Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

samsung koelkast koelt niet

Geplaatst door: aqr op: 12-06-2011 17:02
ik heb een samsung side by side koelkast bijna een jaar in het bezit pas monteur bij geweest van ecare om dat compressor bijna continu draaide en spindel van ijsblokjesbak defect was. ijsblokjesbak is vervangen compressor was in orde volgens monteur dus niets aan koelkast verder gedaan de goede man heeft geen temperaturen gemeten ook de drukken van het koude middel heeft hij niet gekontroleerd hij had daarvoor geen gereedschap bij die zou hij alleen meekrijgen als hij bepaalde onderdelen moest vervangen zoals een compressor was zijn antwoord nu minder als een week later draait compressor continu temperatuur in kast ongeveer 14 graden celcius geluids productie 61 decibel gemeten met telefoon produceerd ook veel warmte samsung verwijst door naar ecare gebeld met ecare die kunnen pas na een week langs komen duurt mij veel te lang heb daar geen goed woord voor over als je auto stuk gaat en je belt wordt je meestal binnen een uur geholpen en krijg je vervangend vervoer aangeboden je zal maar een week in je auto op hulp moeten wachten gebeld met modern die kunnen telefonisch niets afhandelen melding gemaakt op hun website krijgje een mail van waar in wordt beloofd dat er binnen 24 uur contact wordt opgenomen dit is tot op heden niet gebeurd wordt van het kastje naar de muur gestuurd inhoud van koelkast kunnen weggooien van de week ook eind afrekenig energie gehad moet ongeveer voor 1000 kw bij betalen kast volgens specificaties energie klasse a+ 419 kw op jaarbasis deze koelkast vorig jaar aangeschaft om dat voorgaande van andermerk na ongeveer 14 jaar de geest had gegeven door de hele gang van zaken heb ik het vertouwen in samsung als mede de door hun ingeschakelde herstel partij voledig verloren ook de service van modern vind ik beneden de maat voor mij geen geen producten van samsung meer zal deze ook niet bij een ander aanbevelen service Kwalitatief Uitermate Teleurstelend dit verwacht je niet van zo'n grote organisatie ze laten je gewoon zwemmen in de grote plas je voelt je net een klein visje in de oceaan tot op heden zijn mijn klachten niet verholpen zal na het weekende (dinsdag wel weer moeten gaan bellen 0900 nrummers dus pin ping) onder tussen blikvoer eten want verse producten zijn niet te bewaren inhoud van koelkast ook al weg kunnengooien is er dan niemand meer die je serieus neemt als je een telefoontje pleegt wat je zelf duur moet betalen en dan direct met een juiste oplossing voor je probleem kan regelen volgens mij als je een planning maakt hou er je altijd rekening dat er gevallen bij kunnen komen die net even wat meer aandacht vragen als de normale gang van zaken althans dat is mijn mening ik mag er toch van uit gaan dat een koelkast onder de eerste levens behoefte mag worden gerekend gr
Reactie door beastyxx op 04-07-2011 22:25
hallo, ik heb ook een samsung koelkast en die is na 3 jaar al stuk. het is een amerikaan, dus een grote dure kast geweest toen 1800 euro. en naar 2 jaar is de de garantie is voorbij. van zo een dure kast verwacht je toch dat ie minstens 10 jaar mee gaat. ik heb in de schuur nog een oude indesit en die draait al 15 jaar.samsung heeft een monteur gestuurd en die vertelde na metingen dat mijn koelkast lek was.en dat het er heel langzaam uit loopt, dus vanaf het begin al ga ik van uit. nu gaat samsung mijn koelkast omruilen en omdat mijn type niet meer bestaat kan ik een andere krijgen voor 550 euro. ik heb het maar gedaan want je zit zonder koelkast en een zelfde nieuw kopen is toch weer 1200 euro. maar toch voel ik me wel gepakt als je het bij elkaar optelt ben ik dus al 2300 euro kwijt in 3 jaar en nu dus maar duimen dat deze wel lang mee gaat.
Reactie door marso op 25-09-2011 22:54
ooh mensen SAMSUNG IS GEWOON SUPER SLECHT MERK met alles!!!! ik heb alleen maar slechte ervaringen met dat K*T merk. de zelfde koelkast ook na twee en half jaar kapot net na de gerantie termijn kosten over de 400 euro. ik vind dit echt schandalig van samsung. een ding is wel zeer zeker, ik ga nooit meer iets van samsung kopen.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor