Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Samsung cashback actie

Geplaatst door: bengedupeerd op: 08-07-2014 11:55
Quote: bengedupeerd schreef op dinsdag 8 jul 2014, 11:46: TV gekocht van Samsung omdat er een cashback actie was van € 500,- retour op de aanschafwaarde. Aan alle voorwaarden gedaan. Bevestiging ook ontvangen, maar toevallig geen originele streepjescode. Is door ons echter opgestuurd in dezelfde envelop, waar zij een bevestiging van ontvangst voor hebben gestuurd. Nu hoeven zij niet uit te betalen. komt dat voor hun even goed uit. Zijn er meer die dit is overkomen?
Reactie door zoekster op 08-07-2014 12:42
Er zijn meer gedupeerden. Het lastige is dat er ook consumenten zijn die wel de cashback hebben gekregen. Dat maakt de discussie ook zo moeizaam. Degene die het geld wel krijgen, zeggen: Prima cashback, niets aan de hand. Heb je wel aan alle voorwaarden voldaan? Degene die niets hebben gekregen, zijn boos, maar om de een of andere reden lukt het niet om tot een gezamenlijke aanpak te komen. Het was eens het plan om een item aan dit probleem te wijden bij een van de Kassa-uitzendingen. Tot nu toe niet gebeurd. Misschien kunt u contact opnemen met de redactie als ze terug zijn van vakantie.
Reactie door savommeren op 10-01-2015 15:23
Ik ben ook gedupeerd door Samsung hun cashback. Ben te laat met het aanvragen, waardoor ik het geld misloop. Ze doen er alles voor om die cashback maar niet uit te betalen. Ze moet dan ook niet die promotie doen vind ik. Cashback acties zijn wel heel doortrapte acties. Ik zie heel veel problemen mee en de tijd om aan te vragen is veel te kort. originele stukken op laten sturen is naar mijn mening ook crimineel, zo heb je nooit een poot om op te staan. Hier zou werk van gemaakt moeten worden.
Reactie door valerius-2 op 10-01-2015 16:19
Dubbel op staat ook al bij vraag en beantwoord.
Reactie door 1953 op 12-01-2015 03:27
Quote: bengedupeerd schreef op dinsdag 8 jul 2014, 11:55: Quote: bengedupeerd schreef op dinsdag 8 jul 2014, 11:46: TV gekocht van Samsung omdat er een cashback actie was van € 500,- retour op de aanschafwaarde. Aan alle voorwaarden gedaan. Bevestiging ook ontvangen, maar toevallig geen originele streepjescode. Is door ons echter opgestuurd in dezelfde envelop, waar zij een bevestiging van ontvangst voor hebben gestuurd. Nu hoeven zij niet uit te betalen. komt dat voor hun even goed uit. Zijn er meer die dit is overkomen?einde Quote [u: Waarom een nieuwe discussiestuk openen als het in de bestaande kon[/u: ? Zoiets verstuurde ik meestal per aangetekende brief op. Tegenwoordig kan het ook digitaal worden ingediend bij de meeste cashback-acties van divers fabrikanten.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor