Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

proefabonnement Telegraaf

Geplaatst door: john199 op: 31-07-2010 09:13
In januari 2010 werden wij telefonisch benaderd door de Telegraaf. Het ging om een proefabonnement van een half jaar. Wij zouden dan ook een Hotelbon ontvangen voor een overnachting voor 2 personen. Nu 7 maanden later geen Hotelbon ontvangen. Hierover ben ik al vanaf mei bezig om te vragen waar de beloofde hotelbon blijft. Inmiddels talloze excuses verder, en dat het uitgezocht zou gaan worden en dat het opgestuurd zou worden heb ik deze nog steeds niet. Het zou om een hotelbon gaan voor Van der Valk Hotels. Inmiddels heb ik ook daar contact mee gehad en deze weten niets van deze actie af en ze accepteren ook geen hotelbon. Wie heeft deze ervaring ook met de Telegraaf?
Reactie door tdehond op 31-07-2010 10:47
Misschien is het een idee om Telegraaf voor te stellen de waarde van de hotelbon te verrekenen d.m.v. een korting op het abonnement. Gaat Telegraaf hier niet mee accoord, zeg dan schriftelijk aangetekend op per einddatum proefabonnement. Vraag om schriftelijke bevestiging einde proefabonnement + trek z.n. meteen uw toestemming tot automatische incasso in. Bewaar verzendbewijs + Copie brief. Mijn ervaring met een aanbieding bij een andere krant ( AD) is dat deze zich wel hield aan het sturen van een gratis barbecue+ kabouter Plopmuts bij een proefabonnement van een half jaar.
Reactie door john199 op 31-07-2010 11:38
Hartelijk dank voor de reactie. Het abonnement heb ik in mei al opgezegd. Deze liep door tot 18 juli. Maar ze komen steeds weer met andere smoesjes. Ik heb inmiddels al een aangetekende brief gestuurd om ze in gebreke te stellen, en heb contact gehad met de Consumentenbond om een klacht in te dienen. Het is van mijn mijn kant tevens een waarschuwing naar een ieder om niet op die mooie praatjes van de Telegraaf in te gaan.
Reactie door marcel75 op 31-07-2010 12:32
Tja, wat wil je ook met die krant, haar verleden en huidige eindredactie. Veel geblaat, maar weinig wol. Als je kijkt naar de "inhoud" van die krant, dan kun je er ook niet veel van verwachten. Ook weten zij dondersgoed dat je geen rechtszaak tegen ze zult beginnen en op die manier hebben ze dus weer geld uitgespaard. Die hotelbon zullen ze nooit mee komen. Weer een goede raad dus: neem geen abonnement op de Telegraaf.
Reactie door read op 31-07-2010 14:05
john199 Schrijf hen (de Telegraaf dus) dat je jouw negatieve ervaring zult plaatsen op Radar, de Consumentenbond, Kassa en last but not least op Opgelicht.nl. Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.
Reactie door john199 op 31-07-2010 15:11
Bedankt voor de reactie, ik zal het ze schrijven.
Reactie door john199 op 04-08-2010 20:42
Eindelijk na 6 maanden alsnog de beloofde Hotelbon ontvangen. Het heeft heel wat emails en telefoontjes en zelfs een aangetekende brief gekost, maar vandaag uiteindelijk toch ontvangen. Kan dit hoofdstuk nu afsluiten.
Reactie door read op 04-08-2010 21:48
john199 Proficiat! Zo zie je, dat een bewuste consument uiteindelijk wél iets voor elkaar kan krijgen. Met vriendelijke groet, ReadAC.
Reactie door john199 op 04-08-2010 22:48
Hartelijk dank voor je reactie.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor