ovchipcard
Geplaatst door: tonyvanwaas op: 15-02-2013 20:07
Ik schreef mijn hartekreet bij vragen maar daar kom ik toch niet verder mee, alleen 2 antwoorden van mensen die niet helemaal weten wat ik bedoel of die veel geld (over)hebben voor het OV. Mijn tramkosten huis/werk zijn nu tussen 50 en 60% duurder dan met strippenkaart, een ritje van vroeger 1 zone vanaf (bijna) CS naar OLVG. Ik wil weten of 50/60% 'normaal' is. En waarom zo'n hoog percentage. Wellicht weten mensen met ervaring hierop een antwoord?
Alvast bedankt, het scheelt toch zo'n 300 Euro per jaar wat voor mij persoonlijk veel is.
Reactie door valerius-2 op 15-02-2013 20:15
Wat ik er over heb gelezenis, dat het nu berekent wordt via km rage inplaats van zone''s
Kassa nieuwsbrief
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!