Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Pro-Assist maakt er een potje van

Geplaatst door: winegum01 op: 28-12-2011 19:17
Zoals al vele malen op dit forum beschreven heb ik ook ENORME problemen met de firma PRO-ASSIST. Ik heb binnen mijn bedrijf voor I-phone gekozen omdat we alles op Apple draaien en vanwege de multifunctionaliteit. Het is voor ons van groot belang dat deze toestellen blijven werken vandaar dat we ze verzekerd hebben. Ik heb in september mijn I-phone 4 laten vallen waardoor het glas gesneuveld was. Ik heb Pro-Assist gebeld en zij zijn het toestel op komen halen. Tot mijn verbazing kreeg ik als vervangend toestel een Samsung Galaxy mini, niet echt zg. "gelijkwaardig" terwijl dat toch echt in de voorwaarde van Pro-Assist staat! Na een week of 3 werd hij "gerepareerd" weer afgeleverd. Ik was daar blij verrast om want ze hadden toch aangegeven 4 tot 6 weken. De voorkant was idd keurig gerepareerd en alles functioneerde prima. Ik heb dus getekend voor ontvangst in goede staat, toen de chauffeur weg was de folie van de voor én achterkant getrokken, waarop de achterkant direct dwars over scheurde. Eerst dacht ik dat ik de folie er te hard afgetrokken had maar na beter te hebben gekeken bleek de achterkant niet goed te zijn gemonteerd en zag ik op de plaats van de scheur een zilver dingetje (ik denk een schroefje of zo) omhoog steken waardoor er een spleet ontstond ter hoogte van de scheur. het scherm is er kennelijk onder spanning ingezet en bij het verwijderen van de folie gebroken. Dan maar weer Pro-Assist gebeld en de situatie uitgelegd. Het toestel werd wederom opgehaald en weer kreeg ik een niet gelijkwaardig toestel (Nokia E71). Sterker nog, ik kon niet eens synchroniseren of mijn contacten overzetten. Verder kreeg ik doodleuk te horen dat de reparatie zeker 4 tot 6 weken zou gaan duren!!! Ik heb aangegeven dat niet te accepteren omdat het tenslotte niet mijn fout was, en nog het voorbeeld aangehaald, dat als je je auto ophaalt bij de garage en het voorwiel blijkt los te zitten je toch ook niet weer een week gaat wachten? Maar er was geen enkele mogelijkheid. Ik heb daarop gevraagd me door te verbinden met een leidinggevende maar dat mocht niet volgens het "protocol" na veel plussen en minnen toch iemand anders aan de telefoon gekregen en die kon me niets beloven maar ze zou er een spoedopdracht van maken. Ze vertelde me dat ze geen contact hadden met het "repair center" want dat doet een andere afdeling!!! Ja, ja....... dus ze geven iemand opdracht tot reparatie, maar hebben daar verder geen contact over en houden ook geen toezicht of alles wel goed verloopt!!! Na 4 weken ben ik begonnen met bellen waar mijn toestel was en wat de status daarvan dan was en is steeds hetzelfde antwoord: "Ik zie op mijn scherm dat hij in behandeling is" Toen ik dat de 4e keer weer te horen kreeg heb ik aangegeven dat niet te accepteren en meer informatie wilde, dat kon natuurlijk niet. Dan maar T-mobile gebeld, daar heb ik tenslotte mijn contract. Die verbonden me doodleuk weer met Pro-Assist. Weer opgehangen en opnieuw gebeld. Toen ik contact had direct gemeld dat ik NIET doorverbonden wilde worden met Pro-Assist maar dat zij iets moesten gaan doen. Intussen was het vervangend toestel ook stuk gegaan (software-matig vastgelopen) dus weer een andere gekregen, weer geprobeerd een I-phone te krijgen, maar nee hoor, die hebben wij niet als leentoestel!! Enfin, uiteindelijk heeft iemand van Pro-Assist me gebeld om het "te regelen" want ze had een terugbel opdracht gekregen, helaas had de dame in kwestie (wederom) niet de moeite genomen eerst het dossier er bij te pakken dus wederom het hele verhaal verteld. Na mijn relaas gaf ze (net als alle andere collega's voor haar) wel toe dat het niet zo netjes gegaan is allemaal en dat ze het op zou gaan lossen, maar dan moest ze eerst even het dossier er bij pakken en me dan de volgende dag terug bellen, weer een dag verder............. Idd belde ze me met de mededeling dat ze niet wist hoe het met mijn eigen I-phone was maar dat er (weer) de volgende dag een chauffeur met een I-phone 3 mijn kant op zou komen en die dan omruilen zodat ik iig een I-phone had. Verder stelde ze voor om de komende 3 maanden geen premie te heffen, een net voorstel natuurlijk maar....... WAAR IS MIJN EIGEN I-PHONE 4?!!! Ze zou me ook op de hoogte houden van de ontwikkelingen mbt mijn telefoon, dat is nu (28-12-2011) 2 weken geleden en tot op heden, niets gehoord, niets gezien (behalve I-phone 3) dus wederom geen informatie!! IK BEN HET ZAT!!! Het kan niet zo zijn dat een dergelijk bedrijf maar kan doen wat ze willen, zich verschuilen achter procedures en protocollen die ze zelf bedacht hebben zonder dat daar ook maar iemand zich verder druk om maakt of verantwoordelijkheid neemt! Wat te doen?
Reactie door valerius-2 op 28-12-2011 20:39
dubbel post!
Reactie door winegum01 op 28-12-2011 21:18
Quote: valerius-2 schreef op woensdag 28 dec 2011, 20:39: dubbel post!einde Quote u heeft gelijk, excuses hiervoor. Kan ik er 1 van verwijderen? en zo ja hoe? groet, Marcel
Reactie door freya op 28-12-2011 21:46
reacties: *[u: hier[/u: * Enne.... verwijderen gaat niet lukken.... (nog steeds) géén 'edit'-knop..... Freya

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!