Probleem met Telfort Alles in Een
Geplaatst door: rainmachine op: 22-05-2013 11:32
In maart 2013 hebben wij met Telfort contact gehad mbt ons abonnement wat toen een jaar liep en verzocht om ons pakket om te zetten naar een Alles In Een basis pakket voor 38,50 per maand inclusief een 2e ontvanger waar op dit moment een actie van is. Dit is telefonisch bevestigd en zou automatisch worden doorgevoerd. Tot onze verbazing zien wij nu dat op onze facturen posten staan waar wij niet om hebben gevraagd en die ook niet bij dit pakket inbegrepen zijn. Op dit moment betalen wij ruim 55,- euro per maand en het lijkt er dan ook sterk op dat er iets niet goed is gegaan met de omzetting.
Ik betaal voor dingen die niet in het pakket zitten en waar ik ook niet om gevraagd heb.Ik ben nu al de hele ochtend aan het bellen met Telfort en wordt telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Nu in een keer kunnen ze niets meer terug vinden wat er precies besproken is maar ze weten wel dat ik door de aanpassing een nieuwe overeenkomst heb afgesloten en daar dus tot april 2014 aan vast zit. Wat in hun voordeel is weten ze dus wel te traceren, dit is toch wel uitermate dubieus. Ik ben benieuwd of meer mensen hier ervaringen mee hebben gehad.
Reactie door slobberbone op 22-05-2013 19:29
Eerste nota is altijd hoger ivm verzendkosten, ook kan het zijn dat uw wat gratis extra afneemt bellen onbeperkt/ Hbo etc dat wordt inrekening gebracht maar nadien weer verrekend met klant.
Reactie door rainmachine op 22-05-2013 20:51
Dit betreft geen eerste nota en de bel optie wordt helemaal niet gebruikt. Dit is dus niet het probleem.
Reactie door tijger1 op 22-05-2013 21:05
Hebt u geen bevestiging gehad van de wijziging van uw abonnement. En wat voor posten staan er dan op de factuur die niet correct zijn?
Reactie door slobberbone op 22-05-2013 22:07
Quote: rainmachine schreef op woensdag 22 mei 2013, 20:51: Dit betreft geen eerste nota en de bel optie wordt helemaal niet gebruikt. Dit is dus niet het probleem.einde Quote
Alles in een maar gebruikt bellen niet ? Zonde
Kijk op mijn Telfort wat probleem is en leg het voor op Telfortforum vast opgelost binnen paar weken.
Reactie door eva_t op 04-10-2013 14:37
Ik zit met een zelfde soort probleem. Zie discussie: http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/helfort-telfort/?vHash=c749c73j&cHash=02b1956dcd510bb657af2ba48ec4051b
Quote: Alles in een maar gebruikt bellen niet ? Zonde
Kijk op mijn Telfort wat probleem is en leg het voor op Telfortforum vast opgelost binnen paar weken.einde Quote
Slobberbone; waar is dat telfortforum? Het bedrijf blijkt nogal een populair discussiepuntje. ;) Ik wil mijn probleem daar ook graag aankaarten.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!