Reaal Victorie Hypotheek?
Geplaatst door: ruger op: 17-12-2009 22:08
Beste,
Graag wil ik een vraagstellen t.a.v. de Reaal Victorie Hypotheek. Ik heb nu twee aanbiedingen voor 10 jaar vast 4.7%. (20 jaar is 4.95%)Dit is een spaarhypotheek, gecombineerd met een aflossingsvrij deel.
Heeft iemand kennis en kunde over de kwaliteit van deze hypotheekvorm/verstrekker?
• In de voorwaarden staat dat ze hebben geen boetebeding bij verkoop.
• Je kan max 10% van hoofdsom boetevrij aflossen.
Offerterente is passeerrente.
• Er zijn geen extra verlengingsopslagen van toepassing na
afloop van de rentevastperiode.
• Vergoeding is hypotheekrente minus 1%.
• Duur rentevergoeding depot nieuwbouw maximaal
1 jaar, daarna geen rentevergoeding meer.
Kassa
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!