Prijsvrij
Geplaatst door: jhjk op: 04-03-2014 21:54
Reis geboekt 469 euro, was beschikbaar,aanbetaling gedaan, binnen 24 uur email,niet meer beschikbaar op die datum voor die prijs, de reis 120 euro duurder,
Na telefonisch contact kon men geen datum vinden waarop die prijs wel van toepassing is.
Valse voorlichting??
Lokkertjes??
Zie je geld maar terug te krijgen
Reactie door zoekster op 05-03-2014 00:01
U heeft sowieso recht op geld terug als u de reis niet door wilt laten gaan. Willen ze dat dan niet teruggeven?
Reactie door jhjk op 05-03-2014 09:12
Inderdaad zij hebben aangegeven het geld terug te storten.
Maar de trigger is, de prijs voor de reis, die uiteindelijk 110 euro duurder wordt
Reactie door prijsvrij.nl op 05-03-2014 12:45
Geachte jhjk,
Allereerst erg vervelend te horen dat de door u gekozen reis niet meer voor dat bedrag beschikbaar was. Zou u contact op willen nemen met de reserveringsafdeling van Prijsvrij.nl via het e-mailadres contact@prijsvrij.nl of per telefoon via 0900-7745787?
Zij zullen voor u uitzoeken wat de status is van uw dossier en de terugbetaling van de aanbetaling.
Met vriendelijke groet,
Prijsvrij.nl
Afdeling Webcare
Reactie door jhjk op 14-03-2014 09:39
Eerlijk is eerlijk, binnen 48 uur geld terug gestort op de rekening!
Verbazend echter dat de reis noch steeds voor een prijs wordt aangeboden die men niet waar maakt!
Reactie door tijger1 op 14-03-2014 10:10
Is gewoon lokken, de meeste mensen kiezen dan die duurdere. Kassa.
Reactie door zoekster op 14-03-2014 11:19
Als u zeker weet dat dit de gangbare praktijk is van deze site, kunt u een klacht indienen bij de ACM omdat dit onder de wet Oneerlijke handelspraktijken (OHP) valt. Dat kan via consuwijzer.
klik HIER
De ACM is flink op dreef en deelt tegenwoordig fikse boetes uit aan bedrijven die zich niet aan de wet houden.HIER
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!