Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

samsung geeft geens ervice

Geplaatst door: deheugden op: 21-08-2011 08:19
we hebben een gsm(samsung 2210 hello kitty design) nog geen 2 jaar oud. nu geeft deze problemen en wil ik de firmware opnieuw erop gaan zetten. maar, de gsm wordt niet gevonden door windows. Op de website is geen usbdriver te vinden en elke samsungafdeling die ik benaderd geeft aan dat zij voor europa geen support leveren. Heb belgie en nederland al benaderd, maar nada. Is samsung nu ook al een bedrijf wat we moeten boycotten? Zelf heb ik anderhalf jaar geleden al slechte ervaringen binnen de garantie met samsung gehad in de garantie periode en als klant bestaat er helaas geen consumentenorganistie die je kunt benaderen om hulp te krijgen. Iemand anders die zijn ervaringen met samsung wilt delen??
Reactie door tdehond op 21-08-2011 09:25
Ik heb er geen ervaring mee en zal ook in de toekomst geen Samsung kopen. Als Samsung voor Europa geen support levert, dan is het m.i. erg onverstandig om een Samsung apparaat te kopen. Het verbaast mij overigens wel omdat ik wel een site vindt m.b.t. Samsung Support Nederland: klik[url=http://www.samsung.com/nl/support/warrantyinformation/warrantyInformation.do?page=POLICY.WARRANTY: Je tekst hier...[/url: onder contacteer ons. Hier staan e-mail + telefoonnummer: klik klik

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor