Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

opgelicht door seetickets

Geplaatst door: elly47 op: 30-01-2012 21:04
Op 1 januari heb ik bij See Tickets Nederland BV 3 1ste rang kaartjes heb ik besteld voor de musical > droomvlucht in de Efteling en wel voor de voorstelling op vrijdag 6 januari om 19.00 > uur. Deze kaartjes kosten ondanks kortingskaarten van de Total bij elkaar inclusief > administratie kosten toch nog 113,25 euro. Ik heb deze gelijk betaald via ideal en > een bevestigingsemail gekregen en de kaarten zouden naar mij toegestuurd worden. > > Op donderdag 5 januari zijn nog er steeds geen kaarten met de post binnen gekomen en > ben ik gaan bellen. > > Daar is afgesproken dat de kaartjes bij de kassa zouden liggen en ik deze daar op > kon komen halen. Ik moest wel een legitimatie kunnen tonen wat ik ook begrijp. > Op vrijdag 6 januari meld ik mij op 18.45 bij de kassa van de Efteling en blijken er > geen kaartjes voor ons te zijn. > De dame bij de kassa kan mij even niet verder helpen en haalt haar collega er bij. > Op haar collega moeten we lang wachten. We zijn namelijk niet de enigen waarbij het > niet helemaal soepel verloopt met de kaartjes. > Het is ondertussen 19.10 geworden, de musical is al even bezig, en de collega heeft > nu eindelijk tijd voor ons.. Nee ze konden niet zien dat kaartjes betaald waren en > er was nergens een reservering te bekennen. De oplossing die ze toen gaf was dat we > nieuwe kaartjes daar aan de kassa mochten kopen maar dan zonder de korting. > > Ik had nu wel zoiets van, dan moet dat dan maar, want we hadden mijn kleindochter > van 4 jaar oud al de hele week beloofd dat we na de elfjes gingen kijken en daar zij in het buitenland woont is een andere dag gaan geen optie. > > Het is ondertussen al 19.20 geworden en als ik dan die kaartjes maar wil gaan kopen > en ze de gegevens van mij aan het noteren zijn om een bewijs te leveren dat wij niet > door de door mij gereserveerde kaartjes gebruik hebben kunnen maken, word de dame > achter balie toch overtuigd van onze eerlijkheid en mogen we zonder kaartjes naar > binnen. > > Het resultaat was dus dat we zo'n 25 minuten van de musical niet gezien hebben, en > de plek waar we zaten op laatste rij van het balkon was. Niet bepaald de eerste rang > kaartjes waar ik voor betaald had. > Ik ben hier zeer ontevreden over en heb dan ook een klacht gestuurd naar See Tickets Nederland BV Op de eerste email word niet gereageerd en als ik dan na een herhalings email eindelijk een reactie krijg is deze zeer onbevredigend en staat er zelfs leugens in. Ze geven niet toe dat ze tot 2 keer toe in een fout hebben gemaakt. Eigenlijk schrijven ze dat als wij niet zo moeilijk hadden gedaan en gelijk nieuwe kaartjes hadden gekocht we gewoon de voorstelling helemaal hadden kunnen zien. Er word ook beweert dat ze de korting dan gewoon hadden gekregen. Dit is echter niet waar. Wij kregen geen korting en als je wilt krijgen waar je recht op word je als lastig aangewezen. Dit is wel een goede leerschool voor een volgende keer. Nooit zal ik meer een kaartje kopen bij See Tickets Nederland BV en dit ook zeker door geven aan anderen.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!