Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Playstation 3 kapot

Geplaatst door: nilisch op: 14-02-2010 22:34
Ik heb nu ongeveer 2 jaar een playstation 3. We gebruiken hem regelmatig en hebben er nooit echt problemen mee gehad. Nu heb ik echter een groot probleem. Bij het opstarten krijg ik een rood lampje, en na wat zoekwerk op internet blijkt dat mijn moederbord kapot is. Ik vermoed dat ik nu zelf een nieuwe moet kopen of in ieder geval zelf een bijdrage moet leveren aan een reparatie. Dit lijkt me echter zeer onredelijk, omdat ik niet zit te wachten op een gereviseerde of andere versie van mijn playstation. Ik heb namelijk een versie die niet meer op de markt is. Ik hoop dat u mij kunt helpen, misschien heb ik nog bepaalde rechten als consument waar ik een beroep op kan doen, want ik heb tenslotte het probleem niet veroorzaakt.
Reactie door read op 15-02-2010 13:08
nilisch Ook na afloop van de fabrieksgarantietermijn heb je als consument nog wettelijke bescherming. Daarvoor moet je bij de verkoper zijn Op basis van het levensduurprincipe dient de koper en de verkoper de reparatiekosten te delen als je stelt dat dit produkt bij normaal gebruik toch tenminste 4 jaar probleemloos zou moeten werken. Is reparatie niet meer mogelijk, dan dient er tegen een redelijke bijdrage een vervanging plaats te vinden. Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.
Reactie door daanrolff op 07-11-2012 09:42
Breng je playstation 3 aub niet weg als die kapot is. Je bent 'm lang kwijt, gegevens erop ben je kwijt en kost je een hoop geld. Mijn playstation 3 heb ik met de [url=www.playstation3reparatie.com: Playstation 3 Reparatie kit [/url: kunnen maken, kan niet anders zeggen dan, had ik het maar eerder geweten! groeten Daan

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor