstiger waren als die van de fabrikant van het matras. Matras: het bevalt niet geld terug Bedrijf: het bevalt niet. Waardebonnen terug zodat er voor hetzelfde bedrag in de winkel aankopen gedaan moesten worden. Gevolg: ergens anders matras gekocht. De Vrije Vogeleinde Quote
Reactie door tdehond op 29-07-2011 15:59
oops er ging weer wat fout met de quote. Sorry.
Reactie door webcare bb op 22-08-2011 09:39
Geachte heer/mevrouw, Wij vinden het spijtig te vernemen dat u klachten ondervindt bij uw aankoop en de service hierbij. Daar wij graag mee willen denken bij het vinden van een passende oplossing, wil ik u verzoeken om met ons in contact te treden via het e-mailadres webcare@beterbed.nl Met vriendelijke groet, Klantenservice Beter Bed b.v.
Reactie door jacobw op 27-08-2011 18:36
Beste Beterbed Webcare, Bedankt voor jullie (late) reactie. Dit lijkt me dit voornamelijk een kwestie die jullie intern moeten aankaarten. Het valt mij op dat ik zeer onvriendelijk behandeld wordt door jullie telefonische helpdesk, waar terugname totaal onbespreekbaar bleek. Gelukkig bleek in de winkel een veel klantvriendelijker werknemer te zijn die wel begreep dat klanttevredenheid veel meer waard is dan een ontevreden klant. Gevolg van jullie telefonische reactie is deze thread die voorlopig wel op internet terugvindbaar zal blijven. De negatieve gevoelens heb ik ook geuit tegen vrienden en collega's. Ik ben wel weer eerlijk genoeg om de latere positievere ervaring ook expliciet te delen, vandaar ook deze reactie. Ik kan me echter voorstellen dat velen die moeite niet eens meer nemen, met een erg negatieve thread als eindresultaat. Maar bedankt voor de reactie en ik hoop dat jullie telefonische team nog op cursus 'klant is koning' zal gaan. mvg, Jacob

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!