Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Oplichting en vervalsing door Alternate (Alter ego of gewoon alter dom)

Geplaatst door: jeroenvl1980 op: 25-01-2012 12:34
Op 30 december 2010 had ik bij alternate een asus m4a89td pro/usb 3 besteld.Helaas bleek dit bord na in bouwen kapot te zijn waarop ik contact op genomen heb met alternate.Nadat ik het bord op hun verzoek had terug gezonden werd er enkele dagen mij een email gestuurd vanuit alternate dat het bord idd kapot bleek te zijn.Een vervanging volgde dus na aankomst van het 2e bord had ik alles weer ingebouwd.Nu denken jullie het is opgelost maar helaas was dat niet zo in het geheugen gedeelte van het bord bleek als nog een fout in te zitten waarop ik weer op nieuw contact heb op genomen met alternate. Na de eerste keer bleek dat hij niet kapot was maar toen vroeg ik aan die technische medewerker of het met mijn geheugen getest kon worden nadat ik mijn geheugen modules daar had heen gezonden bleek na testen dat het bord idd als nog niet goed werkte.Ik stelde voor om dit bord om te ruilen ook wel een swap genoemd maar daar ging men bij alternate niet op in,hij en zijn collega hadden besloten het bord op te sturen na asus zelf ter reparatie.Dat ging volgens hun 4 tot 8 weken duren.Na ongeveer 6 weken kreeg ik opeens een email van post nl dat ze mij een pakketje hadden toegezonden waar ik niet van op de hoogte was dat er inmiddels als nog achter mij rug om een omruiling was gedaan( iets wat ik zelf eerder al had aan gegeven hoezo slecht van begrip). Had namelijk nooit een bericht gehad van hun een telefoontje of email.Dus dat pakketje kwam aan op zaterdag dus ik maak die doos open zat er een nieuw moederbord in die ik eigenlijk helemaal niet wilde hebben dat hadden die mensen van alternate maar even voor mij besloten achter mij rug om.Dus ik bekijk die factuur die er bij zit blijkt dat ze het bedrag van mij vorige moederbord hadden veranderd ook wel vervalst ze hadden de prijs van mij vorige moederbord verrekend met het moederbord die ze mij hadden toegezonden.Mijn vorige moederbord koste 157,90 (hadden ze dus vervalst naar 132,90)daar hadden ze dus de prijs 132,90 van afgehaald van het opgestuurde bord .Als je deze 2 bedragen van elkaar af haal hou je 25 euro over die ze mij dus genept hebben voor jullie misschien niet veel geld maar voor mij dus wel ik moet er hard voor werken en ik sta in mij recht dus wil ik dat recht ook hebben ook al is het maar 25 euro. Dus ga binnenkort aangifte doen van vervalsing,verduistering en oplichting misschien dat iemand nog een andere ideeen heb wat ik hier mee aan moet heb namelijk ook al hulp gezocht bij het jurdisch loket.
Reactie door jpm op 25-01-2012 12:54
Als vervalsing en daarmee verduistering kan worden bewezen aan de hand van de documenten zou ik dat zeker doen. Natuurlijk kunt u deze actie eerst aankondigen zodat u deze mensen de kans geeft om die 25 euro alsnog terug te betalen. Er bestaat een gerede kans dat men eieren voor zijn geld kiest en de 25 euro naar u overmaakt.
Reactie door rjw op 25-01-2012 12:59
"Dus ga binnenkort aangifte doen van vervalsing,verduistering en oplichting misschien dat iemand nog een andere ideeen heb wat ik hier mee aan moet heb namelijk ook al hulp gezocht bij het jurdisch loket." Wat zei het juridisch loket. PS: ik zou iemand anders de aangifte laten schrijven....
Reactie door freya op 25-01-2012 13:17
Hallo jeroenvl1980, Ik neem aan dat het om hetzelfde type moederbord gaat? Je hebt dus niet een 'minder' moederbord gekregen? Als je hebt gekregen wat je ook hebt gekocht, dan zie ik niet echt wat nu het probleem is. Je hebt indertijd een moederbord gekocht voor €157,90 en dan heb je ook recht op dát moederbord. Als na enkele weken/maanden de prijs van dat moederbord is gedaald naar €132.90, dan is dat gewoon jammer, maar meer ook niet. Had je soms €25 terug willen hebben? Wat had je gedaan als de prijs €182,90 was geworden? m.vr.gr. Freya
Reactie door jeroenvl1980 op 25-01-2012 13:20
Quote: jpm schreef op woensdag 25 jan 2012, 12:54: Als vervalsing en daarmee verduistering kan worden bewezen aan de hand van de documenten zou ik dat zeker doen. Natuurlijk kunt u deze actie eerst aankondigen zodat u deze mensen de kans geeft om die 25 euro alsnog terug te betalen. Er bestaat een gerede kans dat men eieren voor zijn geld kiest en de 25 euro naar u overmaakt. Ik kan dat bewijzen door de facturen die ik mij bezit heb en heb al diverse malen contact gehad met alternate maar ze weigeren het bedrag over te maken einde Quote
Reactie door jeroenvl1980 op 25-01-2012 13:28
Quote: freya schreef op woensdag 25 jan 2012, 13:17: Hallo jeroenvl1980, Ik neem aan dat het om hetzelfde type moederbord gaat? Je hebt dus niet een 'minder' moederbord gekregen? Als je hebt gekregen wat je ook hebt gekocht, dan zie ik niet echt wat nu het probleem is. Je hebt indertijd een moederbord gekocht voor €157,90 en dan heb je ook recht op dát moederbord. Als na enkele weken/maanden de prijs van dat moederbord is gedaald naar €132.90, dan is dat gewoon jammer, maar meer ook niet. Had je soms €25 terug willen hebben? Wat had je gedaan als de prijs €182,90 was geworden? m.vr.gr. Freya einde Quote Wat je zeg daar klopt ook niks van want de hele serie van dat bord bleek fouten in te zitten die hebben ze dus uit de winkel gehaald en ja die 25 euro had ik idd terug willen hebben als jij een iets koopt en ze vervalsen het bedrag zodat het in jou na deel komt had je het ook terug willen hebben eerlijk = eerlijk.Dalingen doen ze alleen bij de oud ijzer boer niet bij een computer winkel dat weet ik uit eigen ervaring dat is slap gelul om eigen hachje te redden om zo die 25 euro achter over te drukken en dan vervolgens nog de prijs gaan vervalsen vind ik laag bij de grond
Reactie door jeroenvl1980 op 25-01-2012 13:31
Quote: freya schreef op woensdag 25 jan 2012, 13:17: Hallo jeroenvl1980, Ik neem aan dat het om hetzelfde type moederbord gaat? Je hebt dus niet een 'minder' moederbord gekregen? Als je hebt gekregen wat je ook hebt gekocht, dan zie ik niet echt wat nu het probleem is. Je hebt indertijd een moederbord gekocht voor €157,90 en dan heb je ook recht op dát moederbord. Als na enkele weken/maanden de prijs van dat moederbord is gedaald naar €132.90, dan is dat gewoon jammer, maar meer ook niet. Had je soms €25 terug willen hebben? Wat had je gedaan als de prijs €182,90 was geworden? m.vr.gr. Freya einde Quote hoe moet jij weten of ik een niet minder moederbord heb gehad ben je er bij geweest ofzo want je komt over als een wijsneus.Ook al zou ik een iets beter moederbord gehad hebben is het nog geen reden om 25 euro achter over te drukken dat moet je los van elkaar zien
Reactie door freya op 25-01-2012 13:42
@jeroenvl1980: Je kan wel zo hoog van de toren blazen, maar dat geeft je nog geen gelijk..... Jij hebt op 30 december 2010 een moederbord gekocht voor €157,90 (nota bene een prijs van méér dan een jaar geleden). Jij hebt dus recht op dát moederbord voor die prijs. Wat de prijzen daarna doen (omhoog of omlaag) is niet relevant. Dat het moederbord defect is/was doet verder niet ter zaken. Het geeft je alleen recht op een nieuw vervangend exemplaar dat wel goed werkt. Als jij dus nu een goed werkend exemplaar hebt, dan is daarmee de kous af. Al kost dit type/model moederbord op dit moment €57,90, je hebt geen enkel recht op restitutie van welk bedrag dan ook.... Freya
Reactie door jeroenvl1980 op 25-01-2012 13:49
Quote: freya schreef op woensdag 25 jan 2012, 13:42: @jeroenvl1980: Je kan wel zo hoog van de toren blazen, maar dat geeft je nog geen gelijk..... Jij hebt op 30 december 2010 een moederbord gekocht voor €157,90 (nota bene een prijs van méér dan een jaar geleden). Jij hebt dus recht op dát moederbord voor die prijs. Wat de prijzen daarna doen (omhoog of omlaag) is niet relevant. Dat het moederbord defect is/was doet verder niet ter zaken. Het geeft je alleen recht op een nieuw vervangend exemplaar dat wel goed werkt. Als jij dus nu een goed werkend exemplaar hebt, dan is daarmee de kous af. Al kost dit type/model moederbord op dit moment €57,90, je hebt geen enkel recht op restitutie van welk bedrag dan ook.... Freya einde Quote Dit is trouwens niet het hele verhaal dit is maar een samen vatting omdat ik maar 3500 tekens kan gebruiken en meer niet dus je oordeel over iets waar je geen verstand van heb want het hele verhaal ken je niet eens.Dus als ze jou geld aftroggelen door valsing van een factuur laat jij dat gewoon gebeuren.Heb het op gezocht in wetboek van straf recht dat vervalsing van oa handels papier dat is een factuur volgens de wet strafbaar feit is dat staat zwart op wit dus wie ben jij dan om te zeggen dat het niet zo is. Ben je god ofzo ?
Reactie door freya op 25-01-2012 13:49
En voor de duidelijkheid, als het betreffende type moederbord niet meer te leveren is (om welke reden dan ook), dan heb je recht op een vervangend model/type van gelijkwaardige (of betere) kwaliteit/specificaties. Met minder hoef je géén genoegen te nemen. Je hebt geen enkel recht op verrekening van eventuele prijsverschillen tussen 'toen' en 'nu'. Freya
Reactie door jeroenvl1980 op 25-01-2012 13:57
Quote: freya schreef op woensdag 25 jan 2012, 13:42: @jeroenvl1980: Je kan wel zo hoog van de toren blazen, maar dat geeft je nog geen gelijk..... Jij hebt op 30 december 2010 een moederbord gekocht voor €157,90 (nota bene een prijs van méér dan een jaar geleden). Jij hebt dus recht op dát moederbord voor die prijs. Wat de prijzen daarna doen (omhoog of omlaag) is niet relevant. Dat het moederbord defect is/was doet verder niet ter zaken. Het geeft je alleen recht op een nieuw vervangend exemplaar dat wel goed werkt. Als jij dus nu een goed werkend exemplaar hebt, dan is daarmee de kous af. Al kost dit type/model moederbord op dit moment €57,90, je hebt geen enkel recht op restitutie van welk bedrag dan ook.... Freya einde Quote het eerste moederbord is gekocht op 30 december 2010 beter lezen na in bouwen bleek deze kapot te zijn waarop ik een nieuwe heb ontvangen het zelfde bord alleen dan nieuw examplaar.Vervolgens bleek dat in dat bord ook een fout zat voor de 2e keer een bord dat niet goed werkte.Daarna heb ik dat bord weer terug gestuurd hebben ze het getest met de modules die ik er heen gezonden had bleek het idd dat het bord niet goed werkte.Toen hebben ze zonder overleg Met klant met mij dus besloten het bord op te sturen na de fabrikant asus dus dat ging 4 tot 8 weken duren.Maar zonder mij in te lichten hebben ze vervolgens achter mij rug om een ander bord gestuurd en het bedrag vervalst op mij factuur.Ze hadden ook mij een aanbod kunnen doen om het bedrag terug te storten of in samen spraak met de klant als nog een omruiling met goed keuring van de klant dat hebben ze dus niet gedaan ze hebben op eigen houtje gehandeld.Dagwaardes bestaan niet in de computerwereld want dat heb ik na gevraagd bij iemand van een technische dienst die computers repareer.Die waardes bestaan alleen bij een oud ijzer handelaar vertelde hij mij dus wie ben jij dan om te zeggen dat het niet zo is.Jij ben niet de vakkundig persoon die daar kan over oordelen of heb je overal verstand van want ken nog meer van dat soort mensen die denken alles te weten zonder ooit een opleiding in gehad te hebben
Reactie door jeroenvl1980 op 25-01-2012 14:00
Quote: freya schreef op woensdag 25 jan 2012, 13:49: En voor de duidelijkheid, als het betreffende type moederbord niet meer te leveren is (om welke reden dan ook), dan heb je recht op een vervangend model/type van gelijkwaardige (of betere) kwaliteit/specificaties. Met minder hoef je géén genoegen te nemen. Je hebt geen enkel recht op verrekening van eventuele prijsverschillen tussen 'toen' en 'nu'. Freya einde Quote zou je willen adviseren niet meer te reageren op mij onderwerp anders zal ik je gaan melden bij de kassa redactie voor vervelend gedrag
Reactie door jeroenvl1980 op 25-01-2012 14:01
Quote: freya schreef op woensdag 25 jan 2012, 13:49: En voor de duidelijkheid, als het betreffende type moederbord niet meer te leveren is (om welke reden dan ook), dan heb je recht op een vervangend model/type van gelijkwaardige (of betere) kwaliteit/specificaties. Met minder hoef je géén genoegen te nemen. Je hebt geen enkel recht op verrekening van eventuele prijsverschillen tussen 'toen' en 'nu'. Freya einde Quote alternate is in 3 in gebreken geweest na de 1 keer had ik al de koop over eenkomst kunnen ontbinden maar daar gingen hun niet mee akkoord waarschijnlijk omdat alternate slecht draai en geld nodig hebben maar dat hoef niet ten koste van de klant te gaan vind ik dan
Reactie door tappie op 25-01-2012 14:18
Als jee een goed antwoord krijgt,maar het is niet wat je horen wil, vind je dan zelf niet dat je reageert als een klein kind die zijn zin niet krijgt?Als je het zelf beter weet, waaromstel je de vraagdan hier?Ga zandkasteeltjes bouwen!
Reactie door freya op 25-01-2012 14:23
@jeroenvl1980: Tja, als jij hier alleen maar een 'vraag' komt stellen om je eigen mening bevestigd te zien (ook al is die verkeerd) en verder niets anders wil horen, dan zijn we hier inderdaad 'klaar'. Dan kan er verder maar beter niemand meer reageren, want alles wat een andere mening heeft dan de jouwe wordt toch als 'onzin' bestempeld. Ik vraag mij dan alleen af waarom je deze 'vraag' hier nog stelt, want voor jou ligt de uitkomst blijkbaar al vast.... Freya
Reactie door rapil op 25-01-2012 14:29
Beste jeroentje, wat minder hoog van de toren blazen lijkt mij voor jou wel gepast en ik adviseer je, voordat je iets plaatst, de fouten in de taal die je gebruikt te corrigeren.
Reactie door trappist op 25-01-2012 15:06
@rapil, jeroen schrijft het goed, maar die fouten komen in de tekst door dat kapotte moederbord... ;-)
Reactie door rapil op 25-01-2012 15:37
@trappist. 1-0 voor jou.
Reactie door jeroenvl1980 op 25-01-2012 15:47
Quote: tappie schreef op woensdag 25 jan 2012, 14:18: Als jee een goed antwoord krijgt,maar het is niet wat je horen wil, vind je dan zelf niet dat je reageert als een klein kind die zijn zin niet krijgt?Als je het zelf beter weet, waaromstel je de vraagdan hier?Ga zandkasteeltjes bouwen!einde Quote wie heb jou wat gevraagd bemoei met je eigen zaken man
Reactie door jeroenvl1980 op 25-01-2012 15:53
Quote: freya schreef op woensdag 25 jan 2012, 13:42: @jeroenvl1980: Je kan wel zo hoog van de toren blazen, maar dat geeft je nog geen gelijk..... Jij hebt op 30 december 2010 een moederbord gekocht voor €157,90 (nota bene een prijs van méér dan een jaar geleden). Jij hebt dus recht op dát moederbord voor die prijs. Wat de prijzen daarna doen (omhoog of omlaag) is niet relevant. Dat het moederbord defect is/was doet verder niet ter zaken. Het geeft je alleen recht op een nieuw vervangend exemplaar dat wel goed werkt. Als jij dus nu een goed werkend exemplaar hebt, dan is daarmee de kous af. Al kost dit type/model moederbord op dit moment €57,90, je hebt geen enkel recht op restitutie van welk bedrag dan ook.... Freya einde Quote blijkbaar vinden jullie oplichting de normaalste zaak van de wereld dacht deze site bedoeld was om elkaar adviezen te geven en oplossing te vinden maar hier zitten alleen zielige figuren die mekaar zitten af te zeiken en helemaal niet op uit zijn om andere mensen te helpen laat staan alleen de grond in te trappen iets waar voor deze site niet voor bedoeld is lijkt mij.Gaat mij niet om dat ik mij antwoord bevestigd wil zien gaat erom dat jullie oplichting normaal vinden freya haar hele rekening word leeg gehaald vinden ze ook heel normaal niks aan de hand hoor deze site toe standen kunnen ze beter sluiten iemand word hier geholpen zitten alleen mensen die het beter als een ander maar nooit een opleiding in gehad hebben dat zijn wijs neuzen voor mij.Deze site doet niet waarvoor het bedoeld is jullie schieten je functie ver voorbij
Reactie door rapil op 25-01-2012 16:02
Over en sluiten.
Reactie door marjon1 op 25-01-2012 16:27
jeroenvl1980, Ik heb met grote verbazing jou reacties gelezen en begrijp niet waar je de lef vandaan haalt om mensen die reageren zo af te zeiken. Als je hier een discussie start kun je allerlei reacties verwachten en als je daar niet tegen kunt blijf hier dan gewoon weg. Ik zou jou niet graag ergens tegenkomen met je korte lontje. Engerd.
Reactie door freya op 25-01-2012 16:42
@jeroenvl1980: Je blijft maar roepen dat je 'opgelicht' bent, maar ik zie niet in op welke wijze dan wel. Je hebt méér dan een jaar geleden een moederbord gekocht voor €157,90 en méér geld heb je niet uitgegeven en een moederbord heb je nog steeds. Dat een vergelijkbaar moederbord op dit moment goedkoper is, daar kan niemand wat aan doen. Ga je nu van al je aangekochte spullen na een jaar eens kijken of ze goedkoper zijn geworden en dan hard roepen dat je opgelicht bent? Dergelijke spullen worden na verloop van tijd nu eenmaal goedkoper, dat is niet anders. Jij hebt een jaar geleden iets gekocht en daar zit garantie op. Dat houdt in dat wanneer er iets aan mankeert, je er recht op hebt dat het gerepareerd wordt, of (als dat niet meer kan) je recht hebt op vervanging. Nergens in de wet staat dat wanneer de prijzen inmiddels gedaald zijn, je recht hebt op prijscompensatie. Zo is het en niet anders, ook al zou je dat graag willen. Freya
Reactie door jeanpaul op 31-01-2012 19:17
Er is geen sprake van vervalsing. Het verschil tussen het betaalde bedrag en het nieuwe bedrag is gelijk aan de te betalen BTW. En gezien de BTW reeds is betaald zal dit niet nogmaals moeten plaatsvinden. Raar dat het juridisch loket hier niet op gewezen heeft.
Reactie door marjon1 op 31-01-2012 20:29
Quote: jeanpaul schreef op dinsdag 31 jan 2012, 19:17: Er is geen sprake van vervalsing. Het verschil tussen het betaalde bedrag en het nieuwe bedrag is gelijk aan de te betalen BTW. En gezien de BTW reeds is betaald zal dit niet nogmaals moeten plaatsvinden. Raar dat het juridisch loket hier niet op gewezen heeft. einde Quote Klinkt goed, ik zou echt niet op het idee zijn gekomen. Ik kom ex. BTW op 132,69 en niet op 132,90 maar ja, we kijken niet op een paar cent.
Reactie door mastag op 31-01-2012 22:11
@ Jeroen, Juist!!!! in de computerhandel gelden dagprijzen. Mijn lokale computerman heeft iedere week lijstjes liggen met een van - tot datum erop en zijn website wordt iedere week aangepast. Met name HDD Mobo geheugen wisselen vaker van prijs als oud ijzer. Zoals al meermalen gezegd, al geven ze je een ander type, of goedkoper moederbord als de specs maar vergelijkbaar zijn. Ze hoeven dat helemaal niet met jou te overleggen, Zelden zo'n betweter hier gezien Mastag
Reactie door pino123 op 31-01-2012 22:49
@Jeroen, Totale nonsens sta je hier te verkondigen, je hebt meer dan een jaar na aankoop van het eerste moederbord aangezien het nu 2012 is en het bord in 2010 is aangeschaft. Dus meer dan een jaar later verwacht je hetzelfde bord, voor dezelfde prijs. Sorry, dat is onmogelijk. Je hebt een gelijkwaardig bord terug gehad en dat is waar je recht op hebt, niets meer en niets minder. Misschien moet je hierbij ff wat minder van de toren afblazen en wat beter de wetgeving kennen hier omtrent. Persoonlijk vind ik het zeer netjes van Alternate heeft gedaan, als je net zo reageert als je hier doet, had ik een andere reactie van alternate verwacht. De prijs die op de bon staat is de huidige prijs, persoonlijk denk ik dat dit om administratieve wijze is gedaan. maar..... Heb je het al eens gewoon gevraagd aan Alternate wat hier de reden voor is. Of begin je meteen op fora rond te brullen dat het oplichters zijn? Freya is hier een zeer gewaardeerd lid en ik begrijp niet waar je de moed vandaan haalt om iemand zo respectloos te behandelen. Gezien het antwoord van Freya ben ik van er van overtuigd dat ze meer verstand van dit geheel heeft dan jij, en als je net zo verstandig bent van betreft een moederbord inbouwen houd ik mijn hart vast....
Reactie door marjon1 op 01-02-2012 09:38
jeroenvl1980 geeft zelf al geen reacties meer, hij kan hier geen gelijk krijgen, dat heb je met die eigenwijze mannetjes die altijd gewend zijn hun zin te krijgen en anders uit hun dak gaan en gaan stampen of een keel opzetten om het wel te krijgen. Hij zal het druk hebben met zichzelf voor joker te zetten door aangifte te doen van iets wat onderhand al is verjaard.
Reactie door beginlink op 02-02-2012 15:24
ik heb een soortgelijk probleem gehad met mijn geheugen. Bleek minder geschikt te zijn voor mijn moederboord als het vervangende geheugen wat ze toestuurde. Daarna een perfect draaiende pc. Dat vervangende geheugen was op dat moment goedkoper dan wat ik voor mijn geheugen had betaald maar was eerder wel duurder dan het geheugen wat ik kocht. Prijzen veranderen snel en als het de zelfde kwaliteit heb heb je weinig te zeuren. Wat jij wil is beter en geld toe door het te vergelijken met oude prijzen. Men is verplicht om gelijkwaardige kwaliteit te leveren. Of het op dat moment goedkoper of duurder is is niet relevant Waar je wel gelijk in heb is dat ze beter hadden moeten communiceren
Reactie door inekel1953 op 02-02-2012 18:31
Jeroen, Zoals je schrijft stel je een serieuse vraag waar je graag een goed antwoord op wil krijgen. Toch bedoel je eigenlijk dat je geen antwoord wil krijegn dat juist is maar jij wilt een antwoordt wilt krijgen wat het bste in jouw straatje past, ook al is dat onjuist. Natuurlijk begrijp ik best dat je het gewenste antwoord zou willen krijgen, juist omdat jij het voelt, dat jou onrecht is aangedaan. Helaas kun je de feiten van 2010 en nu niet meer met elkaar vergelijken en heeft, hoe graag je anders zou willen is het enige juiste antwoord afkomstig van Freya. Jammer voor jou natuurlijk en al hoop je op wat coulance van die zaak, toch als je dan je reacties leest die je naar Freya en anderen schrijft, zijn jouw reacties... mild uitgedrukt ... zeer onbeleefd. De mensen die hier op het forum van Kassa hun advies en antwoorden geven doen dat om alle mensen te helpen. Met eerlijke antwoorden en/of adviezen, helaas is dit in jouw situatie niet wat je had gehoopt. M.vr.gr., Ineke L.
Reactie door rapil op 25-01-2012 12:59
[edit redactie: offtopic:
Reactie door jeroenvl1980 op 25-01-2012 13:22
[edit redactie: offtopic:
Reactie door ssienn op 08-07-2012 10:38
Ik heb ook wat gekocht bij Alternate. Ik zou deze winkel niet aanraden aan anderen. DIT IS ECHT OPLICHTERIJ. Ze behandelen je daar echt slecht!
Reactie door dcz op 08-07-2012 20:36
Quote: ssienn schreef op zondag 8 jul 2012, 10:38: Ik heb ook wat gekocht bij Alternate. Ik zou deze winkel niet aanraden aan anderen. DIT IS ECHT OPLICHTERIJ. Ze behandelen je daar echt slecht!einde Quote Oh...dus een slechte behandeling is hetzelfde als oplichting? ga een boek lezen, je bent in de war....
Reactie door ssienn op 08-07-2012 21:44
Alternate is de oplichterij zoals Jeroen dat beschrijt. Via deze weg probeert menig mens hun ervaringen te uiten en te delen. Een belediging zoals jij dat doet ....DZC...., duidt alleen maar aan hoe arrogant je denkwijze is. Je moet jezelf niet boven anderen plaatsen. Niet iedereen zal even vaardig zijn als jij in het verwoorden van zijn klacht. HIj doet tenminste een poging om andere mensen te bereiken. Dat is het doel van dit medium. Het draait niet altijd om wat er geschreven wordt maar het gevoel en ervaring erachter. In ieder geval bedankt voor het uiten van je ego.._%$&%_
Reactie door dcz op 08-07-2012 22:57
Ga eerst de gedragsregels eens lezen. En bedankt voor je overige complimenten. Altijd knap dat mensen na één berichtje al menen de wijsheid in pacht te hebben maar niet in staat zijn zelf een boodschap te kunnen doen. Je had in de winkel zo bijdehand moeten zijn, hier ben ik niet onder de indruk en verheug me nu al op je overige bijdragen. Die hoogstwaarschijnlijk slechts één topic duren....
Reactie door laaglander op 09-07-2012 00:04
vraag me meer af of jeroen zijn 25 euro al terug heeft?:D
Reactie door ssienn op 09-07-2012 00:06
Je kan je beter richten op de discussie die er al is geplaatst DCZ...je verspilt energie...
Reactie door laaglander op 09-07-2012 00:07
@ssienn wat is er bij jou gebeurd dan?
Reactie door dcz op 09-07-2012 00:15
Quote: ssienn schreef op maandag 9 jul 2012, 00:06: Je kan je beter richten op de discussie die er al is geplaatst DCZ...je verspilt energie...einde Quote En ook dat maak ik zelf uit. Kennelijk is het voor jou erg moeilijk te begrijpen dat je je reacties in één topic dient te plaatsen om de overzichtelijkheid te waarborgen. Als iemand je daarop wijst zou je ook dank je wel kunnen zeggen maar ik vrees dat het gedeelte 'opvoeding' jou onbekend in de oren klinkt...
Reactie door ssienn op 09-07-2012 00:18
Ik heb mijn klacht ook hier op kassa geplaatst om mijn ervaring te delen. Dat heb ik deze ochtend geplaatst. Ik zet mijn klacht net als Jeroen op de website om aandacht ervoor te krijgen. Ik weet dat een klacht betekend dat er in verhouding nog 25 mensen zijn waarvan je niets hoort of leest. Tijdens mijn bezoek in de winkel bij Alternate heb ik meerdere klanten gezien en gesproken die niet adequaat werden geholpen met hun klacht. Ik ben gewoon verbaasd om tijdens 1 bezoek geconfronteerd te worden met de werkwijze van Alternate. Ik geloof ook wel dat het kopen van een product bij Alternate makkelijker gaat, dan het krijgen van een oplossing voor je klacht. Alternate zoekt de grens op van wat acceptabel is....
Reactie door laaglander op 09-07-2012 00:19
ahh stom van me.. ben ondertussen de discussie tegen gekomen hahaha
Reactie door inekel1953 op 09-07-2012 10:30
Beste Ssienn, Natuurlijk heeft u groot gelijk om ook uw klacht cq probleem over Alternate hier op het Kassa forum te plaatsen. Uit de vele reacties blijkt al dat het geen zuivere koffie is, al zullen er mensen zijn die voor de koop al de naam op internet in hebben getypt waarbij de negatieve reacties kenbaar werden. Toch velen zijn echter met open ogen in getrapt in de zo mooi voorgespiegelde verhalen, er zijn mensen die je belazeren waar je zelf bij staat, zo overtuigend kunnen deze figuren je iets wijsmaken. Ik hoop dat ook voor u en de anderen getroffenen openheid komt, hun geld terug krijgen en laat de naam Alternate maar bekend worden als onbetrouwbaar en misleidende verkoop. M.vr.gr., Ineke L. Quote: ssienn schreef op maandag 9 jul 2012, 00:18: Ik heb mijn klacht ook hier op kassa geplaatst om mijn ervaring te delen. Dat heb ik deze ochtend geplaatst. Ik zet mijn klacht net als Jeroen op de website om aandacht ervoor te krijgen. Ik weet dat een klacht betekend dat er in verhouding nog 25 mensen zijn waarvan je niets hoort of leest. Tijdens mijn bezoek in de winkel bij Alternate heb ik meerdere klanten gezien en gesproken die niet adequaat werden geholpen met hun klacht. Ik ben gewoon verbaasd om tijdens 1 bezoek geconfronteerd te worden met de werkwijze van Alternate. Ik geloof ook wel dat het kopen van een product bij Alternate makkelijker gaat, dan het krijgen van een oplossing voor je klacht. Alternate zoekt de grens op van wat acceptabel is.... einde Quote

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!