Pathe ticket afzeggen alleen bij kassa mogelijk.
Geplaatst door: noodlesnack op: 27-03-2011 11:37
Onlangs ben ik er achter gekomen dat Pathe niet echt klantvriendelijk is.
Ik had online kaarten gereserveerd, dit is erg handig want je kunt je plaatsen zelf uitzoeken. Helaas had ik niet goed opgelet en een dag te vroeg gereserveerd. Het geld was al overgemaakt en ik had de bevestigingsmail al ontvangen.
Ik was er van overtuigd dat ik deze reservering makkelijk af kon zeggen of eventueel verplaatsen net zoals ik het allemaal zo makkelijk gereserveerd had. Helaas las ik op de website dat je alleen vrijkaarten kunt halen aan de kassa van het betreffende filiaal of een andere film kon kiezen voor die avond.
Enigszins geïrriteerd heb ik de klantenservice opgebeld en gevraagd of ze de reservering niet gewoon konden verplaatsen of afzeggen en het geld binnen 5 werkdagen terug konden storten, net zoals ze al eens eerder hadden gedaan toen ik geen bevestigingsmail ontving. Maar dit kon niet werd mij verteld.
Met het geluk hebben van een lieve broer ben ik naar de bioscoop gereden zo'n 15km verderop en in de rij gaan staan om mijn kaarten om te ruilen voor vrijkaarten. Vervolgens vroeg de vrouw mij nog om een euro, omdat je online korting krijgt.
Toen werd het me allemaal een beetje te gek! Ik had al helemaal naar de bioscoop moeten rijden, moeten wachten en vervolgens nog een euro bijleggen! Overigens is de 55 cent van de (online) transactiekosten daar niet in mee gerekend en heb ik dus sowieso teveel betaald.
Het zijn maar kleine bedragen en daar gaat het mij allemaal niet zo om, maar de manier waarop je behandeld word vind ik echt niet kunnen.
Kort om: wat mij betreft is Pathe behoorlijk klantonvriendelijk.
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!