Sfeerfoto van Kassa
Kassa
Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA met Vraag & Beantwoord, dossiers en het laatste nieuws. Bekijk actuele onderwerpen en uitzending gemist online!
Kassa

prijswijziging+wijiging in voorwaarden UPC = kostenloos opzeggen!

Geplaatst door: entertain op: 23-11-2009 15:58
vandaag in de mailbox, een prijsverhoging en wijzigende voorwaarden voor de producten van UPC per 1 januari. Dit betekent kostenloos opzeggen. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Reactie door valerius op 23-11-2009 17:10
Wat is voordeel je moet toch eerst een andere provider zien te krijgen. Bij Ziggo hetzelfde waarom veranderen als je geen problemen hebt. Voor 1,50 euro uit te sparen ik weet wel wat ik heb maar wat ik krijg moet ik dan maar weer afwachten. Met groet Valerius
Reactie door spooky01 op 24-11-2009 16:28
Ik ga per maand 0.60 euro meer betalen en heb tot nu toe geen problemen met upc, wat is dan slim?
Reactie door deenv op 21-12-2009 16:17
Betaalde ik voor Q4 nog € 20,97 euro voor Abonnement UPC Digital TV pack plus Abonnement UPC Digital TV extra channel pack; nu is dat voor 2010 ineens € 29,99 euro. Vanwaar dit enorme verschil? In het bericht van UPC werd alleen maar melding gemaakt van de verhoging met 1 euro van het digital basispakket.
Reactie door deenv op 21-12-2009 17:39
Wat een antwoorden... Veel wijzer word je niet van dit gechatter UPC houdt je uren aan de lijn en dan zeggen ze dat de tarieven zijn verhoogd. Het schijnt dat niemand is opgevallen dat een verhoging van twintig naar dertig euro 50% meer is. Als je geen helder antwoord hebt, reageer dan niet!
Reactie door read op 21-12-2009 17:28
Dag deenv, Je vraagt: Vanwaar dit enorme verschil? Je kunt natuurlijk altijd met upc kontakt opnemen en daar die vraag stellen. Dan krijg je een antwoord uit de eerste hand. Adres UPC/CHELLO UPC Nederland Afd Complaint management Postbus 5201 2900 EC Capelle aan de IJssel Naam: UPC Nederland Vestigingsadres: Kabelweg 51 Vestigingsplaats: 1014BA Amsterdam Internetadres: http://www.upc.nl KvK-inschrijfnummer: 33303479 0000 Soort inschrijving: Hoofdvestiging UPC Klantenservice Administratief: 0900-1580 UPC Klantenservice Storingen: 0900-1580 Als het over rekeningen gaat: UPC Nederland Afdeling Billing& Collection Antwoordnummer 306 8200 VB Lelystad (0900-1580) of Upc Nederland Postbus 320 8200 AH Lelystad ---------------------------------------------------------------------------------------------- webcare@upc.nl [edit redactie - gegevens verwijderd: Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.
Reactie door don2010 op 23-01-2010 00:12
yep voor de meeste mensen was het maar een verhoging van 60 eurocent, ik had nog een oud contract (dus ik was al lang klantvan die box) en kreeg een verhoging van 3 euro aan mijn broek, dat is nu de beloning van UPC als je lang klant bent van die digibox. ik heb alles gewoon opgezegt en een schotel gehangen, UPC, dat is toch ook het bedrijf dat je internetsnelheid verlaagt todat je klaagt of 25mb besteld?
Reactie door g.gerbracht op 26-01-2010 17:07
In een mooie folder heeft UPC eind 2009 laten weten dat het Digitale TV abonnement een nieuwe naanm krijgt n.l. TV Royaal. Dit heeft dan inderdaad de onacceptabele konsekwentie dat de prijs per kwartaal met 45% is verhoogd van €20,97 naar € 30,00 per kwartaal. De geleverde mogelijkheden van de abonnementen zijn echter ongewijzigd gebleven. Dit lijkt mij onacceptabel en voor een discussie met UPC verantwoord.
Reactie door tdehond op 26-01-2010 17:37
Wie opzegt, doet er goed aan om dit schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging te doen. Meteen per direct toestemming tot automatische incasso intrekken. Kopie van brief + verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren tot schriftelijke bevestiging einde overeenkomst binnen is.
Reactie door deenv op 26-01-2010 19:25
Hier het vervolg. Eerst ontkenden ze bij UPC dat er een prijsverhoging was en daarna volgde het excuus en de uitleg. 'U bent overgezet naar DTV Royaal € 10. Bij dit abonnement horen heel veel extra diensten zoals Extra Channel Pack (ECP), Programma Gemist, UPC On Demand met maar liefst 500 uur aan tv-series, documentaires, kinderprogramma’s en series en nieuwe topzenders als Disney Channel, FOXlife, RTL Lounge, SCI FI en themakanalen van de Publieke Omroep zoals Geschiedenis 24. U heeft de afgelopen twee jaar als UPC-abonnee zonder extra kosten van geprofiteerd. Het is alsof je koffie besteld en er een gratis koekje bij krijgt voor een euro en de volgende keer het koekje er opnieuw ongevraagd bijkrijgt en anderhalve euro moet betalen, omdat er een koekje bijzit dat je de vorige keer gratis kreeg. Wat een logica. Daarbij geldt dat dat extra aanbod waarover ze het hebben knap waardeloos is. Als programma gemist het al doet, is het voornamelijk Journaal of Nederland zingt of andere suffe programma's die je kunt terugzien. Hetzelfde geldt voor al die extra kanalen met waardeloze items. Ik snap niet dat er zo weinig ophef over is. Je betaalt toch ongemerkt de helft meer voor ellende.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!