PWN - Lage Waterdruk (maar niet altijd)
Geplaatst door: radjing op: 25-02-2014 16:04
Ik heb al een tijd last van laatste waterdruk, maar alleen op bepaalde tijdstippen. Vroeg in de ochtend (06:30uur) en laat in de avond (23:00) is de druk maximaal. Tussen deze tijden kan het verschillen. In het weekend is het in de ochtend onmogelijk om te douchen. Uitslapen en 10u onder de douche gaan staan, zit er niet in. De waterdruk is zo laag dat de geiser niet aan wil. Meerdere keren PWN gebeld, maar deze proberen je af te wimpelen met het antwoord: als je de enige bent, dan ligt het aan de binnenleiding, of je zou de Hydrofoor moeten herstarten, maar die hebben we niet.De appartementen (4 hoog) staan er al 65 jaar en er zijn nooit problemen met waterdruk geweest. Als je in discussie gaat worden ze brutaal en dan hoor je "zo komen we er niet uit" ,laat de huismeester maar bellen. Huismeester belt naar PWN en krijgt het antwoord dat er overal een Hydrofoor geplaatst dient te worden. Jaja voor alle 116 appartementen, want iedereen heeft er last van (maar niet allemaal gemeld). We hebben allemaal aparte PWN watermeters op de beganegrond staan, vandaar gaan ze direct naar de woningen. Bij PWN krijg je elke keer iemand aan de lijn die wat anders zegt. Je wordt aan het lijntje gehouden dat er iemand de waterdruk komt meten voor de meter, want daar hoort 2 bar te zijn. Als je vervolgens weer belt is er niks gebeurd en beloven ze je weet een bezoek of je wordt dom verklaard. Ik vraag me af er ook andere mensen zijn die dit gedrag van PWN herkennen. Vooral de arrogante houding van medewerkers die hun naam niet willen noemen.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!