Saturn
Geplaatst door: goldlabel op: 20-12-2013 16:07
Ik heb een monitor gekocht bij Saturn en die is na 1 dag al kapot, dus ik terug naar de winkel met bewijs (filmpje) dat hij het niet meer doet en dat ik mijn geld terug wil, maar dat kan je wel vergeten bij saturn. De niet al te vrolijke service medewerker van Saturn Nieuwegein vertelde dat ik wel blij mochten zijn dat we een tegoedbon kregen en hij er niet voor gekozen had om de monitor ter reparatie op te sturen (wij gelijk op onze knieën de medewerker bedankt). Ook vertelde die persoon als de doos dicht was dan was het geen probleem, ik vroeg hem hoe ik hem dan kan testen of hij werkt als de doos nog dicht zit. De medewerker vertelde ook dat het geen probleem was want u kunt toch een andere monitor uitkiezen (sorry, maar met zo een behandeling doe ik een zaken meer met iemand) en dus ben ik blijven praten, maar, en ik heb me geld niet terug en ik wordt gedwongen om iets te kopen in een winkel waar ik niets meer mee te maken wil hebben. Ik kom daar dus niet meer terug, wat een (ik zal niet typen wat voor woorden ik er eigenlijk echt voor heb) buts service.
Reactie door pino123 op 20-12-2013 16:36
Het is geen zogenoemde DOA, death on arrival. In dit geval heeft de medewerker van Saturn gelijk. Ze hadden er voor kunnen kiezen om het ding repareren, u had dan geen poot om op te staan.
U heeft in dit geval niet het gelijk aan uw kant staan.
Reactie door tot15karakters op 20-12-2013 17:11
Het is een massa product en je had voor tegoedbon ook een nieuwe kunnen pakken....
Probleem opgelost maar geld terug hoeven ze niet te doen, Koop=Koop.
Reactie door goldlabel op 20-12-2013 18:41
Het is geen zogenoemde DOA, death on arrival.....dus als ik de doos open maakt en hij is kapot is het geen DOA,, dus beter is het om online te kopen?
nee niet probleem opgelost want het model schijnt een productie fout te hebben en ik dus gedwongen ben of een slechtere te kopen of een duurdere kopen, ze kunnen mij dus niet een gelijkwaardig product leveren tegen de zelfde prijs
Reactie door tijger1 op 20-12-2013 19:08
Hij was na een dag kapot schrijft u, dus geen DOA.
Reactie door goldlabel op 20-12-2013 19:20
Nee klopt, maar dat was ook een vraag
Reactie door zoekster op 20-12-2013 19:37
Hebben al dit type monitors deze productiefout, of alleen degene die u kocht? Wat zegt Saturn daarover?
U kunt overigens beter online kopen, want dat heeft u bedenktijd. Is hij kapot, dan mag u hem ruilen voor dezelfde zonder extra retourkosten. Ziet u helemaal af van het ding, dan alleen de retourkosten betalen.
Reactie door valerius-2 op 20-12-2013 19:50
U had hem toch kunnen ruilen voor een nieuwe, die zou ik dan toch ook eerst laten testen voor ik hem mee nam. Maar ij zou dat aanbod toch gewoon aannemen.
Reactie door diumenge op 20-12-2013 19:54
U had natuurlijk gewoon een nieuwe moeten kopen met die bon en die dan ongeopend weer inleveren...
Reactie door goldlabel op 20-12-2013 20:29
Quote: diumenge schreef op vrijdag 20 dec 2013, 19:54: U had natuurlijk gewoon een nieuwe moeten kopen met die bon en die dan ongeopend weer inleveren...einde Quote
dat gaat hem niet worden want op de bon komt te staan, dat hij niet retour genomen kan worden
Reactie door goldlabel op 20-12-2013 20:32
Maar ik weet genoeg, niet meer bij Saturn kopen en als ik dat toch doe beter online, krijg ik tenminste mijn geld terug ik ik hoef niet met die gasten aan de servicebalie te praten (dat was eigenlijk de grootste ergernis)
Reactie door curly op 20-12-2013 23:15
Was het niet beter om bij de Aldi een monitor te kopen.
Men hanteert de slogan; niet goed, geld terug!
Daar kan Saturn een voorbeeld aannemen.AldiSaturn
Reactie door goldlabel op 20-12-2013 23:57
had je dat niet eerder kunnen zeggen ;0)
Reactie door valerius-2 op 21-12-2013 15:04
Quote: goldlabel schreef op vrijdag 20 dec 2013, 23:57: had je dat niet eerder kunnen zeggen ;0)einde Quote
Als u er voor de koop er om had gevraagd.
Reactie door tot15karakters op 21-12-2013 17:42
Online kopen?
Wel zit je bij mijn webshop die gratis bezorgde voor elk retour product aan de kosten voor het terug sturen.
En alleen bezorgen is gratis mits je dichtbij woonde.
Dus ook de meeste webshops hebben kosten en of je dat als alternatief voor winkel wilt zien?
Wel is door de tegoed bon het mogelijk een ander merk/model of ander type dat dit niet heeft uit te zoeken mogelijk.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!