Ruim 15.000 gedupeerden door storing bij Telfort m.b.t. emailaccounts
Geplaatst door: florinwish op: 01-12-2014 12:54
Sinds sinds vrijdag 21 november j.l. is er een storing bij Telfort m.b.t. tot ondermeer de emailaccounts van wish.net.
Er kunnen geen emails meer worden ontvangen of verzonden.
Na vele malen bellen met de klantenservice van Telfort kom ik niet verder; men zegt alleen sorry, wij weten het en er wordt aan gewerkt, aan een oplossing wordt gewerkt.
Ik ben hierdoor gedupeerd aangezien het merendeel van mijn contacten lopen via een account bij wish.net
Reactie door aurora1 op 01-12-2014 14:27
Moeten we hierover discussiëren? De reden van de storing is inmiddels achterhaald: klik hier.
Lees ook even klik hier o.a. onder 3 beste mailproviders.klik hierklik hier
Reactie door tijger1 op 01-12-2014 17:38
Wat is het nut van blijven bellen met de klantenservice bij een storing?
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!