Op de bres met de consumentenbond
Geplaatst door: read op: 03-02-2010 15:26
Bron: consumentenbond.nl
d.d. 3-2-2010
Sinds 3 februari heeft de Consumentenbond een meldpunt geopend om de klachten over bankpassen te verwerken. Zo wilt de bond meer duidelijkheid creëren over de diverse bezwaren bij verscheidene banken.
Bankpassen zijn een grote ergernis van de consument. Passen haperen, werken niet, of gaan snel kapot. De Consumentenbond pleit voor een kosteloze vervanging van bankpassen bij zorgvuldig gebruik.
Ik krijg de indruk dat dit meldpunt van de consumentenbond schromelijk overdreven is. Of is het toch zo dat er veel klachten zijn over het gebruik van de bankpassen? Geef hier uw ervaringen weer.
Pedro.
Reactie door tdehond op 03-02-2010 16:12
Moet men lid worden van de consumenten bond om klachten in te dienen?
Persoonlijk tot nu toe geen problemen met de pas.
Reactie door kazan op 03-02-2010 16:25
Als ik eens een nieuwe pas nodig gehad zou hebben was het mijn eigen schuld, door hem op het magneetvlak te liggen bij een winkel ondanks de waarschuwing 1x gebeurd zolang als de pinpas er is.
Reactie door mellie25a op 09-04-2010 21:37
werk zelf in een winkel en het is bijna standaard dat de passen van de abn-amro nooit gelijk pakken, pas moet er bijna altijd minimaal 2 tot 3 keer doorgehaald worden!
Reactie door stacey op 09-04-2010 22:29
Geen idee wat mensen dan met die passen uitvreten, gebruik al jaren passen van 2 verschillende banken en Nog Nooit problemen mee gehad, gaan ook niet stuk...........
Nog nooit een vervanging nodig gehad binnen de tijd dat de passen geldig waren,
als ik een nieuwe pas krijg vraag ik me altijd af waarom,
(nog) niets mis met `oude pas`...........
Dat onnodig vervangen kost mi meer geld............
Klachten dat pas stuk gaat of weigert zullen mi veelal dan toch te wijten zijn aan onzorgvuldig gebruik, pas te dicht bij magneet(strip) of achterin broekzak ed.............
Reactie door birdies op 09-04-2010 23:29
@stacey: je gebruikt hem gewoon niet vaak genoeg!:)
Reactie door stacey op 10-04-2010 13:13
Quote: birdies schreef op vrijdag 9 apr 2010, 23:29: @stacey: je gebruikt hem gewoon niet vaak genoeg!:)einde Quote
Heb anders een best gat in m`n hand hoor ;-)
Reactie door nelleke51 op 12-04-2010 10:03
betaalpassen doen het inderdaad vaak niet, soms 'zomaar' soms omdat er onzorgvuldig mee wordt omgegaan. Ga naar het kantoor van je bank (in mijn geval ING) en er wordt gratis een vervangende pas aangevraagd.
Reactie door tdehond op 12-04-2010 10:16
Quote: nelleke51 schreef op maandag 12 apr 2010, 10:03: betaalpassen doen het inderdaad vaak niet, soms 'zomaar' soms omdat er onzorgvuldig mee wordt omgegaan. Ga naar het kantoor van je bank (in mijn geval ING) en er wordt gratis een vervangende pas aangevraagd.einde Quote
Kosten vervangen pas: € 7,50
Bron: Klik Klik
Reactie door grootvader op 12-04-2010 12:00
Op de bres met de consumentenbond ???
Die hard commerciële organisatie ?
Mij niet gezien!
Ik hou niet van winstpakkende organisaties met een "goed doel"
Dat was ook dat Fosters Parents Plan = nu Plan ook al niet. Ook daar werd de idealist op een foute manier uitgekleed.
De Vrije Vogel
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!