Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Selektvracht

Geplaatst door: mevr.kos op: 26-09-2013 20:52
Ik heb al meerderen malen problemen met selektvracht: bezorgers die nooit komen opdagen, bezorgers die (zonder aan te bellen) een gemist briefje in de bus doen, bezorgers die HELEMAAL geen briefje in de bus doen. Selektvracht zelf reageert nauwelijks op e-mail die worden gestuurd; de laatste keer dat ik een e-mail sturen mocht ik 2 weken wachten op een reactie. Selektvracht is telefonisch niet te bereiken; ze zijn bot en klantonvriendelijk in hun e-mail en werken totaal niet mee. Pakketten die 2x niet bezorgd kunnen worden, worden zomaar terug gestuurd naar de afzender. Ze werken nu met DHL service points, waar ze ook makkelijk de pakketten heen kunnen sturen. Hoe kijken andere mensen tegen selektvracht aan? Zijn er mensen met wel goede ervaringen?
Reactie door wendy-claire op 26-09-2013 22:45
Ik heb andere ervaring met Selektvracht: positief!
Reactie door wendy-claire op 27-09-2013 00:29
Het is toch mogelijk om op de website van Selektvracht uw pakket op andere wijze te laten bezorgen.
Reactie door mevr.kos op 27-09-2013 07:28
In principe wel, maar dan moeten de codes die op die briefjes staan het wel doen, en alledrie de codes die ik heb gekregen doen het niet, anders zou ik het ook niet zo'n probleem vinden want dan kun je het ook naar een DHL service point laten brengen.
Reactie door gerboe op 27-09-2013 10:05
Ze hebben een klantenservice telefoonnummer. Daar zal toch echt wel eens iemand eens de telefoon opnemen.
Reactie door wendy-claire op 28-09-2013 01:48
Quote: gerboe schreef op vrijdag 27 sep 2013, 10:05: Ze hebben een klantenservice telefoonnummer. Daar zal toch echt wel eens iemand eens de telefoon opnemen.einde Quote Zeker op werkdagen.
Reactie door tot15karakters op 29-09-2013 11:09
Tussen 15.00 en sluitingstijd bellen vele dus doe het eens de volgende ochtend als je vrijwel gelijk iemand aan de lijn kreeg..... De Afhaalpunten zijn beter omdat vele niet thuis zijn en tijd is geld... Daarom zijn er helaas ook slordige bezorgers die haast hebben.... Als je een winkel of bedrijf hebt waar ze het kunnen bezorgen is het nooit een probleem maar bij normale woningen zijn ze zo vaak niet thuis of doen traag open, dat je dit probleem gezien het lage bedrag wat zij krijgen voor bezorgen dat je een goed bereikbaar adres moet opgeven. Dus je werkgever of winkel in de buurt als je geen afhaalpunt wilt opgeven.... De kapper om de hoek doet dit graag omdat hij graag meer klanten wilde....
Reactie door thijswijs op 10-10-2013 11:49
Ik heb nog geen negatieve ervaring gehad. Maakt vast ook uit welk gebied je van Nederland woont.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor