Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Seats and Sofas miskoop

Geplaatst door: zevenaar49 op: 04-01-2014 10:06
Heb een bankstel op 7 oktober 2013 bij Seats and sofas in Zevenaar gekocht. Na drie weken, op 28 oktober kon deze al worden opgehaald. Thuisgekomen en uitgepakt. Plooien in het bankstel, stof zat los en zakt voor een deel door. Daarnaast was een Bordeauxrood bankstel besteld, de geleverde kleur lijkt meer op een zuurstok. De volgende dag foto's genomen en naar Seats and sofas gestuurd. Kreeg een brief dat ik het bankstel zelf op een door hen vastgestelde dag ter controle moest brengen. Twee jaar garantie en ik las op internet dat er bij garantie geen sprake kan zijn van kosten voor de koper. Dit gemaild naar Seats and sofas en kreeg een e-mail dat zij het bankstel nu zelf op kwamen halen. Betekent wel dat in al die jaren veel mensen de kosten voor vervoer en andere kosten zelf hebben betaald, terwijl zij garantie hadden. Lijkt mij een aandachtspunt. Gesprek met de vestigingsmanager van Seats and sofas Zevenaar. De teneur van het gesprek was schokkend. jij-boodschappen, niet uit laten praten, intimideren, het hele pakket. Je zit daar als klant met een klacht en je wordt behandeld als een tegenstander, en op een erg laag niveau. De bestelde kleur, Bordeauxrood was vogens de vestigingsmanager een kleur die er in honderden tinten is. Twee keer uitgelegd dat Bordeauxrood een juist een vaste kleur is. Vandaar die benaming. Net als legergroen, marineblauw, kanariegeel, hemelsbluauw, enz. Daar bleef hij het niet mee eens en de klacht over de kleur wees hij af. Hoezo objectief? Heb een facebookpagina aangemaakt. Seatsandsofasmiskoop En een blog met onze ervaringen hier Het moet toch een keer stoppen?Seatsandsofasmiskoophier
Reactie door zoekster op 04-01-2014 10:48
Het is ons allang bekend dat je bij S&S niet moet zijn, vooral als je klachten hebt ben je de pineut. Niet bij de CBW aangesloten, dus dat wordt een bitter gevecht, zeker als je geen rechtsbijstandverzekering hebt. Ik heb je facebookpagina bekeken, tja dat ziet er echt niet uit. Maar... waarom niet eerst eens rondneuzen op internet op klachten over een bedrijf voordat je ergens naar binnen gaat? Dat is toch het eerste wat je doet bij een grote uitgave? Dan had je jezelf de ellende bespaard. Zeker over S&S is genoeg te vinden. Alleen op dit forum al honderden klachten.
Reactie door zevenaar49 op 04-01-2014 11:17
Quote: zoekster schreef op zaterdag 4 jan 2014, 10:48: Het is ons allang bekend dat je bij S&S niet moet zijn, vooral als je klachten hebt ben je de pineut. Niet bij de CBW aangesloten, dus dat wordt een bitter gevecht, zeker als je geen rechtsbijstandverzekering hebt. Ik heb je facebookpagina bekeken, tja dat ziet er echt niet uit. Maar... waarom niet eerst eens rondneuzen op internet op klachten over een bedrijf voordat je ergens naar binnen gaat? Dat is toch het eerste wat je doet bij een grote uitgave? Dan had je jezelf de ellende bespaard. Zeker over S&S is genoeg te vinden. Alleen op dit forum al honderden klachten.einde Quote Dat is inderdaad de les.
Reactie door tijger1 op 04-01-2014 17:34
Het moet toch eer keer stoppen? Blijkbaar zijn er nog steeds mensen, die niet gehoord of gelezen hebben wat voor een bedrijf S en S is. U had zich die ellende kunnen besparen door zich hier voor de aankoop aan te melden en niet daarna. Dit is gewoon de zoveel honderdste aflevering van een eeuwigdurend verhaal.
Reactie door r.m. op 21-01-2014 12:37
Dit bedrijf hanteerd idd en waardeloos beleid, kan alleen maar aanraden daar niet te kopen. Mocht je dit ondanks vele negatieve adviesen toch van plan zijn, kijk dan onder op topic Aankoop tips meubilair voor consumenten.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor