recht gekregen, maar uitkeren advocaat ingebreke
Geplaatst door: vanzuiden op: 19-11-2011 11:02
Ik heb al meerdere malen mijn verhaal hier op kassa geplaatst met het verzoek, wie weet raad met ons probleem: na 6 jaar onderhandelen door 2 advocaten, uitspraak rechtbank na 2 jaar, maar dan de discussie aansprakelijk voor schade, maar uitbetalen schadevergoeding maar een vijfde van de totale schade. Advocaat laat me nu al weer zo'n 5 maanden in de kou zitten, reactie komt, maar komt dus nog steeds niet. Huis staat op instorten, gevaar voor onszelf en omgeving, maar noch gemeente noch advocaat noch rechtsbijstandsverzekering ARAG die iets doet?
Zelfs Kassa reageert niet op mijn oproep om aandacht voor onze zaak. Wie heeft hiervoor nog raad, tips?
Reactie door marcel75 op 19-11-2011 12:16
Laat beslag leggen voor de toegewezen schadeclaim en tel je knopen. Wat wil je nog meer.
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!