Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

PHILIPS kent eigen acties niet!

Geplaatst door: boneka op: 18-09-2013 16:09
Onlangs bij de Blokker (31-08-2013) een scheerapparaat gekocht bij Blokker van het merk Philips. In de doos zat een leuke actie voor een jaar extra garantie als je het product registreerde. Echter niets te vinden dus contact gezocht met de klantenservice van Philips. Echter ze kennen de actie niet. :twisted: Doodleuk zeiden ze (chatte ene Joe) dat ik de verkeerde informatie heb gekregen van de winkel. Ik zeg die informatie zat in de DOOS! Nee sorry meneer ik kan niks voor u doen. En daarmee moest ik het doen. Niks geen andere compensatie. Dat was de service??? van PHILIPS!! :twisted: :twisted: :twisted:
Reactie door valerius-2 op 18-09-2013 16:35
Die actie zal wel verlopen zijn, wat bij blokker verkocht wordt kunnen best rest partijen zijn.
Reactie door zoekster op 18-09-2013 17:03
Ga er even mee naar Blokker en vraag hoe dit zit. Misschien als zij contact maken met Philips dat het dan wel kan. Weet Joe veel... Ook kun je je klacht op kieskeurig.nl zetten. Daar is een webcare van Philips actief en alles wat anders een onmogelijkheid lijkt wordt ineens mogelijk. (niet altijd, maar wel vaak)
Reactie door olijfje3 op 18-09-2013 22:08
Blijf vriendelijk en rustig, dan krijgt u waarschijnlijk meer voor elkaar. Grote kans dat blokker dan wel in uw terechte verhaal mee gaat.u kon niet weten dat de actie verouderd was, dat snapt een medewerker ook. of vragen of blokker u tegemoet wil komen met een tegoedbon of zoiets. Als u het iets te hard speelt kunnen altijd zeggen dat het uw probleem is. De laatste pak weg 15 jaar is men zo gewend dat klanten heel erg boos worden, je weet nooit hoe een koe een haas vangt. beetje humor werk ook weg natuur. Blokker is ook blij dat u niet online gekocht heeft, elke klant is er een. olijfje3
Reactie door boneka op 18-09-2013 22:52
Quote: zoekster schreef op woensdag 18 sep 2013, 17:03: Ga er even mee naar Blokker en vraag hoe dit zit. Misschien als zij contact maken met Philips dat het dan wel kan. Weet Joe veel... Ook kun je je klacht op kieskeurig.nl zetten. Daar is een webcare van Philips actief en alles wat anders een onmogelijkheid lijkt wordt ineens mogelijk. (niet altijd, maar wel vaak)einde Quote Goeie tip dank je wel.
Reactie door boneka op 23-09-2013 10:29
Die webcare van Phlips staat helemaal niet op Kieskeurig. Onzin verhaal
Reactie door zoekster op 23-09-2013 12:12
Niet meteen roepen dat iets een onzin verhaal is. Er wordt wel gereageerd vanuit Philips op kieskeurig. klik HIER om het te zien. Ik weet natuurlijk niet of ze het altijd doen. Waar Philips ook wel reageert is op het forum van Radar, maar weer ik weet natuurlijk niet of ze het ook in jouw geval doen.HIER
Reactie door boneka op 23-09-2013 12:36
Kieskeurig zegt dat dit alleen maar kan via een klacht over het apparaat. Dan kan het dat Philips reageert, maar niet zoals jij hier zegt. Bij Radar krijg ik tot dusverre wel mail van Philips. Ben benieuwd.
Reactie door valerius-2 op 23-09-2013 13:02
Quote: boneka schreef op maandag 23 sep 2013, 12:36: Kieskeurig zegt dat dit alleen maar kan via een klacht over het apparaat. Dan kan het dat Philips reageert, maar niet zoals jij hier zegt. Bij Radar krijg ik tot dusverre wel mail van Philips. Ben benieuwd.einde Quote Wij ook, willen ook graag de reactie waarom lezen als u hem heeft.
Reactie door olijfje3 op 23-09-2013 13:39
boneka, kunt u de reactie, die u heeft gehad, hier plaatsen? olijfje3
Reactie door boneka op 23-09-2013 15:46
De reactie van Kieskeurig heb niet meer, want dat was ook een chatsessie. Inmiddels heb ik van Philips telefoon gekregen. Ze gaan het nu op een andere manier uitvoeren. Het loopt dus nog, ben benieuwd.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor