Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Opus.nl

Geplaatst door: dennis777777 op: 21-10-2009 13:11
Ik brand al jaren dvds die ik bij onder andere opus.nl kocht en koopt.
Echter heb ik nu al een paar keer slechte kwaliteit dvds gehad(productie fout)
Soms zaten op nieuwe dvds krassen terwijl ze nieuw zijn in een onbeschadigde verpakking, echter heb ik nu met branden dat de print folie niet altijd goed brand en dus lege vlekken of kringen vertoont met branden, deze lege stukken speelt hij niet of en kan ik deze weg gooien!
Dit kan 1 keer voor komen echter van de 600 dvds die ik had waren er 100 niet goed!
Deze percentage is erg hoog en niet normaal en ben erg boos hier over.
Opus vraagt er 2 te scannen en dat deed ik echter moest ik ze verkleinen van 5,25 Mb naar maximaal 502KB wat zeg maar 10x kleiner is?
Nadat ik dat had gedaan reageren ze alsof de dvds niet waren beschadigd en die verkleurde kringen geen kwaad kan?
Ze spelen hierdoor niet goed af en stopt de dvd op dat punt, dus hoezo kan het geen kwaad?
Onbeschoft mij te behandelen als een of andere dombo, terwijl ik veel geld aan extra dvds en stroom om het te branden kwijt ben!
Ik stelde ze voor alle 100 dvds terug te sturen en dat ze dat allemaal vergoeden en de verzendskosten ook want dat moet van de wet verkoop op afstand!
Volgens hun algemenevoorwaarden moet de klant zelf dit betalen wat echt belachelijk is!
De wet staat boven de algemene voorwaarden dus ze moeten het vergoeden maar willen dat eigenlijk niet terwijl ik jaarlijk voor duizenden euros aan handel bij hun koop!
Ik heb trouwens met andere merken dvds geen kringen erin dus ligt niet aan de dvd brander.
Mijn vraag is nu wie heeft er nog meer klachten hierover en kunnen jullie hun aanpakken want dit speelt al langer?

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

Al 100 jaar voor