Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Philips tandenborstel 3 x kapot

Geplaatst door: ajzondag op: 10-11-2009 18:37
Oproep: Onze Philips Sonicare HX6932 tandenborstels, alle 3 met normaal gebruik door 1 persoon per set binnen 1 tot 1.5 jaar kapot. Door Philips vervangen door nieuwe complete sets, dus goede service. Deze oproep om te zien of er veel klachten zijn en deze aan Philips voor te leggen. Update: Philips heeft vandaag telefonisch laten weten dat er een onderzoek gestart is naar aanleiding van de vele klachten die al gemeld zijn. Zij weten nu dat dit item bij KASSA is aangemeld. Dank voor medewerking, A.J. Zondag
Reactie door parkeren op 13-11-2009 20:34
Wel gedoe met Braun electrische tanderborstel. Die begint zo nu en dan midden in de nacht opeens te poetsen. Vreemd maar waar. Worden we wakker van.
Reactie door sjansen op 15-01-2010 18:13
Onze onlangs gekochte sonicare HX6932 is stuk. Vraag: heeft u gereclameerd bij Philips zelf of via de winkelier?
Reactie door raadgever op 15-01-2010 19:17
Het is me wel vaker opgevallen dat bedrijven meekijken bij consumentensites zoals deze. Dat geeft dan gelijk de macht van de consumenten, die niet alles meer pikken, aan.
Reactie door ikbenik op 15-01-2010 22:12
Quote: raadgever schreef op vrijdag 15 jan 2010, 19:17: Het is me wel vaker opgevallen dat bedrijven meekijken bij consumentensites zoals deze. einde Quote Dat moet je anders zien: Een product kan altijd kapot gaan, dus als er een paar defecte producten terugkomen bij de fabrikant, gaan ze echt geen groot onderzoek in stellen. Echter als op de diverse consumentensites veel klachten over een product komen, is dat voor de fabrikanten zeer goede feedback, en kan bij veel klachten een onderzoek naar de oorzaak ervan ingesteld worden. Quote: raadgever schreef op vrijdag 15 jan 2010, 19:17: Dat geeft dan gelijk de macht van de consumenten, die niet alles meer pikken, aan. einde Quote Vind ik eigenlijk onzin en ik ben het ook er niet mee eens. Tuurlijk heb je onder de fabrikanten ook rotte appels zitten, maar als er geen feedback terug is naar de fabrikanten en veel klachten komen niet bij de fabrikanten aan, dan weet de fabrikant niet wat er speelt en dat er iets niet in orde is. Vandaar dat de fabrikanten ook op de consumentensites en forums informatie verzamelen. Want waar kun je dan het beste zijn dan bij de bron van de klachten: de consument, dus de gebruiker van het product? En je spreekt over de macht van de consument? Vergeet dan even niet dat de consument zelf bepaald door hun koopgedrag wat de fabrikanten op de markt brengen en ook met welke kwaliteit. Dus nu brengen de fabrikanten gewoon datgene op de markt wat de consument het meeste kopen. En dat de consument niet alles meer pikt? Met alle respect, maar laat de consument eerst naar zichzelf gaan kijken voordat die iemand anders beschuldigd. Want laten we wel wezen (en dat mag niet gezegd worden): De consument schreeuwt wel dat de kwaliteit en de levensduur van de producten niet naar de zin van de consument is, maar wel altijd vooraan staan om maar het goedkoopste van het goedkoopste gaan kopen. Het mag niks kosten. Aan kwaliteit en levensduur zit nu eenmaal een prijskaartje aan. Een prijskaartje die de consument zelf niet wilt betalen. Maar nogmaals: Dat mag niet gezegd worden, en deze reactie zal ook wel weer veel rode duimen opleveren.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor